Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 540145172-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 567759-n2020
Data: 29/07/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000,
ul. ul. Okopowa
15,
80-819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
47 74 14 945, 47 74 14 817, e-mail
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl, faks
47 74 14 810.
Adres strony internetowej (url): http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
1.)
W ogłoszeniu jest:
II.1.) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ
Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE
I ODPADÓW KOMUNALNYCH PŁYNNYCH Z WYMIENIONYCH W SIWZ JEDNOSTEK POLICJI.
W ogłoszeniu powinno być:
II.1.) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ
Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE
I NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH Z WYMIENIONYCH W SIWZ JEDNOSTEK POLICJI.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
3)
W ogłoszeniu jest:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
nr 12) odbiór odpadów komunalnych płynnych:
Posterunku Policji w Starym Targu ul. Nowotarska 2
W ogłoszeniu powinno być:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
nr 12) odbiór NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH:
Posterunku Policji w Starym Targu ul. Nowotarska 2
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia)
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE I ODPADÓW KOMUNALNYCH PŁYNNYCH Z WYMIENIONYCH W SIWZ JEDNOSTEK POLICJI
SZACUNKOWE ILOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH I PŁYNNYCH ZAWIERA TABELA W ROZDZIALE II SIWZ.
Termin płatności- 30 dni od wystawienia faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać faktury nie później niż 15 dni przed terminem płatności określonym na fakturze.
Wymagany termin realizacji zamówienia ;
od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.09.2020 - 30.06.2024
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
? wykonania usługi wywozu nieczystości stałych obejmujących wywóz odpadów segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemnika, opróżnianie zbiornika odpadów płynnych,
? zapewnienia terminowego wywozu odpadów według ustalonego harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym,
? wykonanie usługi każdorazowo winno być potwierdzone przez pracownika Zamawiającego na dokumencie wywozu - ilość i data i dołączonym do faktury,
? utrzymywania pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych w stanie zapewniającym właściwe składowanie i estetykę,
? usunięcia odpadów wokół pojemników w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyna wynikła z niezachowania terminu wywozu przez Wykonawcę,
? usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych wskutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było nadmierne wytworzenie ich przez Zamawiającego, Wykonawca na fakturze wyszczególni w osobnej pozycji ilość odebranych dodatkowo odpadów wraz z wartością usługi wynikającą ze złożonej oferty, a Zamawiający zapłaci należność.
- odbioru odpadów płynnych w ciągu 24 godzin po uprzednim zleceniu telefonicznym przez
uprawnionego pracownika Zamawiającego lub według harmonogramu zatwierdzonego przez
Zamawiającego.
Za każdorazowy odbiór odpadów płynnych zleceniobiorca wystawia fakturę.
WARTOŚĆ BRUTTO PODANA W FORMULARZU OFERTOWYM OSOBNO DLA KAŻDEGO Z ZADAŃ (NR 1-12) NIE JEST WARTOŚCIĄ ZAMÓWIENIA, LECZ WARTOŚCIĄ SŁUŻĄCĄ DO PORÓWNANIA OFERT.
Ocenie będzie poddawana cena jednostkowa za 1m3 odpadów komunalnych płynnych oraz stałych, w którą jest wliczona dzierżawa pojemnika.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ,
w tym umowy stanowiącej jej integralną część.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia)
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE I NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH Z WYMIENIONYCH W SIWZ JEDNOSTEK POLICJI
SZACUNKOWE ILOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH I NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH ZAWIERA TABELA W ROZDZIALE II SIWZ.
Termin płatności- 30 dni od wystawienia faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać faktury nie później niż 15 dni przed terminem płatności określonym na fakturze.
Wymagany termin realizacji zamówienia ;
od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.09.2020 - 30.06.2024
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
? wykonania usługi wywozu nieczystości stałych obejmujących wywóz odpadów segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemnika, opróżnianie zbiornika NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH,
? zapewnienia terminowego wywozu odpadów według ustalonego harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym,
? wykonanie usługi każdorazowo winno być potwierdzone przez pracownika Zamawiającego na dokumencie wywozu - ilość i data i dołączonym do faktury,
? utrzymywania pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych w stanie zapewniającym właściwe składowanie i estetykę,
? usunięcia odpadów wokół pojemników w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyna wynikła z niezachowania terminu wywozu przez Wykonawcę,
? usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych wskutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było nadmierne wytworzenie ich przez Zamawiającego, Wykonawca na fakturze wyszczególni w osobnej pozycji ilość odebranych dodatkowo odpadów wraz z wartością usługi wynikającą ze złożonej oferty, a Zamawiający zapłaci należność.
