eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceUTWORZENIE OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W WYTRĘBOWICACH W RAMACH ZADANIAROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PARKU WIEJSKIEGO DO CELÓW REKREACYJNYCH

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 540195053-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Łysomice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 510187792-N-2020
Data: 29-09-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 87111873800000, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 678 32 22, e-mail przetargi@lysomice.pl, faks 56 678 35 05.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.lysomice.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: "utworzenie ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Wytrębowicach w ramach zadania: rozbudowa istniejącego parku wiejskiego do celów rekreacyjnych". 3.2. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a) Ogrodzeniu terenu przy istniejącym stawie z paneli 3D, h=1,0 m w ilości 42 m2. b) Niwelacja terenu istniejącego boiska rekreacyjnego do piłki nożnej wraz z wymianą nawierzchni trawiastej z piłkochwytami: - wymiary pola do gry 53,00 m x29,0 m (pow. netto: 1537,0 m2) - całkowity wymiar boiska wraz z wolnymi strefami wynosi: 59,0 m x 31,0 m (pow. brutto: 1829,0 m2) - piłkochwyty o wysokości: 6,0 m na słupach stalowych ocynkowanych pokrytych lakierem poliestrowym (40 szt.) w ilości 372 m2 c) Wykonanie alejek rekreacyjnych wraz z ławkami i koszami na śmieci i nasadzeniami drzew karłowatych. Będzie to alejka o szerokości 150 cm, ograniczona po bokach obrzeżami betonowymi 25x6x100 cm wtopionymi, ułożonymi na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm oraz ławie betonowej C12/15 z oporem o łącznej długości 72,2 m. Nawierzchnię będzie stanowiła kostka betonowa gr 6,0 cm, ułożona na podsypce cementowo - pisakowej 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 8 cm i warstwa piasku 10cm, całkowita powierzchnia alejki wraz z miejscami pod ławki wynosi 120,0 m2. Ilość ławek 5 szt. i koszy na śmieci również 5 szt. d) Oświetlenie terenu w rejonie projektowanego chodnika, typu parkowego, ledowe o mocy 35W, słupy o wysokości 5,0 m w ilości 4kpl. e) Nasadzenia drzew liściastych - surmia katalpa (10 szt.), miejsca nasadzeń wskazane przez Zamawiającego (w okolicy alejki rekreacyjnej / ławek / koszy). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3. 3.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. 3.5. Jeżeli w dokumentacji, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego wykonawcę materiałów lub odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu. Wykonawca nie może składać oferty równoważnej w innych okolicznościach niż dopuszczone powyżej oraz w PZP. W szczególności, klauzula o ofertach równoważnych nie uprawnia wykonawcy do złożenia oferty odmiennej niż stanowi to opis przedmiotu zamówienia, w zakresie w jakim nie odwołuje się on do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę lub nie odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku odniesienia się w Opisie Przedmiotu Zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca ma obowiązek, na etapie realizacji zamówienia, posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Użyte w dokumentacji zapisy opisujące przedmiot zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP. 3.6. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie przylegającym do świetlicy wiejskiej, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 3.7. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 3.8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci. 3.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3.9.1. Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 3.9.2. Dodatkowe kody CPV: 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 3.10. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 3.10.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót na terenie placu budowy, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) 3.10.2. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały w § 18 Istotnych Postanowień Umowy - stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.10.3. Zadanie inwestycyjne będzie wykonywane przy wsparciu środków z UE - działanie 19 "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER", poddziałanie 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej - obiekty infrastruktury.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: "utworzenie ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Wytrębowicach w ramach zadania: rozbudowa istniejącego parku wiejskiego do celów rekreacyjnych". 3.2. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a) Ogrodzeniu terenu przy istniejącym stawie z paneli 3D, h=1,0 m w ilości 42 m2. b) Niwelacja terenu istniejącego boiska rekreacyjnego do piłki nożnej wraz z wymianą nawierzchni trawiastej z piłkochwytami: - wymiary pola do gry 53,00 m x29,0 m (pow. netto: 1537,0 m2) - całkowity wymiar boiska wraz z wolnymi strefami wynosi: 59,0 m x 31,0 m (pow. brutto: 1829,0 m2) - piłkochwyty o wysokości: 6,0 m na słupach stalowych ocynkowanych pokrytych lakierem poliestrowym (15 szt.) w ilości 258 m2 c) Wykonanie alejek rekreacyjnych wraz z ławkami i koszami na śmieci i nasadzeniami drzew karłowatych. Będzie to alejka o szerokości 150 cm, ograniczona po bokach obrzeżami betonowymi 25x6x100 cm wtopionymi, ułożonymi na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm oraz ławie betonowej C12/15 z oporem o łącznej długości 72,2 m. Nawierzchnię będzie stanowiła kostka betonowa gr 6,0 cm, ułożona na podsypce cementowo - pisakowej 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 8 cm i warstwa piasku 10cm, całkowita powierzchnia alejki wraz z miejscami pod ławki wynosi 120,0 m2. Ilość ławek 5 szt. i koszy na śmieci również 5 szt. d) Oświetlenie terenu w rejonie projektowanego chodnika, typu parkowego, ledowe o mocy 35W, słupy o wysokości 5,0 m w ilości 4kpl. e) Nasadzenia drzew liściastych - surmia katalpa (10 szt.), miejsca nasadzeń wskazane przez Zamawiającego (w okolicy alejki rekreacyjnej / ławek / koszy). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3. 3.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. 3.5. Jeżeli w dokumentacji, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego wykonawcę materiałów lub odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu. Wykonawca nie może składać oferty równoważnej w innych okolicznościach niż dopuszczone powyżej oraz w PZP. W szczególności, klauzula o ofertach równoważnych nie uprawnia wykonawcy do złożenia oferty odmiennej niż stanowi to opis przedmiotu zamówienia, w zakresie w jakim nie odwołuje się on do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę lub nie odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku odniesienia się w Opisie Przedmiotu Zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca ma obowiązek, na etapie realizacji zamówienia, posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Użyte w dokumentacji zapisy opisujące przedmiot zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP. 3.6. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie przylegającym do świetlicy wiejskiej, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 3.7. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 3.8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci. 3.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3.9.1. Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 3.9.2. Dodatkowe kody CPV: 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 3.10. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 3.10.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót na terenie placu budowy, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) 3.10.2. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały w § 18 Istotnych Postanowień Umowy - stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.10.3. Zadanie inwestycyjne będzie wykonywane przy wsparciu środków z UE - działanie 19 "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER", poddziałanie 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej - obiekty infrastruktury.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.