Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Opole: Remont nawierzchni jezdni i chodnika drogi krajowej nr 94
w m. Walidrogi, km 195+577 - 197+756,68
Numer ogłoszenia: 53989 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i chodnika drogi krajowej nr 94 w m. Walidrogi, km 195+577 - 197+756,68.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni jezdni i chodnika drogi krajowej nr 94 w m. Walidrogi, w tym między innymi - roboty pomiarowe - zdjęcie ziemi urodzajnej w rejonie zatok autobusowych - rozbiórka części powierzchni istniejących chodników - rozbiórka części ścieku z kostki kamiennej (przy wyspie spowalniającej) - rozbiórka części krawężników betonowych w rejonie wpustów ulicznych i na wyspach kanalizujących - rozbiórka części obrzeży chodnikowych - regulacja pionowa włazów studziennych - rozebranie słupków i tablic znaków drogowych - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 10 cm - wywiezienie gruzu z rozbiórki i destruktu po sfrezowaniu - korytowanie pod konstrukcję nawierzchni zatok i wysp spowalniających - wykonanie podbudów z kruszywa łamanego dla chodników, zatok i wysp spowalniających - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej dla odtworzenia chodników - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej dla zatok i wysp spowalniających oraz nowej nawierzchni dla istniejących wysp kanalizujących - ułożenie geokompozytu dla wzmocnienia nakładki - ułożenie warstwy wiążącej z BA WMS - ułożenie warstwy ścieralnej z SMA - regulacja istniejących wpustów ulicznych oraz studzienek - wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży na nowe - wykonanie krawężników kamiennych na wyspach i zatokach autobusowych - oczyszczenie i regulacja rowów - umocnienie destruktem istniejących zjazdów do gospodarstw - ułożenie oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80.000 PLN (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach, przewidzianych art.45, pkt.6 ustawy z dnia 29.01.2004 Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr223, poz. 1655).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Ponadto Wykonawcy winni: 1.posiadać średnioroczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) - w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000 zł; 2. dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł; 3.posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 2.500.000 zł lub równowartość w innej walucie według średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert; 4. dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone: Kierownik budowy - co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku (liczba lat od momentu uzyskania uprawnień) oraz kierowanie co najmniej 3 zadaniami branży drogowej, Kierownik robót drogowych - co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku (liczba lat od momentu uzyskania uprawnień), Kierownik robót kanalizacyjnych i wodociągowych - co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku (liczba lat od momentu uzyskania uprawnień), Specjalista ds. geodezyjnych - uprawnienia geodezyjne nr 4, Osoby na w.w. stanowiskach kierowników (budowy i robót) winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej. 5. dysponować sprzętem: wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 100 Mgh 1szt, walce wibracyjne stalowe min. 10 Mg 2 szt, walce ogumione 1 szt, układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem 1 szt, frezarka o szer. min. 1,0 m 1 szt, skrapiarka do bitumu (samojezdna) 1 szt, piła do betonu 1 szt, płyta wibracyjna 1 szt; 6. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu łącznie minimum 22.000 m2 nawierzchni bitumicznej typu SMA Sposób dokonywania oceny dokumentów potwierdzających w.w. warunki - na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysku i strat - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu . 7.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ; 8.Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9.Informację o osobach, która będzie kierować wykonaniem zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych stosownych uprawnień i aktualne dokumenty potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa . 10.Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał sprzętowy) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie potencjału sprzętowego . 11.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania , zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl - SIWZ Tom I i II oraz www.gddkia.uxnet.pl - dokument. proj, SST i przedmiary
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata 250 zł płatność przelewem na konto - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 przy odbiorze u Zamawiającego lub w przypadku przesyłki za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim zapotrzebowaniu).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6, w pok. 101 (sekretariat - I piętro),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji warsztatów dla uczestników konkursu pn. "Konkurs ePortfolio"
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- U/16/2025 Wsparcie administracyjne Platformy czasopism Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.