eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mławapełnienie nadzoru inwestorskiego nad odnową nawierzchni drogi krajowej Nr 60 wraz z obiektami mostowymi i realizacją elementów bezpieczeństwa ruchu na przejściu przez Ciechanów, od km 149+294 do km 154+294

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-18

POZYCJA 54008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mława: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad odnową nawierzchni drogi krajowej Nr 60 wraz z obiektami mostowymi i realizacją elementów bezpieczeństwa ruchu na przejściu przez Ciechanów, od km 149+294 do km 154+294 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie - Rejon w Mławie, do kontaktów: Stanisław Sobotka, ul. Graniczna 1A, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546284, fax 023 6544920, e-mail: mlawa@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad odnową nawierzchni drogi krajowej Nr 60 wraz z obiektami mostowymi i realizacją elementów bezpieczeństwa ruchu na przejściu przez Ciechanów, od km 149+294 do km 154+294. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Ciechanów, woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad odnową nawierzchni drogi krajowej Nr 60 wraz z obiektami mostowymi i realizacją elementów bezpieczeństwa ruchu na przejściu przez Ciechanów, od km 149+294 do km 154+294. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje nadzór nad robotami drogowymi, mostowymi, przebudową urządzeń obcych (elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, teletechnicznych, wodociągowych) wykonania sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Potencjał ekonomiczno-finansowy I.1. Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) z ostatnich trzech lat obrotowych, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w wysokości min. 700 000,00 zł. I.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie I. spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. II. Potencjał kadrowy II.1. Składając ofertę, wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić minimalne wymagania podane w poniższej tabeli: L.p. / Stanowisko / Wymagane uprawnienia / wykształcenie / Wymagane doświadczenie zawodowe 1 / 2 / 3 / 5 1 / Inżynier (Inspektor nadzoru- Koordynator) / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń / 1 zadanie obejmujące nadzór nad budową lub przebudową drogi klasy min. G o długości odcinka minimum 1 km 2. / Inspektor nadzoru robót mostowych / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń / 1 zadanie obejmujące nadzór nad budową lub remontem obiektu mostowego o długości minimum 50 m) 3. / Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych (linie napowietrzne, kablowe i sygnalizacja świetlna) / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń / 1 zadanie obejmujące nadzór nad budową lub przebudową sieci elektrycznych przy realizacji robót drogowych, 1 zadanie obejmuje nadzór nad budową lub przebudową sygnalizacji świetlnych 4. / Inspektor nadzoru robót wodnokanalizacyjnych / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych / 1 zadanie obejmuje nadzór nad budową lub przebudową sieci wodociągowych i kanalizacyjnych 5. / Inspektor nadzoru robót gazowych / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych / 1 zadanie obejmujące nadzór nad budową lub przebudową sieci gazowych II.2. Inspektorzy nadzoru muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. II.3. Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II. spełniają łącznie. III. Doświadczenie zawodowe wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował łącznie, jako Strona Umowy: a) w zakresie robót drogowych: nadzór nad budową lub przebudową drogi klasy min. G o długości odcinka min. 1 km, b) w zakresie robót mostowych: nadzór nad budową lub remontem jednego obiektu mostowego o długości min. 100 m. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. III.1. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III. spełniają łącznie. III.2. Składając ofertę, wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie III.2. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane wyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania postawionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ "Oświadczenie". (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Rachunek zysków i strat albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe. (7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. (8) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 29 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. Ze strony internetowej zamawiającego, w siedzibie zamawiającego, za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, 06-500 Mława, ul. Graniczna 1A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.