Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-18
Ogłoszenie nr 540085212-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.
Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 539754-N-2020
Data: 13/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gdański Teatr Szekspirowski, Krajowy numer identyfikacyjny 22056153800000,
ul. ul. Wojciecha Bogusławskiego
1,
80-818
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 35 10 151, e-mail
biuro@bozp.com.pl, faks
58 35 10 150.
Adres strony internetowej (url): www.teatrszekspirowski.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
1. Pełen zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi z następującą
częstotliwością: 1) grupa pomieszczeń I - codziennie: a) biura, b) hol główny, wiatrołapy c) kasa, d)
toalety, e) ciągi komunikacyjne w części administracyjnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy),
f) zaplecze socjalne pracowników technicznych, ochrony i Biura Obsługi Widza, g) ciągi komunikacyjne
pomiędzy częścią administracyjną i częścią teatralną budynku (klatka schodowa, windy - wejście na
poziomie 15,14 m), h) wejścia do teatru i dziedzińce, i) ciągi komunikacyjne piesze wokół teatru, j) tarasy
zewnętrzne wraz z komunikacją, k) miejsca parkingowe, l) Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z
zapleczem kuchennym. 2) grupa pomieszczeń II - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia odbywającego się w teatrze i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego (zgodnie z harmonogramem
wydarzeń, średnio w miesiącu planuje się ok. 15 wydarzeń) a) widownia, b) galerie wokół widowni - trzy
poziomy, c) scena, d) zascenie, e) charakteryzatornie, f) sala konferencyjna (foyer drewniane), g)
garderoby, h) szatnia, i) ciągi komunikacyjne w części teatralnej budynku (korytarze, klatki schodowe,
windy), j)dziedzińce - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia i uzupełniająco przed rozpoczęciem
następnego, k) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku, l) strefa archeo -
wystawiennicza i gastronomiczna 3) grupa pomieszczeń III - raz na kwartał: a) ciągi komunikacyjne na
poziomie -5,00 m, b) garaż, c) doczyszczanie posadzek w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, d)
ciągi komunikacyjne w murach (klatki schodowe korytarze ewakuacyjne), e) taras i ciągi komunikacyjne
na murach łącznie z odkurzaniem i doczyszczaniem balustrad, f) mycie okien z odkurzaniem rolet (okna -
200 m2 - obmiar od strony elewacji, okna skrzynkowe podwójne) g) garaż - mycie maszynowe na mokro,
h) mycie bram wejściowych zamontowanych w murach, bramy do garażu, bramy rolowanej na zascenie
oraz wszystkich drzwi zewnętrznych (115 m2), i) doczyszczanie, usuwanie plam olejowych, itp. na
miejscach parkingowych usytuowanych na działce GTS wzdłuż budynku od strony ul. Wojciecha
Bogusławskiego, j) czyszczenie kratek, nawiewników i wywiewników wentylacyjnych, k) czyszczenie
kratek odpływu wody na dziedzińcach, ciągach komunikacyjnych na murach oraz pokryw studzienek
burzowych usytuowanych przy wejściach do teatru oraz na dziedzińcach, l) usuwanie zabrudzeń typu:
farba, błoto, kurz, wykwity, plamy po ptasich odchodach na elewacji budynku oraz zewnętrznych ciągach
komunikacyjnych i dziedzińcach, 4) grupa prac IV - 1 raz w ciągu 18 miesięcy, w okresie przerwy
technicznej: a) doczyszczanie posadzek wewnątrz budynku oraz na zewnętrznych ciągach pieszych
wykonanych z kamienia naturalnego Vratza, impregnowanie preparatem zaakceptowanym przez
Zamawiającego (zgodnie z zaleceniami producenta) - polimeryzacja (2.548 m2), b) czyszczenie i
lakierowanie (2.600 m2) podłóg drewnianych - pomieszczenia i ciągi komunikacyjne w części KC (część
administracyjna budynku Teatru: biura, garderoby, charakteryzatornie, Green-Room - Klub Widza i
Aktora, sala kolumnowa, pomieszczenia techniczne i sanitarne, korytarze), galerie w Sali głównej, Foyer,
c) czyszczenie i olejowanie podłóg drewnianych na widowni i scenie (500 m2) - sala główna, scena i
zascenie, przyległe schody, korytarze i przedsionki.
