Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Kraków: Sukcesywna dostawa mleka UHT 2% dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji SA. na terenie miasta Krakowa i gminy Dobczyce w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 53910 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie , ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka UHT 2% dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji SA. na terenie miasta Krakowa i gminy Dobczyce w okresie 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka UHT 1lit 2% w ilości 67 000 litrów rocznie z terminem przydatności do spożycia minimum 1 miesiąc licząc od daty dostarczenia do poszczególnych jednostek organizacyjnych: - Zakład Oczyszczalni Ścieków Płaszów ul. Kosiarzy 3,Kraków w ilości 7 500 00 litrów rocznie - Zakład Oczyszczalni Ścieków Kujawy ul. Dymarek 1 Kraków w ilości 6 600 00 litrów rocznie - Zakład Uzdatniania Wody Dłubnia ul.Na Stoku 33Kraków w ilości 2 700 00 litrów rocznie - Zakład Logistyki - Magazyn Główny ul. Lindego 9 Kraków w ilości 43 700 00 litrów rocznie - Zakład Uzdatniania Wody Raba ul. Nowowiejska 19 Dobczyce w ilości 6 500 00 litrów rocznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy mogą wziąć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Aktualny (tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty 1) Formularz nr 2 - wykaz zamówień wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata przed wszczęciem postępowania (to jest zakończonych przed datą podaną w pkt II.9 SIWZ, a wykonanych nie wcześniej niż w 2006 r., zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie dostaw mleka UHT , których koszt wykonania wynosił nie mniej niż 50.000 zł. łącznie (należy podać informacje wskazane w Formularzu nr 2, w tym wartości oraz daty i miejsca wykonania tych dostaw); 2) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane przez wykonawcę w Formularzu nr 2 zostały wykonane należycie; 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. specyfikacji. 6. W celu spełnienia pozostałych wymagań zamawiającego do oferty należy załączyć także: 1) Formularz nr 1 - Podstawowe dane wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji; 2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej, o którym mowa w pkt XIV.5.3) SIWZ (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w pkt XV.4 SIWZ p.t.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę). 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymaganego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten (lub dokumenty) winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPWiK SA 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, Dział Przetargów i Umów, budynek A, (telefon: 012 42 42 399).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, Dział Przetargów i Umów, budynek A, pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 94/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa cateringowa podczas wydarzenia pn.: "I Sympozjum Edukacji Globalnej Global Inspirations in early childhood education Międzynarodowe inspiracje w edukacji małego dziecka"
- Usługa wykonania powłoki ochronnej wewnętrznej części zbiornika wody zasilającej kotły znajdujące się na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy/przebudowy ul. Na Błonie w celu budowy chodnika wraz z analizą połączenia Bronowic i Woli Justowskiej w ramach zadania Program Budowy Chodników
- (DFP.271.151.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- DZP.271.24.2025 DOSTAWA AMBULANSU TYPU B
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek w projekcie "Wrocławska Wygrana Rodzina" realizowanego w ramach Programu "Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027"
- Preparat mlekozastępczy (uzupełnienie), preparat rekombinowany białka ludzkiego, lek Mycofenolan mofetylu, leków magazynowych (uzupełnienie).
więcej: Mleko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.