Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gostynin: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI KARDIOLOGII NIEINWAZYJNEJ Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie z siedzibą w Gorzewie, do kontaktów: Cezary Lemański, Małgorzata Pawłowska, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352041 do 44 w. 231, fax 024 2353225, e-mail: spzozgostynin@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-kruk.gostynin.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI KARDIOLOGII NIEINWAZYJNEJ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie z siedzibą w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI KARDIOLOGII NIEINWAZYJNEJ a) Zadanie Nr 1 - Cykloergometr b) Zadanie Nr 2 - Zestaw do badania EKG metodą holterowską c) Zadanie Nr 3 - Zestaw do długoterminowego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi d) Zadanie Nr 4 - Aparat USG e) Zadanie Nr 5 - Defibrylator f) Zadanie Nr 6 - Kardiomonitor 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego winien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: Załącznik nr 3 - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikat). Załącznik nr 4 - Opis oferowanego urządzenia (potwierdzający spełnianie określonych przez Zamawiającego parametrów technicznych urządzenia). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI KARDIOLOGII NIEINWAZYJNEJ a) Zadanie Nr 1 - Cykloergometr - 4 szt. b) Zadanie Nr 2 - Zestaw do badania EKG metodą holterowską - system + 5 rejestratorów. c) Zadanie Nr 3 - Zestaw do długoterminowego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi - oprogramowanie + 2 rejestratory d) Zadanie Nr 4 - Aparat USG - 1 szt. e) Zadanie Nr 5 - Defibrylator - 2 szt. f) Zadanie Nr 6 - Kardiomonitor - 4 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złoży formularz ofertowy i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiące Załączniki nr 1-4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie przez weryfikację dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiących Załączniki nr 1 i nr 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien dostarczyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Załącznik nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 11:00, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie z siedzibą w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin (budynek administracji, pokój nr 1).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Cykloergometr. 1) Krótki opis: Cykloergometr treningowy do rehabilitacji kardiologicznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00. 3) Wielkość lub zakres: Cykloergometr treningowy do rehabilitacji kardiologicznej - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestaw do badania EKG metodą holterowską. 1) Krótki opis: Zestaw do badania EKG metodą holterowską. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw do badania EKG metodą holterowską - system + 5 rejestratorów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zestaw do długoterminowego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi. 1) Krótki opis: Zestaw do długoterminowego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw do długoterminowego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi - oprogramowanie + 2 rejestratory. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Aparat USG. 1) Krótki opis: Aparat USG do badania serca metodą przezklatkową i przezprzełykową. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40. 3) Wielkość lub zakres: Aparat USG do badania serca metodą przezklatkową i przezprzełykową - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Defibrylator. 1) Krótki opis: Defibrylator z zasilaniem sieciowo-akumulatorowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Defibrylator z zasilaniem sieciowo-akumulatorowym - 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Kardiomonitor. 1) Krótki opis: Kardiomonitor do sali intensywnego nadzoru kardiologicznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: Kardiomonitor do sali intensywnego nadzoru kardiologicznego - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 4 części"
- Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Miasta Gostynina od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gostynina poprzez zabezpieczenie ciągłości dostaw wody i energii oraz doposażenie podmiotów ochrony ludności"
- ,,Modernizacja drogi powiatowej nr 1425W Anielin - Skrzany w m. Halinów"
- Remont dojazdu pożarowego nr 1 w leśnictwie Studzianka
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





