eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyZP-381-60/2020 Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb całego szpitala

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 540232600-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Szamotuły:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 609791-N-2020
Data: 13/11/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 55382200000000, ul. ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 103, e-mail zam.pub@szamotuly.med.pl, faks 612 927 102.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-24, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: V.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-26, godzina: 11:00,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji w pakietach 1 - 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186, z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wyroby medyczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.00 z terminem realizacji od 1 do maksymalnie 5 dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie przez Wykonawcę opakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Koszty opakowania i transportu ponosi wykonawca. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku wątpliwości Zamawiającego czy dany produkt spełnia wymagania opisane w siwz, Zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia stron katalogowych informujących o parametrach zaoferowanego sprzętu, co pozwoli na ocenę zgodności zaproponowanego asortymentu z zapisami SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo także do wezwania Wykonawcy do przekazania próbek przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania zgodności z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej jako: SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku niesterylnych oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby SP ZOZ w Szamotułach. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - pakiety 1, 1a, 2, 3, 4, 5, 6. 2. Dostawy określonego asortymentu będą odbywać się sukcesywnie w terminie 12 m-cy lub do wykorzystania wartości zawartej umowy na podstawie zamówień składanych e-mailowo przez pracownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach, na adres e-mailowy Wykonawcy podany w formularzu ofertowym. Dostawy będą odbywać się na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły - Magazyn (piwnica poziom -1, ilość schodów: 9, wysokość ok. 135 cm, Budynek F) w godzinach od 7:30 do 13:30. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie od 1 do max. 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia licząc wpływ zamówienia do godz. 12:00, chyba że w/w termin mija w dzień wolny od pracy wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy. 4. Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oryginał faktury VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania faktury VAT na podany przez Zamawiającego adres e-mailowy z zastrzeżeniem, że faktura zostanie dostarczona Zamawiającemu w dniu dostawy towaru do siedziby Zamawiającego. 5. Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy o parametrach nie gorszych niż ten określony w niniejszym ogłoszeniu oraz załączniku nr 3 do niniejszego postępowania. 6. Cena podana w formularzu ofertowym oraz formularzu asortymentowo - ilościowo - cenowym musi zostać niezmienna przez okres trwania umowy tj. przez okres 12 miesięcy. 7. W przypadku wystąpienia wad w dostarczonych artykułach Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji przez Wykonawcę odbywać się musi w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych. W toku przeprowadzanej reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad i parametrach nie gorszych niż te określone w siwz 8. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym zamówieniu Zamawiający ma prawo wstrzymania zapłaty za fakturę, której dotyczy wadliwy asortyment. W takim przypadku Wykonawca nie naliczy odsetek za niezapłacenie należności we wskazanym na fakturze terminie. 9. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa - zwiększenie ilości niektórych pozycji przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych w granicach wartości zawartej umowy (w przypadku nie wykorzystania pozycji a jednocześnie zapotrzebowaniu na inną pozycję asortymentu, której ilość została wyczerpana) 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych do wskazanych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze, a niniejszy fakt zostanie zaakceptowany indywidualnie przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego postępowania, należy traktować jako standardy jakościowe. 11. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych, rozwiązań technicznych i technologicznych, zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 12. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186, 1493) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 13. Wyroby medyczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia. 14. Przedmiot zamówienia musi zostać opakowany przez Wykonawcę w sposób umożliwiający bezpieczny transport. 15. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 16. W przypadku wątpliwości Zamawiającego czy dany produkt spełnia wymagania opisane w siwz, Zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia stron katalogowych informujących o parametrach zaoferowanego sprzętu, co pozwoli na ocenę zgodności zaproponowanego asortymentu z zapisami SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo także do wezwania Wykonawcy do przekazania próbek przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania zgodności z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest: Część nr: 6 Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku niesterylnych oraz środkó ochrony indywidualnej 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska ochronna ffp2 spełniająca wymagania normy EN 149 chroni przed aerozolami w tym bioaerozolami; wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych, posiadająca zacisk nosowy lub odpowiednio wyprofilowana część nosową czaszy maski, zawór wydechowy jeżeli istnieje, taśma nagłowia wykonana z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego; skuteczność filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94%; opór oddychania nie więcej niż 300 Pa; zawartość CO2 w powietrzu wydychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. szt. 2500 Maska ochronna ffp3 spełniająca wymagania normy EN 149 chroni przed aerozolami w tym bioaerozolami; wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych, posiadająca zacisk nosowy lub odpowiednio wyprofilowana część nosową czaszy maski, zawór wydechowy jeżeli istnieje, taśma nagłowia wykonana z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego; skuteczność filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94%; opór oddychania nie więcej niż 300 Pa; zawartość CO2 w powietrzu wydychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. szt. 3000
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 6 Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku niesterylnych oraz środkó ochrony indywidualnej 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska ochronna ffp3 spełniająca wymagania normy EN 149 chroni przed aerozolami w tym bioaerozolami; wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych, posiadająca zacisk nosowy lub odpowiednio wyprofilowana część nosową czaszy maski, zawór wydechowy jeżeli istnieje, taśma nagłowia wykonana z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego; skuteczność filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94%; opór oddychania nie więcej niż 300 Pa; zawartość CO2 w powietrzu wydychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. szt. 2500 Maska ochronna ffp3 spełniająca wymagania normy EN 149 chroni przed aerozolami w tym bioaerozolami; wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych, posiadająca zacisk nosowy lub odpowiednio wyprofilowana część nosową czaszy maski, zawór wydechowy jeżeli istnieje, taśma nagłowia wykonana z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego; skuteczność filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94%; opór oddychania nie więcej niż 300 Pa; zawartość CO2 w powietrzu wydychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. szt. 3000

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 7 Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku niesterylnych oraz środkó ochrony indywidualnej 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska ochronna ffp2 spełniająca wymagania normy EN 149 chroni przed aerozolami w tym bioaerozolami; wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych, posiadająca zacisk nosowy lub odpowiednio wyprofilowana część nosową czaszy maski, zawór wydechowy jeżeli istnieje, taśma nagłowia wykonana z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego; skuteczność filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94%; opór oddychania nie więcej niż 300 Pa; zawartość CO2 w powietrzu wydychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. szt. 2500 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie termin dostawy 40,00 cena 60,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach z siedzibą przy ul. Sukienniczej 13. 2. Z Administratorem Danych można skontaktować się telefonując pod numer: (61) 29 27 101 lub wysyłając pisemną korespondencję na adres: Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły lub na e-mail sekretariat@szamotuly.med.pl 3. Podmiot powołał Inspektora ochrony danych (dalej: "IOD"), z którym można się skontaktować wysyłając pisemną korespondencję na adres jw. z dopiskiem "IOD", lub wysyłając mail na adres iod@szamotuly.med.pl;* 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp"; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w wypadku ewentualnych roszczeń okres przetwarzania może zostać wydłużony do dnia ich rozpatrzenia; 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. Zgodnie z wymaganiami RODO posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Zgodnie z wymaganiami RODO nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Pani/Pana dane nie będą profilowane, a decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.