eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Przebudowa drogi gminnej w m. Dziewcza Struga

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-29

Ogłoszenie nr 540188405-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.

Rogoźno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 588846-N-2020
Data: 23/09/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Rogoźno, Krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 84 400, e-mail um@rogozno.pl, faks 67 26 18 075.
Adres strony internetowej (url): ww.rogozno.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej w m. Dziewcza Struga. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: Początek przebudowy drogi gminnej nr 272522P o nawierzchni istniejącej tłuczniowej dojazdowej do m. Dziewcza Struga od km 0+463 do 0+697 w stronę lewą. Od skrzyżowania dz. nr 269 odchodzi droga gminna nr 272522P o nawierzchni istniejącej tłuczniowej dz. nr 218/3 początek to km 0+463, a koniec to km 0+697 i koniec miejscowości Dziewcza Struga. Na istniejącym odcinku droga posiada nawierzchnię z tłucznia o średniej grubości 10 cm i szer. 4,0 m. Przekrój poprzeczny nawierzchni nieregularny i zmieniający się na krótkich odcinkach. Wjazdy do posesji szt. 18 posiadają nawierzchnię z gruzu budowlanego, żużla zniszczone przeznaczone do rozbiórki. Odwodnienie drogi - powierzchniowe w teren i do istniejących rowów przydrożnych co stanowi istniejący system odwodnienia drogowego. Na realizowanym odcinku przewidziano realizację następujących prac: Wykonanie koryta w jezdni o średniej głębokości 20 cm od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Profilowanie i zagęszczenie podłoża od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Wykonanie wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Na odcinku przewidzianym do realizacji w ramach niniejszego postepowania szerokość nawierzchni wynosi 5,0 m. Jezdnia ograniczona zostanie krawężnikiem betonowym wystającym na 12 cm od strony chodnika, krawężnik musi zostać ułożony na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, a od strony pobocza opornikiem betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 zaniżonym w stosunku do warstwy ścieralnej 1 cm. Na wjazdach zaprojektowano ograniczenie nawierzchni krawężnikiem betonowym najazdowym 25x15x100 wystającym na 4 cm. Pochylenie jezdni jednostronne 1,5% w kierunku pobocza strona lewa drogi od km0+463 do km 0+586 oraz pobocza drogi o szerokości 1 m na długości 234 m. Od km 0+586 do km 0+697 pochylenie jednostronne w kierunku krawężnika. Na odcinku od km 0+463 do km 0+586 należy ułożyć ściek z elementów prefabrykowanych betonowych 60c50c15 na ławie betonowej z betonu B-15. Na wszystkich łukach zastosowano pochylenie 1,5%. Wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm o Rm od 1,5 -2,5 MPa wykonać od km 0+463 do km 0+697 na całej szerokości jezdni - 5,0m. Ilość cementu 25kg/m²-35portl. Warstwę górną należy wykonać na całej szerokości nawierzchni od km 0+463 do km 0+697 - 5,0m o gr. 20 cm z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm. Na tak przygotowanej podbudowie wykonać skropienie emulsja asfaltową podbudowy tłuczniowej i między warstwowo. Po wykonaniu podbudowy wykonujemy nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych dla ruch KR-1-2,-AC11W warstwa wiążąca w ilości 100 kg/m2 gr. 4 cm.,KR1-2,-AC11S warstwa ścieralna w ilości 100 kg/m2 gr 4cm. Technologia robót została przedstawiona w części graficznej dokumentacji technicznej - min. przekrój poprzeczny drogi . Wykonanie warstwy wiążącej jezdni dla ruchu KR-1-2-AC11W gr. 4 cm od km 0+463 do km 0+697 na szerokości 5,0m Pochylenie jednostronne 1,5% od km 0+463-0+586 od krawężnika str. P. Pochylenie jednostronne 1,5% od km 0+586-0+697 w kierunku krawężnika str. P. Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni dla ruchu KR-1-2-AC11S gr. 4 cm od km 0+463 do km 0+697 na szerokości 5,0m Chodnik od km 0+463 do km 0+697 str. P Powierzchnia - 234m x 1,5m kostka brukowa betonowa gr. 6 cm czerwona szerokości 0,5 m od strony krawężnika kostka brukowa betonowa gr. 6cm szara - szerokości 1,0m. Wjazdy: w km 0+465 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+470 wjazdy- szer.9,0mx1,50m=13,50m² w km 0+505 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+515 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+532 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+565 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+585 wjazdy- szer.8,0mx1,50m=12,0m² w km 0+614 wjazdy- szer.8,0mx1,50m=12,0m² w