5) teren zewnętrzny: - prace realizowane na bieżąco
w zależności od potrzeb i sytuacji a) oczyszczanie i mycie na bieżąco (od 1 kwietnia do 31 października)
powierzchni dziedzińców i murów (z mchów, zabrudzeń, wykwitów) przy użyciu odpowiednio dobranych
preparatów chemicznych nie powodujących destrukcji cegieł i bruku na dziedzińcach i murach, b)
skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejść do budynku - na
bieżąco w zależności od potrzeb - przy zapewnieniu odpowiedniej ilości pracowników, c) odśnieżanie
dachów płaskich (1.500 m2 tarasu nad częścią administracyjną budynku) i pryzmowanie śniegu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc
parkingowych, ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. e) śmietnik.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Pełen zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi z następującą
częstotliwością: 1) grupa pomieszczeń I - codziennie: a) biura, b) hol główny, wiatrołapy c) kasa, d)
toalety, e) ciągi komunikacyjne w części administracyjnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy),
f) zaplecze socjalne pracowników technicznych, ochrony i Biura Obsługi Widza, g) ciągi komunikacyjne
pomiędzy częścią administracyjną i częścią teatralną budynku (klatka schodowa, windy - wejście na
poziomie 15,14 m), h) wejścia do teatru i dziedzińce, i) ciągi komunikacyjne piesze wokół teatru, j) tarasy
zewnętrzne wraz z komunikacją, k) miejsca parkingowe, l) Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z
zapleczem kuchennym. 2) grupa pomieszczeń II - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia odbywającego się w teatrze i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego (zgodnie z harmonogramem
wydarzeń, średnio w miesiącu planuje się ok. 15 wydarzeń) a) widownia, b) galerie wokół widowni - trzy
poziomy, c) scena, d) zascenie, e) charakteryzatornie, f) sala konferencyjna (foyer drewniane), g)
garderoby, h) szatnia, i) ciągi komunikacyjne w części teatralnej budynku (korytarze, klatki schodowe,
windy), j)dziedzińce - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia i uzupełniająco przed rozpoczęciem
następnego, k) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku, l) strefa archeo -
wystawiennicza i gastronomiczna 3) grupa pomieszczeń III - raz na kwartał: a) ciągi komunikacyjne na
poziomie -5,00 m, b) garaż, c) doczyszczanie posadzek w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, d)
ciągi komunikacyjne w murach (klatki schodowe korytarze ewakuacyjne), e) taras i ciągi komunikacyjne
na murach łącznie z odkurzaniem i doczyszczaniem balustrad, f) mycie okien z odkurzaniem rolet (okna -
200 m2 - obmiar od strony elewacji, okna skrzynkowe podwójne) g) garaż - mycie maszynowe na mokro,
h) mycie bram wejściowych zamontowanych w murach, bramy do garażu, bramy rolowanej na zascenie
oraz wszystkich drzwi zewnętrznych (115 m2), i) doczyszczanie, usuwanie plam olejowych, itp. na
miejscach parkingowych usytuowanych na działce GTS wzdłuż budynku od strony ul. Wojciecha
Bogusławskiego, j) czyszczenie kratek, nawiewników i wywiewników wentylacyjnych, k) czyszczenie
kratek odpływu wody na dziedzińcach, ciągach komunikacyjnych na murach oraz pokryw studzienek
burzowych usytuowanych przy wejściach do teatru oraz na dziedzińcach, l) usuwanie zabrudzeń typu:
farba, błoto, kurz, wykwity, plamy po ptasich odchodach na elewacji budynku oraz zewnętrznych ciągach
komunikacyjnych i dziedzińcach,
4) teren zewnętrzny: prace realizowane na bieżąco
w zależności od potrzeb i sytuacji a) oczyszczanie i mycie na bieżąco (od 1 kwietnia do 31 października)
powierzchni dziedzińców i murów (z mchów, zabrudzeń, wykwitów) przy użyciu odpowiednio dobranych
preparatów chemicznych nie powodujących destrukcji cegieł i bruku na dziedzińcach i murach, b)
skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejść do budynku - na
bieżąco w zależności od potrzeb - przy zapewnieniu odpowiedniej ilości pracowników, c) odśnieżanie
dachów płaskich (1.500 m2 tarasu nad częścią administracyjną budynku) i pryzmowanie śniegu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc
parkingowych, ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. e) śmietnik.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-25, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-26, godzina: 11:00
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.