- odbioru NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH w ciągu 24 godzin po uprzednim zleceniu telefonicznym przez
uprawnionego pracownika Zamawiającego lub według harmonogramu zatwierdzonego przez
Zamawiającego.
Za każdorazowy odbiór NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH zleceniobiorca wystawia fakturę.
WARTOŚĆ BRUTTO PODANA W FORMULARZU OFERTOWYM OSOBNO DLA KAŻDEGO Z ZADAŃ (NR 1-12) NIE JEST WARTOŚCIĄ ZAMÓWIENIA, LECZ WARTOŚCIĄ SŁUŻĄCĄ DO PORÓWNANIA OFERT.
Ocenie będzie poddawana cena jednostkowa za 1m3 NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH oraz stałych, w którą jest wliczona dzierżawa pojemnika.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ,
w tym umowy stanowiącej jej integralną część.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
9)
W ogłoszeniu jest:
II.9) Informacje dodatkowe: KRYTERIUM OCENY ofert na podstawie wzoru w SIWZ;
A) Kryterium oceny dla zadań 1-12: cena - 100 %
(w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się
do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Odpady komunalne stałe segregowane i płynne nie mają cyklu życia dla ich wytwórcy)
W ogłoszeniu powinno być:
II.9) Informacje dodatkowe: KRYTERIUM OCENY ofert na podstawie wzoru w SIWZ;
A) Kryterium oceny dla zadań 1-12: cena - 100 %
(w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się
do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Odpady komunalne stałe segregowane i NIECZYSTOŚCI CIEKŁE nie mają cyklu życia dla ich wytwórcy)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
7)
W ogłoszeniu jest:
III.7) INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.3) - III.6)
w miejscu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach oraz wymaganą wraz
z ofertą kalkulacją ceny brutto usługi wywozu 1m3 odpadów komunalnych stałych segregowanych, dzierżawy pojemnika i odpadów komunalnych płynnych - wzór wg załącznika nr 4a (i/lub) 4b (odpowiednio do zadań na które złożono ofertę)
W ogłoszeniu powinno być:
III.7) INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.3) - III.6)
w miejscu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach oraz wymaganą wraz
z ofertą kalkulacją ceny brutto usługi wywozu 1m3 odpadów komunalnych stałych segregowanych, dzierżawy pojemnika i nieczystości ciekłych - wzór wg załącznika nr 4a (i/lub) 4b (odpowiednio do zadań na które złożono ofertę)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.2.
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
A) Kryterium oceny dla zadań 1-12: cena - 100 %
(w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Odpady komunalne stałe segregowane i płynne nie mają cyklu życia dla ich wytwórcy.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
A) Kryterium oceny dla zadań 1-12: cena - 100 %
(w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Odpady komunalne stałe segregowane i nieczystości ciekłe nie mają cyklu życia dla ich wytwórcy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
w miejscu:
Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku
zmiany:
5) ceny za 1 m3 odpadów komunalnych, wynikające ze zmiany cennika ich składowania.
Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi Zamawiającemu
kalkulację ceny usługi za 1 m3 nieczystości stałych oraz płynnych.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
w miejscu:
Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku
zmiany:
5) ceny za 1 m3 odpadów komunalnych, wynikające ze zmiany cennika ich składowania.
Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi Zamawiającemu
kalkulację ceny usługi za 1 m3 nieczystości stałych oraz nieczystości ciekłych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.6.
Punkt:
2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:07.08.2020 (dd/mm/rrrr) Godzina: _____09:30 _____
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:12.08.2020 (dd/mm/rrrr) Godzina: _____09:30 _____
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
III.1.
Punkt:
1)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
a w przypadku nieczystości ciekłych:
? zezwolenie na odbiór nieczystości ciekłych na obszarze gminy Stary Targ,
? podpisaną umowę z zakładem odbierającym nieczystości ciekłe z terenu gminy Stary Targ.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