km 0+635 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+660 wjazdy- szer.8,0mx1,50m=12,0m² w km 0+672 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² pos.5 wjazd - szer. 6,0mx2,0m=12,0m² pos.4 wjazd - szer. 6mx3,0m=18,0m² pos.3 wjazd - szer,6,0mx2,5m=15m² dz. nr. R- wjazd - szer. 6,0mx1,5m=9,0m² dz. P.S. wjazd - szer. 6,0mx1,5m=9,0m² pos.2 wjazd - szer. 6,0mx2,0m=12m² pos. 1 wjazd - szer.6,0mx3,0m=18m² Oznakowanie: Znaki ostrzegawcze i informacyjne pokryte folią odblaskową typ-3 M, II generacji. Znaki ostrzegawcze A-30, 2 szt. w km 0+697 str. P i z tabliczkami Koniec nawierzchni bitumicznej. Należy wprowadzić znak miejscowości Znak E-17a -,,Dziewcza Struga`` szt-1, i koniec miejscowości Dziewcza Struga znak E-18a szt.1 znaki obustronne A+B w km 0+697 str. L ,,Obszar zabudowany`` Znak D-42- szt. 1 w km 0+697 str. L. tablic szt.1 obustronne A+B ,, Koniec obszaru zabudowanego`` Znak- D-43 - szt.1 w km 0+697 str. P. i w km 0+264str. L, tablic szt.1 obustronne A+B Technologia robót: W oparciu o dane dotyczące obciążenia przyjęto następujące założenia: -klasa drogi D -kategoria ruchu KR1-2 -szerokość jezdni 5,00 m. -szerokość chodników 1,5m z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na posypce cementowo -piaskowej gr. 3 cm. -0,5m kostka brukowa czerwona od strony krawężnika, -1,0m kostka brukowa szara. -obrzeże betonowe 8cmx25cm wjazdy na ławie betonowej z oporem B-15 -wjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm czerwonej typ behaton na posypce cementowo - piaskowej gr 5 cm i podbudowie z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm gr.20 cm -krawężniki betonowe 15cmx 30cm na ławie betonowej B-15 z oporem B-15 -krawężniki betonowe najazdowe 15cmx 22cm na ławie betonowej z oporem B- B-15 -opornik drogowy betonowy 12 cmx25cm na ławie betonowej z oporem B-15 od str. pobocza -podłoże G-2 moduł sprężystości 100MPa -podbudowa warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm. -podbudowa z gruntu stabilizowanego - cementem o Rm-1,5-2,5 MPa gr. 15cm-25kg/m²-portl.-35 -podbudowa z mieszanki kamiennej gr. 20 cm - 0-31,5mm na całej szerokości drogi -podbudowa gr. 15cm z mieszanki kamiennej 0-31,5mm na całej szerokości drogi -warstwa wiążąca- z MMB -gr. 4 cm dla ruchu KR1-2-AC11W -warstwa ścieralna z MMB -gr. 4 cm dla ruchu KR1-2-AC11S Wykonawca na własny koszt wykona badania, pomiary robót oraz materiałów . Wykonawca robót zabezpiecza obsługę laboratoryjną budowy oraz zleca opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej na własny koszt. Teren po robotach drogowych należy uporządkować.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej w m. Dziewcza Struga. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: Początek przebudowy drogi gminnej nr 272522P o nawierzchni istniejącej tłuczniowej dojazdowej do m. Dziewcza Struga od km 0+463 do 0+697 w stronę lewą. Od skrzyżowania dz. nr 269 odchodzi droga gminna nr 272522P o nawierzchni istniejącej tłuczniowej dz. nr 218/3 początek to km 0+463, a koniec to km 0+697 i koniec miejscowości Dziewcza Struga. Na istniejącym odcinku droga posiada nawierzchnię z tłucznia o średniej grubości 10 cm i szer. 4,0 m. Przekrój poprzeczny nawierzchni nieregularny i zmieniający się na krótkich odcinkach. Wjazdy do posesji szt. 18 posiadają nawierzchnię z gruzu budowlanego, żużla zniszczone przeznaczone do rozbiórki. Odwodnienie drogi - powierzchniowe w teren i do istniejących rowów przydrożnych co stanowi istniejący system odwodnienia drogowego. Na realizowanym odcinku przewidziano realizację następujących prac: Wykonanie koryta w jezdni o średniej głębokości 20 cm od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Profilowanie i zagęszczenie podłoża od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Wykonanie wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm od km 0+463 do km 0+697 i szerokości 5,4 m. Na odcinku przewidzianym do realizacji w ramach niniejszego postepowania szerokość nawierzchni wynosi 5,0 m. Jezdnia ograniczona zostanie krawężnikiem betonowym wystającym na 12 cm, krawężnik musi zostać ułożony na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, a od strony pobocza opornikiem betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 zaniżonym w stosunku do warstwy ścieralnej 1 cm. Na wjazdach zaprojektowano ograniczenie nawierzchni krawężnikiem betonowym najazdowym 25x15x100 wystającym na 4 cm. Pochylenie jezdni jednostronne 1,5% w kierunku pobocza strona lewa drogi od km 0+463 do km 0+586 oraz pobocza drogi o szerokości 1 m na