eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-18

Ogłoszenie nr 540085212-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.

Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 539754-N-2020
Data: 13/05/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gdański Teatr Szekspirowski, Krajowy numer identyfikacyjny 22056153800000, ul. ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 35 10 151, e-mail biuro@bozp.com.pl, faks 58 35 10 150.
Adres strony internetowej (url): www.teatrszekspirowski.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: 1. Pełen zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi z następującą częstotliwością: 1) grupa pomieszczeń I - codziennie: a) biura, b) hol główny, wiatrołapy c) kasa, d) toalety, e) ciągi komunikacyjne w części administracyjnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), f) zaplecze socjalne pracowników technicznych, ochrony i Biura Obsługi Widza, g) ciągi komunikacyjne pomiędzy częścią administracyjną i częścią teatralną budynku (klatka schodowa, windy - wejście na poziomie 15,14 m), h) wejścia do teatru i dziedzińce, i) ciągi komunikacyjne piesze wokół teatru, j) tarasy zewnętrzne wraz z komunikacją, k) miejsca parkingowe, l) Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z zapleczem kuchennym. 2) grupa pomieszczeń II - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia odbywającego się w teatrze i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego (zgodnie z harmonogramem wydarzeń, średnio w miesiącu planuje się ok. 15 wydarzeń) a) widownia, b) galerie wokół widowni - trzy poziomy, c) scena, d) zascenie, e) charakteryzatornie, f) sala konferencyjna (foyer drewniane), g) garderoby, h) szatnia, i) ciągi komunikacyjne w części teatralnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), j)dziedzińce - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego, k) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku, l) strefa archeo - wystawiennicza i gastronomiczna 3) grupa pomieszczeń III - raz na kwartał: a) ciągi komunikacyjne na poziomie -5,00 m, b) garaż, c) doczyszczanie posadzek w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, d) ciągi komunikacyjne w murach (klatki schodowe korytarze ewakuacyjne), e) taras i ciągi komunikacyjne na murach łącznie z odkurzaniem i doczyszczaniem balustrad, f) mycie okien z odkurzaniem rolet (okna - 200 m2 - obmiar od strony elewacji, okna skrzynkowe podwójne) g) garaż - mycie maszynowe na mokro, h) mycie bram wejściowych zamontowanych w murach, bramy do garażu, bramy rolowanej na zascenie oraz wszystkich drzwi zewnętrznych (115 m2), i) doczyszczanie, usuwanie plam olejowych, itp. na miejscach parkingowych usytuowanych na działce GTS wzdłuż budynku od strony ul. Wojciecha Bogusławskiego, j) czyszczenie kratek, nawiewników i wywiewników wentylacyjnych, k) czyszczenie kratek odpływu wody na dziedzińcach, ciągach komunikacyjnych na murach oraz pokryw studzienek burzowych usytuowanych przy wejściach do teatru oraz na dziedzińcach, l) usuwanie zabrudzeń typu: farba, błoto, kurz, wykwity, plamy po ptasich odchodach na elewacji budynku oraz zewnętrznych ciągach komunikacyjnych i dziedzińcach, 4) grupa prac IV - 1 raz w ciągu 18 miesięcy, w okresie przerwy technicznej: a) doczyszczanie posadzek wewnątrz budynku oraz na zewnętrznych ciągach pieszych wykonanych z kamienia naturalnego Vratza, impregnowanie preparatem zaakceptowanym przez Zamawiającego (zgodnie z zaleceniami producenta) - polimeryzacja (2.548 m2), b) czyszczenie i lakierowanie (2.600 m2) podłóg drewnianych - pomieszczenia i ciągi komunikacyjne w części KC (część administracyjna budynku Teatru: biura, garderoby, charakteryzatornie, Green-Room - Klub Widza i Aktora, sala kolumnowa, pomieszczenia techniczne i sanitarne, korytarze), galerie w Sali głównej, Foyer, c) czyszczenie i olejowanie podłóg drewnianych na widowni i scenie (500 m2) - sala główna, scena i zascenie, przyległe schody, korytarze i przedsionki. 