eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › "Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół w Wieleniu - zakup i dostawa sprzętu ICT"

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-23

Ogłoszenie nr 540176285-N-2019 z dnia 23-08-2019 r.

Wieleń:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 588060-N-2019
Data: 21/08/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samorządowa Administracja Oświatowa, Krajowy numer identyfikacyjny 57022166200000, ul. ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 561 118, e-mail sao3@wp.pl, faks 672 561 021.
Adres strony internetowej (url): http://bip.saowielen.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 7
Punkt: Zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem / lub równoważny nie gorszy niż:
W ogłoszeniu jest: o Procesor 6-rdzeniowy, 6-wątkowy, częstotliwość zegara 2800 MHz, częstotliwość turbo 4000MHz, pamięć podręczna 9M, 2-kanałowy kontroler pamięci DDR4 - 2666, współczynnik TDP 65W o Płyta główna (Micro ATX, Technologia pamięci DDR4 , Taktowanie pamięci 2666 MHz, maksymalna ilość pamięci RAM 32 GB, interfejsy: PCI-Express x1 - 2 szt., PCI-Express x16 - 1 szt., Liczba portów USB 2.0 - 4szt., Liczba portów USB 3.1 - 2szt., Liczba złącz SATA 3 - 4 szt. Wyjścia/wejścia obrazu: D-Sub / VGA DVI-D, HDMI, Komunikacja: LAN 10/100/1000 Mbps. o Zasilacz 500W 80+ o Karta graficzna: 4096 MB, DDR5 128Bit GT LP, taktowanie pamięci 1420MHz, przepustowość pamięci RAM 114GB/s, współczynnik TDP 175W, złącza (HDMI, DisplayPort) o Pamięć operacyjna 16GB DDR4 2666MHz, CL19 o Obudowa Micro Tower, kolor czarny, USB na przednim panelu USB 3.0 - 2 szt. Oraz 2 gniazda mini-jack o Dysk Twardy: SSD - półprzewodnikowy, Pojemność dysku 256 GB, min. szybkość odczytu 550MB/s, min. szybkość zapisu 500MB/s, Niezawodność MTBF 2000000 h, interfejsy SATA III o Monitor Przekątna ekranu 21,5", Rozdzielczość 1920*1080, typ matrycy TN, powłoka matowa, proporcje ekrany 16:9, Częstotliwość odświeżania 60Hz, Czas reakcji matrycy 5ms, Jasność 200 cd/m2, Kontrast 600:1, Rozmiar plamki w mm 0,248, Wyjścia/wejścia obrazu HDMI-D-SUB, kolor czarny. System spełniający wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1. Dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika: a. Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, b. Dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych 2. Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem "uczenia się" pisma użytkownika - obsługa języka polskiego 3. Interfejs użytkownika dostępny w co najmniej polskim i angielskim 4. Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI. 5. Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe 6. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 7. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików. 8. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim 9. Wbudowany system pomocy w języku polskim. 10. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących). 11. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego. 12. Możliwość dostarczania poprawek do systemu operacyjnego w modelu peer-to-peer. 13. Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu operacyjnego, możliwość centralnego opóźniania dostarczania nowej wersji o minimum 4 miesiące. 14. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 15. Możliwość dołączenia systemu do usługi katalogowej on-premise lub w chmurze. 16. Umożliwienie zablokowania urządzenia w ramach danego konta tylko do uruchamiania wybranej aplikacji - tryb "kiosk". 17. Możliwość automatycznej synchronizacji plików i folderów roboczych znajdujących się na firmowym serwerze plików w centrum danych z prywatnym urządzeniem, bez konieczności łączenia się z siecią VPN z poziomu folderu użytkownika zlokalizowanego w centrum danych firmy. 18. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem. 19. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe. 20. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej. 21. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci. 22. Możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika. 23. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu). 24. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor. 25. Wbudowana możliwość zdalnego dostępu do systemu i pracy zdalnej z wykorzystaniem pełnego interfejsu graficznego. 26. Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego. 27. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6. 28. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.). 29. Możliwość zdefiniowania zarządzanych aplikacji w taki sposób aby automatycznie szyfrowały pliki na poziomie systemu plików. Blokowanie bezpośredniego kopiowania treści między aplikacjami zarządzanymi a niezarządzanymi. 30. Wbudowany system uwierzytelnienia dwuskładnikowego oparty o certyfikat lub klucz prywatny oraz PIN lub uwierzytelnienie biometryczne. 31. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami. 32. Wbudowany system szyfrowania dysku twardego ze wsparciem modułu TPM 33. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania dysku w usługach katalogowych. 34. Możliwość tworzenia wirtualnych kart inteligentnych. 35. Wsparcie dla firmware UEFI i funkcji bezpiecznego rozruchu (SecureBoot) 36. Wbudowany w system, wykorzystywany automatycznie przez wbudowane przeglądarki filtr reputacyjny URL. 37. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny. 38. Mechanizmy logowania w oparciu o: a. Login i hasło, b. Karty inteligentne i certyfikaty (smartcard), c. Wirtualne karty inteligentne i certyfikaty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), d. Certyfikat/Klucz i PIN, e. Certyfikat/Klucz i uwierzytelnienie biometryczne, 39. Wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5. 40. Wbudowany agent do zbierania danych na temat zagrożeń na stacji roboczej. 41. Wsparcie .NET Framework 2.x, 3.x i 4.x - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach 42. Wsparcie dla VBScript - możliwość uruchamiania interpretera poleceń 43. Wsparcie dla PowerShell 5.x - możliwość uruchamiania interpretera poleceń.
W ogłoszeniu powinno być: o Procesor 6-rdzeniowy, 6-wątkowy, częstotliwość zegara 2800 MHz, częstotliwość turbo 4000MHz, pamięć podręczna 9M, 2-kanałowy kontroler pamięci DDR4 - 2666, współczynnik TDP 65W o Płyta główna( Micro ATX, Technologia pamięci DDR4 , Taktowanie pamięci 2666 MHz, maksymalna ilość pamięci RAM 32 GB, interfejsy: PCI-Express x1 - 2 szt., PCI-Express x16 - 1 szt., Liczba portów USB 2.0 - 4szt., Liczba portów USB 3.1 - 2szt., Liczba złącz SATA 3 - 4 szt. Wyjścia/wejścia obrazu: D-Sub / VGA DVI-D, HDMI, Komunikacja: LAN 10/100/1000 Mbps. o Zasilacz 500W 80+ o Karta graficzna: 4096 MB, DDR5 128Bit GT LP, taktowanie pamięci 1420MHz, przepustowość pamięci RAM 114GB/s, współczynnik TDP 175W, złącza (HDMI, DisplayPort) o Pamięć operacyjna 16GB DDR4 2666MHz, CL19 o Obudowa Micro Tower, kolor czarny, USB na przednim panelu USB 3.0 - 2 szt. Oraz 2 gniazda mini-jack o Dysk Twardy: SSD - półprzewodnikowy, Pojemność dysku 256 GB, min. szybkość odczytu 550MB/s, min. szybkość zapisu 500MB/s, Niezawodność MTBF 2000000 h, interfejsy SATA III o Monitor Przekątna ekranu 21,5", Rozdzielczość 1920*1080, typ matrycy TN, powłoka matowa, proporcje ekrany 16:9, Częstotliwość odświeżania 60Hz, Czas reakcji matrycy 5ms, Jasność 200 cd/m2, Kontrast 600:1, Rozmiar plamki w mm 0,248, Wyjścia/wejścia obrazu HDMI-D-SUB, kolor czarny. o System Windows 10 Pro 64 bit PL (licencja nowa nigdy nie aktywowana w wersji BOX z płytą instalacyjną oraz naklejką licencyjną )

