Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Biłgoraj: Modernizacji zakładowej oczyszczalni ścieków bytowo - gospodarczych
w DPS w Teodorówce
Numer ogłoszenia: 53991 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, ul. Tadeusz Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882000, 6882006, fax 0846882009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bilgorajski.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji zakładowej oczyszczalni ścieków bytowo - gospodarczych w DPS w Teodorówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na - Modernizacji zakładowej oczyszczalni ścieków bytowo - gospodarczych w DPS w Teodorówce. 2. Zamawiający dysponuje kompletnym projektem budowlano - wykonawczym opracowanym przez Geodezyjno - Dokumentacyjną Spółdzielnię Pracy - TECHNOPLAN, 20-069 Lublin, ul. Leszczyńskiego 5. 3. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie technologii oczyszczania ścieków wraz z instalacjami niezbędnymi do realizacji procesu oczyszczania, - rozruch oczyszczalni wraz z badaniami potwierdzającymi osiągnięcie efektu ekologicznego zgodnego z pozwoleniem wodno-prawnym, - przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. 4. Zamówienie realizowane będzie w terminie do dnia 15 sierpnia 2008 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wykonania części robót budowlanych najpóźniej w terminie do 10 czerwca 2008 r. na wartość nie mniejszą niż 400 000 zł brutto. 5. Zakres rzeczowy robót należy wykonać na podstawie: a. dokumentacji projektowej, b. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, c. przedmiarów robót. Wykaz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do S.I.W.Z. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych Równoważna oferta w zakresie uzyskania przez Zamawiającego zakładanego efektu ekologicznego określonego w pozwoleniu wodno - prawnym z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006 r. Nr 137, poz. 984) - Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia przy przyjęciu najwyższych dopuszczalnych wartości stężeń wskaźników zanieczyszczeń ścieków dla projektowanej oczyszczalni wynoszących: - BZT5 - 40 mgO2 / dm3, - ChZTcr - 150 mgO2 / dm3, - zawiesina ogólna - 50 mg / dm3. zakłada, że oczyszczalnia ścieków musi być wykonana zgodnie z projektem w technologii złoża biologicznego zraszanego zintegrowanego z osadnikiem wtórnym, złoże powinno być poprzedzone osadnikiem wstępnym. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań technologicznych pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów: - technologia oczyszczania biologicznego oparta o zraszane złoże biologiczne, - obudowa reaktora wykonana z materiałów odpornych na korozję (tworzywo sztuczne lub stal nierdzewna) oraz wpływ warunków atmosferycznych (konstrukcja ocieplona), - wszystkie elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, - reaktory zamknięte - brak emisji aerozoli, - system recyrkulacji wewnętrznej ścieków dopływających do złoża biologicznego oraz recyrkulacji zewnętrznej ścieków oczyszczonych, - całkowita energia zainstalowanych urządzeń w oczyszczalni nie może przekraczać wartości zaprojektowanej, - zużycie energii elektrycznej proponowanych urządzeń nie może być większe niż zaprojektowane (< 25kWh/d). 9. W przypadku zaproponowania innych urządzeń niż wskazane w projekcie budowlanym Wykonawca załączy do oferty nazwę i parametry proponowanych urządzeń gwarantujących uzyskanie wymaganych parametrów technologicznych oraz jakości ścieków oczyszczonych. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zamówienie obejmujące wykonanie budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków na kwotę brutto zamówienia, co najmniej 500 000 zł. - skierują do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, oraz będące członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 500 000 zł., 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniem minimum jednej budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków na kwotę brutto zamówienia co najmniej 500 000 zł. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o ich wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 000 zł. 5. Wykonawca załączy do oferty kosztorysy ofertowe. 6. Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli ofertę składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik lub podmioty występujące wspólnie. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 8. Wykonawca czyniąc zastrzeżenie, że pewne dokumenty nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania wskazuje podstawę prawną wyłączenia jawności danego dokumentu. Informacje te powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem - Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. Boh. Monte Cassino 38,pokój Nr 2, lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji wynosi 88 PLN (brutto) plus ewntulany koszt przesłania..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 87, pokój Nr 103 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.