5) teren zewnętrzny: - prace realizowane na bieżąco w zależności od potrzeb i sytuacji a) oczyszczanie i mycie na bieżąco (od 1 kwietnia do 31 października) powierzchni dziedzińców i murów (z mchów, zabrudzeń, wykwitów) przy użyciu odpowiednio dobranych preparatów chemicznych nie powodujących destrukcji cegieł i bruku na dziedzińcach i murach, b) skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejść do budynku - na bieżąco w zależności od potrzeb - przy zapewnieniu odpowiedniej ilości pracowników, c) odśnieżanie dachów płaskich (1.500 m2 tarasu nad częścią administracyjną budynku) i pryzmowanie śniegu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc parkingowych, ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. e) śmietnik.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Pełen zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi z następującą częstotliwością: 1) grupa pomieszczeń I - codziennie: a) biura, b) hol główny, wiatrołapy c) kasa, d) toalety, e) ciągi komunikacyjne w części administracyjnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), f) zaplecze socjalne pracowników technicznych, ochrony i Biura Obsługi Widza, g) ciągi komunikacyjne pomiędzy częścią administracyjną i częścią teatralną budynku (klatka schodowa, windy - wejście na poziomie 15,14 m), h) wejścia do teatru i dziedzińce, i) ciągi komunikacyjne piesze wokół teatru, j) tarasy zewnętrzne wraz z komunikacją, k) miejsca parkingowe, l) Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z zapleczem kuchennym. 2) grupa pomieszczeń II - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia odbywającego się w teatrze i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego (zgodnie z harmonogramem wydarzeń, średnio w miesiącu planuje się ok. 15 wydarzeń) a) widownia, b) galerie wokół widowni - trzy poziomy, c) scena, d) zascenie, e) charakteryzatornie, f) sala konferencyjna (foyer drewniane), g) garderoby, h) szatnia, i) ciągi komunikacyjne w części teatralnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), j)dziedzińce - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego, k) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku, l) strefa archeo - wystawiennicza i gastronomiczna 3) grupa pomieszczeń III - raz na kwartał: a) ciągi komunikacyjne na poziomie -5,00 m, b) garaż, c) doczyszczanie posadzek w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, d) ciągi komunikacyjne w murach (klatki schodowe korytarze ewakuacyjne), e) taras i ciągi komunikacyjne na murach łącznie z odkurzaniem i doczyszczaniem balustrad, f) mycie okien z odkurzaniem rolet (okna - 200 m2 - obmiar od strony elewacji, okna skrzynkowe podwójne) g) garaż - mycie maszynowe na mokro, h) mycie bram wejściowych zamontowanych w murach, bramy do garażu, bramy rolowanej na zascenie oraz wszystkich drzwi zewnętrznych (115 m2), i) doczyszczanie, usuwanie plam olejowych, itp. na miejscach parkingowych usytuowanych na działce GTS wzdłuż budynku od strony ul. Wojciecha Bogusławskiego, j) czyszczenie kratek, nawiewników i wywiewników wentylacyjnych, k) czyszczenie kratek odpływu wody na dziedzińcach, ciągach komunikacyjnych na murach oraz pokryw studzienek burzowych usytuowanych przy wejściach do teatru oraz na dziedzińcach, l) usuwanie zabrudzeń typu: farba, błoto, kurz, wykwity, plamy po ptasich odchodach na elewacji budynku oraz zewnętrznych ciągach komunikacyjnych i dziedzińcach, 4) teren zewnętrzny: prace realizowane na bieżąco w zależności od potrzeb i sytuacji a) oczyszczanie i mycie na bieżąco (od 1 kwietnia do 31 października) powierzchni dziedzińców i murów (z mchów, zabrudzeń, wykwitów) przy użyciu odpowiednio dobranych preparatów chemicznych nie powodujących destrukcji cegieł i bruku na dziedzińcach i murach, b) skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejść do budynku - na bieżąco w zależności od potrzeb - przy zapewnieniu odpowiedniej ilości pracowników, c) odśnieżanie dachów płaskich (1.500 m2 tarasu nad częścią administracyjną budynku) i pryzmowanie śniegu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc parkingowych, ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. e) śmietnik.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-25, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-26, godzina: 11:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.