eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01753057-11d8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa siana, słomy, lucerny, pęczków gałęzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy uzyciu śordków komunikacji elektronicznej za wyjatkiem złożenia próbek służących ocenie jakości oferowanego przedmiotu zamówienia. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda, próbki należy dostarczyc do siedziby zamawiającego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zmawiającego” po których pojawi się komunikat ,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda , gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
a) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oraz do komunikacji wynosi 150 MB ,
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, doc. xls, jpg,
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip i 7z.
11. Instrukcje opisujące sposób korzystania z platformyzakupowej.pl znajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: ofertę, wnioski, oświadczenia nalezy składac elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej zgodnie z wytycznymi wskazanymi w SWZ, wyjatkiem jest złożenie próbek oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki w celu oceny jakości zgodnie z opisem w zał nr. 7 do SWZ należy dostarczyc za pośrednictwem operatora pocztowego, poczty kurierskiej lub osobiście do siedziby Zmawiajacego : Gdański Ogród Zoologiczny, ul. Karwieńska 3 ( budynek administracji pok. nr 3). Próbka musi byc złozona do upływu terminu wskazanego na składanie ofert

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdz. XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.D.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 565600 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 565000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Siano balotowane
CPV 03114200-5
Część pierwsza - siano

Zadanie 1. Siano łąkowe
1.1 Siano łąkowe balotowane (mieszanka inna niż zadanie 2)
Przewidywane zapotrzebowanie: 120 t
1.2 Siano łąkowe – sieczka (3-5 cm)
Przewidywane zapotrzebowanie: 50 kg

Zadanie 2. Siano łąkowe balotowane (mieszanka inna niż zadanie 1)
Przewidywane zapotrzebowanie: 120 t

Zadanie 3. Siano balotowane:
3.1 Mieszanka traw i roślin motylkowych (lucerna lub koniczyna, 20-30%)
Przewidywane zapotrzebowanie: 100 t
3.2 Lucerna 50 t
Przewidywane zapotrzebowanie: 50 t
3.3 Koniczyna czerwona
Przewidywane zapotrzebowanie: 20 t

Realizacja dostaw zadań 1-3:
• Terminy realizacji dostaw: od czerwca 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.
• Siano musi być dostarczane do magazynu Zamawiającego w Gdańsku - Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3 transportem Dostawcy wraz z wyładowaniem do stodoły.
• Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z działem zaopatrzenia GOZ.
• Siano w trakcie transportu musi być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami).
• Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.

