Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Babimost: remont i przebudowa Internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście ul. Podzamcze 1 ETAP II Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka, do kontaktów: Golusik Stanisław, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512412, fax 068 3512020, e-mail: mowbab@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://edu.apple.pl/mow_babimost Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: jednostka organizacyjna administracji samorządowej; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa Internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście ul. Podzamcze 1 ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Babimost, ul. Podzamcze 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy II piętra internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego. Remont oraz przebudowa nie wprowadzają zmian w sposobie użytkowania obiektu, systematyzują jedynie układ pomieszczeń w podziale na grupy wychowawcze. Remont i przebudowa istniejącego budynku internatu polegać będzie na: - Wymianie instalacji elektrycznej - Wykonanie zabezpieczenia p-poż., pionowej drogi ewakuacyjnej, - Wymianie wewnętrznej instalacji wod kan - Wymianie wewnętrznej instalacji c.o. - Poszerzeniu istniejących otworów drzwiowych - Wykonaniu nowych ścianek działowych - Wymianie posadzek i podłoży - Robotach wykończeniowych, tynkowych, malarskich i okładzinowych - Wymianie stolarki drzwiowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z przepisami i normami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy II piętra internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego. Remont oraz przebudowa nie wprowadzają zmian w sposobie użytkowania obiektu, systematyzują jedynie układ pomieszczeń w podziale na grupy wychowawcze. Remont i przebudowa istniejącego budynku internatu polegać będzie na: - Wymianie instalacji elektrycznej - Wykonanie zabezpieczenia p-poż., pionowej drogi ewakuacyjnej, - Wymianie wewnętrznej instalacji wod kan - Wymianie wewnętrznej instalacji c.o. - Poszerzeniu istniejących otworów drzwiowych - Wykonaniu nowych ścianek działowych - Wymianie posadzek i podłoży - Robotach wykończeniowych, tynkowych, malarskich i okładzinowych - Wymianie stolarki drzwiowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację powinna posiadać odpowiednie uprawnienia oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą na wykonanie zamówienia. e) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kopia uprawnień osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia oraz kopia dokumentu stwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego wystawione oddzielnie na każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. d) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 referencje. e) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystarczającą na wykonanie zamówienia. f) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę min 100 000 złotych. g) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ubiegania się o wykonanie zadania przez konsorcjum). h) Wypełnione formularze kosztorysów ofertowych (wg dołączonych przedmiarów robót załącznik nr 3). 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą. 4) Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. 6) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien złożyć odpowiednie zastrzeżenie na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 7) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://edu.apple.pl/mow_babimost. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Ośrodka lub przelewem na konto Osrodka BS 67 9660 0007 2600 1254 0200 0002 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.11.2006, godzina 10:00, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul.Kargowska 61, 66-110 Babimost, hostelik.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.11.2006.
INNE PRZETARGI BABIMOST
więcej: przetargi BABIMOST »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej części infrastruktury Zespołu Szkół w Karnkowie pod Klub Malucha w Karnkowie
- "Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej nr 380 w części budynku Przedszkola nr 113 "Przedszkole w Tęczowym Kręgu" w Warszawie.
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szachtu windy osobowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSP w Radzyniu Podlaskim - I Etap
- Kompleksowy remont / modernizacja / przebudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach - Etap V, Etap dodatkowy, Etap VI, Etap technologiczny
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.