eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa ulicy Słupskiej w Witaszycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Jarocin: Przebudowa ulicy Słupskiej w Witaszycach
Numer ogłoszenia: 53915 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33365 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Słupskiej w Witaszycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy przebudowy drogi gminnej - ulicy Słupskiej na odcinku długości około 406m w miejscowości Witaszyce. Przebudowa polega na zmianie istniejącej nawierzchni brukowcowej i tłuczniowo-gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej i częściowo brukowcowej oraz betonu asfaltowego wraz z wykonaniem poboczy i zjazdów oraz kanalizacji deszczowej. 2. Przebudowa drogi gminnej na odcinku A-B (0,00m - 100,00m) polega na zmianie istniejącej nawierzchni brukowcowej z kamienia polnego na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej z opaskami po 1,00m z kamienia polnego (ciąg pieszo-jezdny) o łącznej szerokości 5,00m i zmianie nawierzchni na zjazdach z gruntowotłuczniowych na nawierzchnię z kamienia polnego. Na odcinku B-G (100,00m - 405,70m) przebudowa polega na zmianie istniejącej nawierzchni tłuczniowo-gruntowej na nawierzchnię o szerokości 5,00m z betonu asfaltowego z obustronnymi poboczami o szerokości 1,00 wykonanymi z kruszywa łamanego oraz zmianie nawierzchni na zjazdach na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. Ponadto w ciągu rowu przydrożnego w miejscu skrzyżowania z ulicą Leśną przewiduje się remont przepustu poprzez wymianę istniejących zniszczonych i niedrożnych rur betonowych na rury PP śr.300. Przebieg projektowanej przebudowy drogi gminnej pokazano na rysunku nr 2 - plan sytuacyjny. 3. Przekrój normalny: Przyjęto następujący przekrój normalny drogi: - szerokość jezdni 5,00m; - szerokość poboczy z kruszywa łamanego na odcinku B-G -1,00m; - spadek jezdni na odcinku A-B dwustronny i=2,0% w kierunku osi jezdni (projektowanego ścieku); - spadek jezdni na odcinku B-G jednostronny i=2,0% w kierunku projektowanego ścieku przykrawężnikowego i rowu przydrożnego. 2. Konstrukcja nawierzchni jezdni na odcinku A-B: - warstwa grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa; - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0mm; - warstwa podbudowy zasadniczej górnej grubości 8cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5mm; - warstwa grubości 5cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4; - warstwa ścieralna grubości 8cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej typu holland koloru szarego; 3. Konstrukcja nawierzchni (opasek) na odcinku A-B: - warstwa grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa; - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0mm; - warstwa grubości 5cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4; - warstwa ścieralna grubości średnio 16cm z kamienia polnego uzyskanego z rozbiórki istniejącej jezdni brukowcowej. 4. Konstrukcja nawierzchni zjazdów na odcinku A-B: - warstwa grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa; - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 8cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0mm; - warstwa grubości 5cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4; - warstwa ścieralna grubości średnio 16cm z kamienia polnego uzyskanego z rozbiórki istniejącej jezdni brukowcowej; 5. Konstrukcja nawierzchni jezdni na odcinku C-E i E-G: - warstwa grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa; - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0mm; - warstwa podbudowy zasadniczej górnej grubości 8cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5mm; - warstwa wiążąca grubości 4cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16mm (AC16W); - warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11mm (AC11S). 6. Konstrukcja nawierzchni zjazdów na odcinku C-E i E-G: - warstwa grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa; - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0mm; - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 8cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5mm; - warstwa grubości 5cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4; - warstwa ścieralna grubości 8cm z kostki brukowej betonowej koloru szarego. 7. Projektowane konstrukcje nawierzchni przedstawiono na rysunkach nr 3.1, 3.2 i 3.3 - przekrój normalny. 8. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni odbywać się będzie w sposób grawitacyjny poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku projektowanych ścieków o szerokości 20cm wykonanych z kostki brukowej betonowej. Na odcinku A-B ściek zlokalizowano w osi jezdni na odcinku B-E ściek zlokalizowano po lewej stronie jezdni. Dalej wody poprzez projektowane kratki ściekowe ze studzienkami z rur betonowych śr.500 i przykanaliki z rur śr.160 odprowadzane będą poprzez projektowany kolektor deszczowy śr.400 do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej ulicy Słupskiej i wzdłuż drogi krajowej nr 11, 12. Połączenie istniejącej kanalizacji z projektowanym kolektorem należy wykonać pod jezdnią drogi krajowej metodą przecisku rurą stalową śr.600. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni jezdni na odcinku E-G odprowadzane będą w sposób rozproszony poprzez pobocze do istniejącego rowu przydrożnego, który należy odtworzyć. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna. 10. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, SST, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. 11. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, SST, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD S.A., ul. Poznańska 71a, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693530,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 425859,58

  • Oferta z najniższą ceną: 425859,58 / Oferta z najwyższą ceną: 444082,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.