Wymagania zamawiającego do zadań 1-3:
1. Siano musi spełniać następujące wymagania jakościowe:
a. posiadać właściwy, swoisty kolor; zastrzega się nieprzyjęcie siana w odcieniach koloru szarego, brunatnego;
b. posiadać swoisty zapach; niedopuszczalny jest zapach: pleśni, stęchły, kurzu, żerowania gryzoni i inne uznane w przypadku siana za obce;
c. być suche (wilgotność nie może przekraczać 15%); w przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający ma prawo dokonać pomiaru wilgotności siana przy użyciu miernika wilgotności będącego w posiadaniu Zamawiającego lub zbadać próbkę siana z dnia dostawy w laboratorium. W przypadku zbyt dużej wilgotności stwierdzonej podczas pomiaru miernikiem wilgotności Zamawiający ma prawo zwrócić takie siano. W przypadku ponadnormatywnego wyniku analizy laboratoryjnej Zamawiający ma prawo zwrócić partię siano w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostawy;
d. być czyste, wolne od zanieczyszczeń organicznych i mineralnych (m.in.: piach/gleba, błoto, kamienie, szkodniki, odchody gryzoni, itp.); zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana silnie kurzącego się;
e. być wolne od innych zanieczyszczeń niepożądanych, takich jak: sznurki, folie, papier, druty, plastik itp. z pominięciem pojedynczych przypadków;
f. być wolne od porażenia grzybami pleśniowymi (niedopuszczalne są wszelkie ogniska i naloty pleśniowe). W przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób siana w dniu dostawy lub w ciągu 3 dni po dostawie i analizy zawartości grzybów oraz ich metabolitów w laboratorium i w przypadku wyników niekorzystnych zwrotu dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych
g. być wolne od roślin uznanych za niepożądane (trujących), w tym także turzyc;
h. powinno pochodzić z traw koszonych do początków kwitnienia gatunków traw przewodnich, w przypadku roślin motylkowych w fazie zawiązywania pąków do pełnego pączkowania (niedopuszczalne jest siano z roślin koszonych w zaawansowanej fazie kwitnienia lub po zakończeniu kwitnienia, silnie zdrewniałe, z dużym udziałem grubych, sztywnych pędów kwiatostanowych). Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek w dniu dostawy lub do 5 dni po dostawie i określania ilości frakcji włókna ADF. W przypadku wartości powyżej 40% w s.m. ma prawo zwrotu wymiany dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostawy i jej wymiany;
i. zadanie 1 i 2: siano musi być mieszanką minimum 5 traw (inną dla zadania 1 oraz zadania 2);
j. zadanie 1, 2: w składzie botanicznym muszą dominować trawy (min. 90%) w tym gatunki takie jak kupkówka pospolita, życica wielokwiatowa, tymotka łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona, kostrzewa łąkowa, wiechlina łąkowa, wyczyniec łąkowy, stokłosa bezostna, mietlica biaława oraz zioła łąkowe (m.in.: babka lancetowata, krwawnik pospolity, mniszek lekarski, komonica zwyczajna);
k. zadanie 3 (dot. mieszanki traw i roślin motylkowych): 70-80% składu botanicznego powinny stanowić gatunki traw takie jak kupkówka pospolita, życica wielokwiatowa, tymotka łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona, kostrzewa łąkowa, wiechlina łąkowa, wyczyniec łąkowy, stokłosa bezostna, mietlica biaława; 20-30% składu botanicznego powinny stanowić rośliny motylkowe (m.in.: koniczyna łąkowa, szwedzka, biała, lucerna);
l. zadanie 3 (dot. lucerny oraz koniczyny czerwonej): min. 90% składu botanicznego siana powinny stanowić odpowiednio lucerna lub koniczyna czerwona;
m. jakość dostarczanego siana będzie objęta stałymi nadzorem ze strony Zamawiającego, przez jego przedstawicieli, przez cały okres trwania umowy;
n. w przypadku niespełnienia powyższych kryteriów jakości Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana.
2. W ramach 1, 2 oraz 3 zadania wymagany jest jeden producent (na każde z zadań).
3. Łąki przeznaczone pod uprawę powinny być położone z dala od ośrodków przemysłowych oraz dróg przelotowych i lotnisk, nie mogą być położone na terenach podmokłych.
4. Nawozy mineralne mogą być stosowane w minimalnych, niezbędnych ilościach.
5. Pojedynczy balot powinien mieć masę ok. 10-20 kg, wymiary ok.40x50x80 cm; siano łąkowe w postaci sieczki powinno być dostarczane w workach o masie 5-10 kg.
6. Siano do czasu przywozu do GOZ musi być odpowiednio zabezpieczone przed opadami atmosferycznymi (stodoły, magazyny wentylowane).
7. Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań, m.in. mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin, w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga - Słoma
CPV 03.11.41.00-4

Zadanie 4. Słoma
4.1 Słoma balotowana owsiana
Przewidywane zapotrzebowanie: 13 000 kg
4.2 Słoma balotowana pszenna
Przewidywane zapotrzebowanie: 13 000 kg
4.3 Słoma balotowana jęczmienna:
Przewidywane zapotrzebowanie: 10 000 kg
4.4 Słoma owsiana – sieczka (2-3 cm)
Przewidywane zapotrzebowanie: 5 000 kg
4.5 Słoma balotowana – dowóz do Schroniska dla bezdomnych zwierząt
w Gdańsku - Kokoszkach ul. Przyrodników 14
Przewidywane zapotrzebowanie: 600 kg

Realizacja dostaw dla zadania 4:
• Terminy realizacji dostaw: od czerwca 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.
• Realizacja dostaw następować będzie, w terminach uzgodnionych z zaopatrzeniem GOZ oraz Schroniska, do magazynu Zamawiającego wraz z wyładowaniem.
• Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.
• Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z działem zaopatrzenia GOZ oraz Schroniska.
• Słoma w trakcie transportu musi być zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami).

