eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzidło › Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury Kurpiowskiej w Kadzidle, w celu poszerzenia i uatrakcyjnienia oferty kulturowej Gminy Kadzidło

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-29

Ogłoszenie nr 540163149-N-2020 z dnia 29-08-2020 r.

Kadzidło:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 574725-N-2020
Data: 18/08/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Kadzidło, Krajowy numer identyfikacyjny 55066819500000, ul. ul. Targowa 4, 07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 618 016, e-mail gmina@kadzidlo.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): gmina@kadzidlo.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest: Zgodnie z SIWZ: 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub pod-wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w szczególności ogólnobudowlane (pomoc budowlana), obsługa maszyn i pojazdów, za wyjątkiem Kierownika budowy, Kierowników robót ; 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wy-mogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynno-ści. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i do-konywania ich oceny, wskazanych w art. 143e ust. 2 pzp, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymo-gów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wska-zane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złoże-nia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wy-miaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta-wie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyzna-czonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwier-dzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wy-mogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynno-ści. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwyko-nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w ust.8, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żąda-ne przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwy-konawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia wymogów, o których mowa w ust. 8 zamawia-jący przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wyso-kości określonej w projekcie umowy oraz może zawiesić wykonanie tej części robót z winy Wy-konawcy do chwili spełnienia stawianych wymogów. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
W ogłoszeniu powinno być: Zgodnie z SIWZ: 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub pod-wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w szczególności ogólnobudowlane (pomoc budowlana), obsługa maszyn i pojazdów, za wyjątkiem Kierownika budowy, Kierowników robót ; 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wy-mogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynno-ści. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i do-konywania ich oceny, wskazanych w art. 143e ust. 2 pzp, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymo-gów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wska-zane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadcze-nie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują oso-by zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zatrudnionych pracowników, c) inne dokumenty - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz obowiązków pracownika. 8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta-wie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyzna-czonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwier-dzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wy-mogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynno-ści. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwyko-nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w ust.8, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żąda-ne przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwy-konawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia wymogów, o których mowa w ust. 8 zamawia-jący przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wyso-kości określonej w projekcie umowy oraz może zawiesić wykonanie tej części robót z winy Wy-konawcy do chwili spełnienia stawianych wymogów. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1,3
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Tak

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmiany treści umowy poza sytuacjami określonymi w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w § 5 ust. 4 umowy. 2. Zmiana umowy, w tym zwiększenie zakresu robót, wynikająca z istoty inwestycji, wymaga sporządzenia przez Strony pisemnego protokołu konieczności wykonania robót, których na etapie opracowania dokumentacji nie dało się przewidzieć lub są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 3. Strona, która występuje z propozycja zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić lub udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. 4. Zmiana umowy może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmiany treści umowy poza sytuacjami określonymi w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w § 5 ust. 4 umowy, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID - 19 wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, b) zmianę sposobu wykonywania dostaw , usług lub robót budowlanych, c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczania wynagrodzenia wykonawcy, - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 3. Zmiana umowy, w tym zwiększenie zakresu robót, wynikająca z istoty inwestycji, wymaga sporządzenia przez Strony pisemnego protokołu konieczności wykonania robót, których na etapie opracowania dokumentacji nie dało się przewidzieć lub są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić lub udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. 5. Zmiana umowy może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-02, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-07, godzina: 11:00

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania faktury udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto wykonanego w niniejszym ustępie. Zaliczka będzie wypłacona jednorazowo w 2020 r. Nie będzie wypłacana zaliczka dla Wykonawcy w kolejnych latach.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.