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 7
Punkt: Oprogramowanie serwerowe lub równoważny nie gorszy niż:
W ogłoszeniu jest: Serwerowy system operacyjny, architektura programu 64 bit, Okres licencji wieczysty, liczba licencji 1, wersja językowa: Polska. o Active Directory Federation Services: Umożliwia autoryzację użytkowników przechowywanych w folderach LDAP i bazie SQL. o Windows Defender: Domyślnie instalowany bez GUI o Pulpit zdalny: Wsparcie dla OpenGL 4.4 i OpenCL 1.1 o Usprawnienia w usługach magazynowania danych o IIS 10: Wsparcie dla HTTP/2.0 o Windows PowerShell 5.1 o DHCP: (Network Access Protection) o DNS: Nowe rekordy DDS (TLSA, SPF), nowe komendy i parametry PowerShell o Wsparcie dla protokołu GRE o IPAM: Wsparcie dla podsieci /31, /32 o /128, o Klastrowe wdrażanie aktualizacjiopisac program nie stosując nazwy
W ogłoszeniu powinno być: Oprogramowanie Windows Serwer 2016 Standard / lub równoważny nie gorszy niż: o Microsoft Windows Server 2016 Standard PL (licencja nowa nigdy nie aktywowana w wersji BOX z płytą instalacyjną oraz naklejką licencyjną )