Wymagania zamawiającego do zadań 4:
1. Słoma musi spełniać następujące wymagania jakościowe:
a. charakteryzować się wyraźnym żółto-złotym kolorem, niedopuszczalna jest słoma w odcieniach brązowawych, szarości oraz słoma z dużym udziałem zielonych źdźbeł traw;
b. charakteryzować się swoistym dla słomy zapachem (odpowiednio owsianej lub pszennej) – niedopuszczalny jest zapach: pleśni, stęchły, kurzu i inne obce;
c. być sucha (wilgotność nie powinna przekraczać 18%); w przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający ma prawo dokonać pomiaru wilgotności słomy przy użyciu miernika wilgotności będącego w posiadaniu Zamawiającego lub zbadać próbkę słomy z dnia dostawy w laboratorium;
d. być czysta, wolna od zanieczyszczeń organicznych i mineralnych (m.in.: piach, ziemia, błoto, szkodniki, odchody gryzoni);
e. być wolna od innych zanieczyszczeń niepożądanych, takich jak: sznurki, folie, papier, druty, plastik itp. z pominięciem pojedynczych przypadków;
f. być wolna od porażenia grzybami pleśniowymi (niedopuszczalne są wszelkie ogniska i naloty pleśniowe) – Zamawiający ma prawo zwrócić takie kostki lub całą dostarczoną partię. W przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób słomy w ciągu 3 dni od dnia dostawy i analizy zawartości grzybów oraz ich metabolitów w laboratorium i w przypadku wyników niekorzystnych zwrotu dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych;
g. musi być wolna od roślin uznanych za niepożądane (trujące);
h. zadanie 4.1 – 4.4: słoma nie powinna zawierać zbóż gatunków innych niż owies, jęczmień lub pszenica (odpowiednio dla poszczególnych punktów); Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia słomy mieszanej, z dużym udziałem innych zbóż;
i. jakość dostarczanej słomy będzie objęta stałymi nadzorem ze strony Zamawiającego, przez jego przedstawicieli, przez cały okres trwania umowy;
j. w przypadku niespełnienia powyższych kryteriów jakości Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana.
2. Pojedynczy balot powinien mieć masę ok. 10-20 kg, wymiary ok.40x50x80 cm; słoma w postaci sieczki powinna być dostarczana w workach o masie 5-10 kg.
3. Słoma do czasu przywozu do GOZ/Schroniska musi być odpowiednio zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi (stodoły, magazyny wentylowane).
4. Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań, m.in. mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin, w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: podmioty prowadzące . działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie.
- dolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli –
Wykonawca wykaże – że dla części 1 - dostawa siana – Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie siana, w okresie maksymalnie 1 roku, o wartości minimum 230.000,00 zł każda ,
Wykonawca wykaże – że dla części 2 - dostawa słomy – Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie słomy o wartości minimum 20.000 zł każda ,
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: dotyczy gospodarstw rolnych wskazanych w ofercie dla części 1 i 2
a) siano i słoma powinno być uprawiane na nawozach naturalnych z ewentualnym dodatkiem niezbędnych nawozów sztucznych,
b) siano i słoma musi w trakcie transportu musi być odpowiednio zabezpieczona przed opadami ( stodoły, magazyny wentylowane posiadające dach i ściany.
* załącznik nr 6 – opis gospodarstwa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zał. 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem rodzaju, wartości , daty i miejsca wykonania dostaw oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane – załącznik nr 5
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.ust.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6. Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Opis gospodarstwa – załącznik nr 6
2) Próbki oferowanego siana – cz. 1 ( zad. 1 ,2, 3) i słomy cz. 2 ( zad. 4) służące ocenie jakości – Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek w celu oceny jakości zgodnie z opisem – zał nr 7 dp SWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty kurierskiej na adres Zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny ul. Karwieńska 3, Gdańsk ( budynek administracji pok. Nr 3). Próbka musi dotrzeć do Zamawiającego w terminie wskazanym na składanie ofert tj. 22.05.2024r do godz. 10:00

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Opis gospodarstwa – załącznik nr 6
2) Próbki oferowanego siana – cz. 1 ( zad. 1 ,2, 3) i słomy cz. 2 ( zad. 4) służące ocenie jakości – Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek w celu oceny jakości zgodnie z opisem – zał nr 7 dp SWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty kurierskiej na adres Zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny ul. Karwieńska 3, Gdańsk ( budynek administracji pok. Nr 3). Próbka musi dotrzeć do Zamawiającego w terminie wskazanym na składanie ofert tj. 22.05.2024r do godz. 10:00

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument osoby lub osób podpisujących ofertę potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba lub osoby, której/których umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów – Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych załączonych dokumentów.
2) Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
3) Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust.10 pkt 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 439 oraz 454-455 Ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.