Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-29
Ogłoszenie nr 540188024-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.
Wejherowo:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 590212-N-2020
Data: 28/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Wejherowo, Krajowy numer identyfikacyjny 54511300000000,
ul. ul. Transportowa
1,
84-200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 779 701, e-mail
sekretariat@ug.wejherowo.pl, faks
586 779 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ugwejherowo.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiany tras przejazdu, w szczególności w przypadku: a) zmiany adresu zamieszkania dziecka, b) przeniesienia dziecka do innej placówki; 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; 4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotnymi założeniami; 5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, b) zawieszenie zajęć edukacyjnych w związku ze stanem pandemii, epidemii lub innych sytuacji kryzysowych, c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), d) zmiany danych teleadresowych, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, f) zmiany ucznia objętego zakresem podstawowym w przypadku ukończenia przez niego szkoły oraz wygaśnięciem obowiązku dowozu do placówki oświatowej przez Gminę lub zmiany adresu ucznia poza teren Gminy Wejherowo, g) zmiany środków transportu, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; 6) wystąpienia konieczności zmiany środków transportu wskazanych w § 3 ust. 14 umowy, przy czym nowy środek transportu nie może być starszy od pojazdu zastępowanego. 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1, w pkt. od 3 do 5 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia trwania tych okoliczności. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony, po rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiany tras przejazdu, w szczególności w przypadku: a) zmiany adresu zamieszkania dziecka, b) przeniesienia dziecka do innej placówki; 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; 4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotnymi założeniami; 5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, b) zawieszenie zajęć edukacyjnych w związku ze stanem pandemii, epidemii lub innych sytuacji kryzysowych, c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), d) zmiany danych teleadresowych, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, f) zmiany ucznia objętego zakresem podstawowym w przypadku ukończenia przez niego szkoły oraz wygaśnięciem obowiązku dowozu do placówki oświatowej przez Gminę lub zmiany adresu ucznia poza teren Gminy Wejherowo, g) zmiany środków transportu, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; 6) wystąpienia konieczności zmiany środków transportu wskazanych w § 3 ust. 14 umowy, przy czym nowy środek transportu nie może być starszy od pojazdu zastępowanego. 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1, w pkt. od 3 do 5 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia trwania tych okoliczności.3. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia odpowiednio w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki podatku VAT.
5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia odpowiednio do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty, o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysokości minimalnej stawki godzinowej na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu Umowy, które Wykonawca zobowiązany będzie ponieść w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione odpowiednio o różnice pomiędzy wynagrodzeniem minimalnym z dania zawarcia umowy, a wynagrodzeniem minimalnym wynikającym z nowo wydanych przepisów.
6. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia odpowiednio w zakresie dokonanych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty związane z realizacją postanowień umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania przedmiotu umowy w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
7. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 4 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia odpowiednio w zakresie dokonanych zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty związane z realizacją postanowień umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać wpływ zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych na podwyższenie kosztów wykonania przedmiotu umowy w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
8. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności aneksu podpisanego przez strony.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH - OGNISK WYCHOWAWCZYCH IM. K. LISIECKIEGO "DZIADKA" W RUMI NA 2026 ROK
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Dostawa mebli na wymiar do biblioteki Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZYPRAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH, SOLONYCH I MARYNOWANYCH
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