długości 234 m. Od km 0+586 do km 0+697 pochylenie jednostronne w kierunku krawężnika. Na odcinku od km 0+463 do km 0+586 należy ułożyć ściek z elementów prefabrykowanych betonowych 60x50x15 na ławie betonowej z betonu B-15. Na wszystkich łukach zastosowano pochylenie 1,5%. Wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm o Rm od 1,5 -2,5 MPa wykonać od km 0+463 do km 0+697 na całej szerokości jezdni - 5,0m. Ilość cementu 25kg/m²-35portl. Warstwę górną należy wykonać na całej szerokości nawierzchni od km 0+463 do km 0+697 - 5,0m o gr. 20 cm z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm. Na tak przygotowanej podbudowie wykonać skropienie emulsja asfaltową podbudowy tłuczniowej i między warstwowo. Po wykonaniu podbudowy wykonujemy nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych dla ruch KR-1-2,-AC11W warstwa wiążąca w ilości 100 kg/m2 gr. 4 cm.,KR1-2,-AC11S warstwa ścieralna w ilości 100 kg/m2 gr 4cm. Technologia robót została przedstawiona w części graficznej dokumentacji technicznej - min. przekrój poprzeczny drogi . Wykonanie warstwy wiążącej jezdni dla ruchu KR-1-2-AC11W gr. 4 cm od km 0+463 do km 0+697 na szerokości 5,0m Pochylenie jednostronne 1,5% od km 0+463-0+586 od krawężnika str. P. Pochylenie jednostronne 1,5% od km 0+586-0+697 w kierunku krawężnika str. P. Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni dla ruchu KR-1-2-AC11S gr. 4 cm od km 0+463 do km 0+697 na szerokości 5,0m Wjazdy: w km 0+465 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+470 wjazdy- szer.9,0mx1,50m=13,50m² w km 0+505 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+515 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+532 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+565 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+585 wjazdy- szer.8,0mx1,50m=12,0m² w km 0+614 wjazdy- szer.8,0mx1,50m=12,0m² w km 0+635 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² w km 0+660 wjazdy- szer.8,0mx1,50m=12,0m² w km 0+672 wjazdy- szer.6,0mx1,50m=9,0m² pos.5 wjazd - szer. 6,0mx2,0m=12,0m² pos.4 wjazd - szer. 6mx3,0m=18,0m² pos.3 wjazd - szer,6,0mx2,5m=15m² dz. nr. R- wjazd - szer. 6,0mx1,5m=9,0m² dz. P.S. wjazd - szer. 6,0mx1,5m=9,0m² pos.2 wjazd - szer. 6,0mx2,0m=12m² pos. 1 wjazd - szer.6,0mx3,0m=18m² Oznakowanie: Znaki ostrzegawcze i informacyjne pokryte folią odblaskową typ-3 M, II generacji. Znaki ostrzegawcze A-30, 2 szt. w km 0+697 str. P i z tabliczkami Koniec nawierzchni bitumicznej. Należy wprowadzić znak miejscowości Znak E-17a -,,Dziewcza Struga`` szt-1, i koniec miejscowości Dziewcza Struga znak E-18a szt.1 znaki obustronne A+B w km 0+697 str. L ,,Obszar zabudowany`` Znak D-42- szt. 1 w km 0+697 str. L. tablic szt.1 obustronne A+B ,, Koniec obszaru zabudowanego`` Znak- D-43 - szt.1 w km 0+697 str. P. i w km 0+264str. L, tablic szt.1 obustronne A+B Technologia robót: W oparciu o dane dotyczące obciążenia przyjęto następujące założenia: -klasa drogi D -kategoria ruchu KR1-2 -szerokość jezdni 5,00 m. -obrzeże betonowe 8cmx25cm wjazdy na ławie betonowej z oporem B-15 -wjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm czerwonej typ behaton na posypce cementowo - piaskowej gr 5 cm i podbudowie z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm gr.20 cm -krawężniki betonowe 15cmx 30cm na ławie betonowej B-15 z oporem B-15 -krawężniki betonowe najazdowe 15cmx 22cm na ławie betonowej z oporem B- B-15 -opornik drogowy betonowy 12 cmx25cm na ławie betonowej z oporem B-15 od str. pobocza -podłoże G-2 moduł sprężystości 100MPa -podbudowa warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm. -podbudowa z gruntu stabilizowanego - cementem o Rm-1,5-2,5 MPa gr. 15cm-25kg/m²-portl.-35 -podbudowa z mieszanki kamiennej gr. 20 cm - 0-31,5mm na całej szerokości drogi -podbudowa gr. 15cm z mieszanki kamiennej 0-31,5mm na całej szerokości drogi -warstwa wiążąca- z MMB -gr. 4 cm dla ruchu KR1-2-AC11W -warstwa ścieralna z MMB -gr. 4 cm dla ruchu KR1-2-AC11S Uwaga! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania chodnika wzdłuż planowanego odcinka drogi. Wykonawca na własny koszt wykona badania, pomiary robót oraz materiałów . Wykonawca robót zabezpiecza obsługę laboratoryjną budowy oraz zleca opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej na własny koszt. Teren po robotach drogowych należy uporządkować.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest: Data zakończenia: 10.11.2020 r.
W ogłoszeniu powinno być: Data zakończenia: 30.11.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.