eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla CRO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Łódź: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla CRO
Numer ogłoszenia: 54005 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 604 511 631, faks 42 649 17 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla CRO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla C.R.O. 1. PAKIET nr 1 - Gaza jałowa 1m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op.) - Gaza jałowa 0,5m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op.) - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 7,5cm x 7,5cm (2szt/op.) - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 10cm x 10cm (2szt/op.) - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 2,5cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 5,0cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie do cięcia 6,0cm x 1,0m - Lignina / wata celulozowa bielona w płatach 60cm x 40cm (op. 5kg) - Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa (op. 0,5kg) - Opaska elastyczna tkana z zapinką 10cm x 5,0m (1sz/op.) - Opaska elastyczna tkana z zapinką 15cm x 5,0m (1sz/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4,0m (1szt/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 15cm x 4,0m (1szt/op.) 2. PAKIET nr 2 Rękawice diagnostyczne z naturalnego lateksu o następujących cechach : - zawartość protein nie więcej niż 100 ?g/g, - lekko pudrowane, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - dobra elastyczność i rozciągliwość, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L, XL (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z winylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z nitrylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość nim. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularze cenowe - załącznik nr 2.1 i 2.2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 3a, - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3b, - zaakceptowany projekt umowy - załączniki nr 4, - ewentualne pełnomocnictwo wynikające z art. 23, - dokument ustanawiający Pełnomocnika (jeśli jest taka konieczność) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku zmiany (w stosunku do dokumentu załączonego do oferty), treści pełnomocnictwa lub osoby Pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego lub w siedzibie CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat) po zgłoszeniu tel. 42 649-17-32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 - Gaza jałowa 1m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op). - Gaza jałowa 0,5m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op). - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 7,5cm x 7,5cm (2szt/op). - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 10cm x 10cm (2szt/op.) - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 2,5cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 5,0cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie do cięcia 6,0cm x 1,0m - Lignina / wata celulozowa bielona w płatach 60cm x 40cm (op. 5kg) - Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa (op. 0,5kg) - Opaska elastyczna tkana z zapinką 10cm x 5,0m (1sz/op). - Opaska elastyczna tkana z zapinką 15cm x 5,0m (1sz/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4,0m (1szt/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 15cm x 4,0m (1szt/op.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 2 Rękawice diagnostyczne z naturalnego lateksu o następujących cechach : - zawartość protein nie więcej niż 100 ?g/g, - lekko pudrowane, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - dobra elastyczność i rozciągliwość, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L, XL (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z winylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z nitrylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość nim. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość produktów (rękawic) - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.