eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa samochodu dowodzenia i łączności z funkcją ruchomego stanowiska kierowania dla Lotniskowej Straży Pozarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Wrocław: dostawa samochodu dowodzenia i łączności z funkcją ruchomego stanowiska kierowania dla Lotniskowej Straży Pozarnej
Numer ogłoszenia: 53980 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, fax 071 3573973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy zarządzajacy lotniskiem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu dowodzenia i łączności z funkcją ruchomego stanowiska kierowania dla Lotniskowej Straży Pozarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1 ZAKRES STOSOWANIA Przedmiotem zamówienia jest; Dostawa samochodu dowodzenia i łączności z funkcją ruchomego stanowiska kierowania dla Lotniskowej Straży Pożarnej. Wymaga się aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy wyprodukowany nie później niż w 2007 r. 1.2 UREGULOWANIA DODATKOWE Konstrukcja pojazdu powinna uwzględniać postanowienia Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 września 2005 r. (Dz. U. Nr 197 z 2005 r.) oraz Aneksu 14 ICAO (oświadczenie rządowe z dnia 20.08.2003 w sprawie mocy obowiązującej załączników do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisanej w Chicago dnia 7 grudnia 1944,(Dz. U. z 2003 r., Nr 146, poz. 1413). Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych - zgodnie z Ustawą - Prawo o ruchu drogowym. Dla wyżej wymienionego pojazdu szczególnie w zakresie zagadnień ergonomicznych należy zastosować postanowienia załącznika nr 2 łamane przez 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego i ochronie zdrowia i życia oraz mienia, także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania ( Dz.U. 143 poz. 1002 ). 1.3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony pojazd , która będzie obejmowała gwarancje na cały pojazd na min. 2 lata. Naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w autoryzowanych serwisach Wykonawcy, usytuowanych w odległości nie większej niż 400 km od siedziby Zamawiającego w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia usterki lub przeglądu pojazdu. 1.4. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie Producenta dla min. 5 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i wykorzystania taktycznego pojazdu. 1.5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla min. 36 osób wskazanych przez Zamawiającego, czas szkolenia min. 12 godzin, w zakresie obsługi i taktycznego wykorzystania pojazdu. 1.6. Dostawa pojazdu odbędzie się na kołach do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 1.7. Wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy, wszelkie dokumenty umożliwiające eksploatacje pojazdu na polskim obszarze celnym w ruchu po drogach publicznych, a szczególnie: 1.7.1. świadectwo dopuszczenia lub certyfikat lub opinię techniczną pojazdu i gdy to wymagane wyposażenia, ważne w dniu dostawy , wydane przez CNBOP lub inną upoważnioną jednostkę, 1.7.2. świadectwo homologacji, 1.7.3. instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia w języku polskim (z rysunkami technicznymi i zasadami taktycznymi) 1.7.4. katalog głównych części zamiennych, 2. Wykonawca ubezpieczy dostarczony pojazd na czas dostawy. 3. Zamawiający wymaga aby pojazd był fabrycznie nowy. 4. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE w zakresie opisu przedmiotu zamówienia określone zostały w treści Załącznika nr 4 Specyfikacja techniczna do nn. SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i ofertę, którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przez Zamawiającego działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 poz. 1163 - tekst jednolity ze zmianami) 1.5. zrealizowali w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali min. 1 zadanie, dostawy pojazdów specjalnych dla jednostek ochrony przeciwpożarowej lub porządku publicznego o wartości min. 150.000 ,- zł brutto. 1.6. posiadają dokumenty potwierdzające, że wykonali zadanie jw. z należytą starannością 1.7. zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy załączą dokumenty wymagane w par. 1 ust. 1 pkt. 2 oraz par. 2 pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z d. 19.05.2006 r., w sprawie dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. nr 87 z dn. 24.05.2006 poz.605). 1.8. oświadczą, że: - spełniają warunki określone w art. 22 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 1.9. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbywać się będzie na podstawie oceny przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt.2, ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych dostaw wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, c)dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie, 4. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) ww dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Specyfikacja techniczna - ZAŁĄCZNIK NR 4 6. Arkusz kalkulacyjny - ZAŁĄCZNIK NR 5 7. Zaakceptowany projekt umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6. 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3 podpunkcie a) winien dołączyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 i 12 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania z uwzględnieniem art.26.p.3 ustawy. 13.1. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.airport.wroclaw.pl lub u zamawiajacego, ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław pok. 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: PLWSA, ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław - sekretariat, p.1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.