eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Sulęcin: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 539114 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251175 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Tablice muszą być wykonane ściśle wg zasad ustalonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). W przypadku zmian powyższych aktów prawnych Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych przepisów. Dostawy będą odbywać się na koszt Wykonawcy. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji co najmniej raz na kwartał. Odbiór będzie się odbywał na koszt Wykonawcy na podstawie komisyjnego protokołu przekazania. Dokonanie złomowania zużytych tablic rejestracyjnych musi być potwierdzone każdorazowo protokołem zniszczenia tablic przedstawionym Zamawiającemu - za co Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność. 3. Dostawa tablic do siedziby Zamawiającego następować będzie wg bieżących zapotrzebowań jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia, a w przypadku zamówienia wtórnika tablicy rejestracyjnej w ciągu 24 godzin od daty i godziny złożenia zapotrzebowania. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w wykazie bez ponoszenia kosztów - ze względu na zmianę ilości obsługiwanych petentów. 5. Wykonawca zapewnia bezpłatne użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: 1) możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, 2) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, 3) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), 4) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, 5) potwierdzenia otrzymania zamówienia ( data i godzina), 6) potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ( data i godzina), opcjonalnie - informację o terminie dostawy, 7) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona, 8) możliwość instalacji wielostanowiskowej, 9) program powinien umożliwić wydruk , 10) program powinien działać w systemie Windows 7 w wersji zarówno 32- jak i 64 bitowej 11) baza danych powinna umożliwiać przechowywanie powyżej 2 GB danych, 12) baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od pliku/plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się z silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych, 13) baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenie danych z wykonanych wcześniej kopii Ważne: wczytanie potwierdzenia zamówienia na określony zakres tablic musi uniemożliwiać przypadkowe powielenie numeracji w kolejnym zamówieniu!!! 14) w celu potwierdzenia, że oferowane zamówienie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć, - opis oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z danymi technicznymi wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, spełniający wymagania określone w punkcie II, - informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 12) zamawiający wymaga zainstalowania i przetestowania programu przed podpisaniem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWEM PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWYM REST S.J. Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak i Patrycja Mikołajczak, ul. Wróblewskiego 31, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73536,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.