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik nr 7
Punkt: Pakiet biurowy
W ogłoszeniu jest: Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: o Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit umożliwiającej wykorzystanie ponad 2 GB przestrzeni adresowej, o Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: o Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. o Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. o Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: o posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, o ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012, poz. 526), o Pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. o Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. o W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). o Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. o Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: o Edytor tekstów o Arkusz kalkulacyjny o Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji o Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych o Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczn kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. o Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. o Wstawianie oraz formatowanie tabel. o Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. o Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). o Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. o Automatyczne tworzenie spisów treści. o Formatowanie nagłówków i stopek stron. o Śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie. o Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. o Określenie układu strony (pionowa/pozioma). o Wydruk dokumentów. o Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. o Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2007 lub Microsoft Word 2010, 2013, 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. o Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. o Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska kreowania aktów normatywnych i prawnych, zgodnie z obowiązującym prawem. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. o Tworzenie raportów tabelarycznych o Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych o Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. o Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia o wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych o Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych o Wyszukiwanie i zamianę danych o Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego o Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie o Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności o Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem o Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. o Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2007 oraz Microsoft Excel 2010, 2013, 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji o Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: o Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego o Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek o Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. o Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji o Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera o Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo o Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego o Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym o Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów o Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2007, MS PowerPoint 2010, 2013, 2016 o Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych o Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów. o Edycję poszczególnych stron materiałów. o Podział treści na kolumny. o Umieszczanie elementów graficznych. o Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej. o Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji. o Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF. o Wydruk publikacji.
W ogłoszeniu powinno być: o MS OFFICE 2019 MOLP ACADEMIC STD

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 7
Punkt: Pakiet biurowy
W ogłoszeniu jest: Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: o Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit umożliwiającej wykorzystanie ponad 2 GB przestrzeni adresowej, o Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: o Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. o Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. o Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: o posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, o ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012, poz. 526), o Pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. o Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. o W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). o Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. o Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: o Edytor tekstów o Arkusz kalkulacyjny o Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji o Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych o Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczn kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. o Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. o Wstawianie oraz formatowanie tabel. o Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. o Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). o Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. o Automatyczne tworzenie spisów treści. o Formatowanie nagłówków i stopek stron. o Śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie. o Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. o Określenie układu strony (pionowa/pozioma). o Wydruk dokumentów. o Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. o Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2007 lub Microsoft Word 2010, 2013, 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. o Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. o Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska kreowania aktów normatywnych i prawnych, zgodnie z obowiązującym prawem. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. o Tworzenie raportów tabelarycznych o Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych o Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. o Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia o wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych o Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych o Wyszukiwanie i zamianę danych o Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego o Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie o Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności o Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem o Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. o Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2007 oraz Microsoft Excel 2010, 2013, 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji o Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: o Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego o Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek o Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. o Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji o Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera o Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo o Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego o Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym o Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów o Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2007, MS PowerPoint 2010, 2013, 2016 o Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych o Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów. o Edycję poszczególnych stron materiałów. o Podział treści na kolumny. o Umieszczanie elementów graficznych. o Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej. o Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji. o Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF. o Wydruk publikacji.
W ogłoszeniu powinno być: o MS OFFICE 2019 MOLP ACADEMIC PROF PLUS

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 7
Punkt: Licencja dostępowa do serwera
W ogłoszeniu jest: Licencje dostępowe (Client Access License w skrócie CAL) Zastosowanie serwerowe, licencja wieczysta, liczba licencji 5.
W ogłoszeniu powinno być: o Licencje dostępowe (Client Access License w skrócie CAL) Zastosowanie serwerowe, licencja wieczysta, liczba licencji 5. (licencja nowa nigdy nie aktywowana w wersji BOX z płytą instalacyjną oraz naklejką licencyjną ).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.