eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa drobnego sprzętu dla SJO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Kielce: Dostawa drobnego sprzętu dla SJO
Numer ogłoszenia: 54007 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu dla SJO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu dla SJO. Dostawa obejmuje również transport, wniesienie, montaż wraz z niezbędnymi elementami łączącymi, ustawienie, wypoziomowanie oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia uwzględniając wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki. Dostarczony sprzęt wyspecyfikowany asortymentowo i ilościowo w zał. nr 1 do SIWZ musi być fabrycznie nowy i pełnowartościowy oraz nie może nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia i użytkowania. Szczegółowy opis parametrów technicznych, wymagania ilościowe i jakościowe Zamawiającego dotyczące sprzętu składającego się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Wszystkie zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia i rysunki stanowią wzór dot. kształtów i wymiarów zamawianego sprzętu. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy lub znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Ilekroć w treści SIWZ, w tym i w opisie przedmiotu zamówieni, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto, Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/48/14. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 pkt. 1. ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty określające: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 3 do SIWZ. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie dostawy o charakterze i wartości brutto (każda z tych dostaw) odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 10 000 zł brutto każda. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!!! Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane dostawy oraz potwierdzać ich należyte wykonanie W przypadku dostaw realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są dostawy zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/zrealizowanych dostaw w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym . Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. 2 osoby, które odpowiedzialne będą za wniesienie, montaż i ustawienie sprzętu. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z wniesieniem, montażem i wypoziomowaniem sprzętu, wraz z in?formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osoba?mi, sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowe opisy wraz z fotografią/rysunkami sprzętu z oznaczeniem liczby porządkowej sprzętu, którego opis dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy Wykonawcy. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3) Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: -terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia, -w zakresie innego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę nowy inny podmiot wykaże spełnianie warunków udziału w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy inny podmiot, -wymiarów sprzętu w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie +/- 10%, -zmiany materiałów, z których wykonywane będą sprzęty, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, zamiana ta nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, -osób realizujących przedmiot zamówienia, -zmiana modelu sprzętu, jeżeli w trakcie realizacji umowy, okaże się że zaproponowany model jest już nie dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem, zaproponowania nowego o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w ofercie oraz w takiej samej cenie. Zmiana ta wymaga wcześniejszej zgody Zamawiającego, -konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu PO RPW lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, SEKRETARIAT KANCLERZA UJK pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach - II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.