eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDOSTAWA PŁYT DROGOWYCH WIELOOTWOROWYCH ŻELBETOWYCH TYPU JOMB ZNAK SPRAWY 6/AJ/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Słupsk: DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH WIELOOTWOROWYCH ŻELBETOWYCH TYPU JOMB ZNAK SPRAWY 6/AJ/2013
Numer ogłoszenia: 53907 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, faks 059 8472210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH WIELOOTWOROWYCH ŻELBETOWYCH TYPU JOMB ZNAK SPRAWY 6/AJ/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych żelbetowych typu JOMB o wymiarach płyty 100x75x12,5 cm w ilości 3056 szt, , wykonanych zgodnie z polską normą. Przeznaczenie płyt - do wykonania utwardzenia nawierzchni drogi dojazdowej gminnej bezpośrednio po dostarczeniu plyt. Płyty winny być wykonane co najmniej: z betonu klasy B-25, niebarwionego w technologi wibrowania, z podwójnym zbrojeniem ( w strefie górnej i dolnej ) stalą o grubości prętów minimum 5,5 mm. Na dostarczone płyty Wykonawca przedłoży: aprobatę techniczną i/lub certyfikat zgodności, lub deklarację zgodności z polską normą. Cena dostawy musi obejmować koszty załadunku, transportu i rozładunku ( zamówienie jednorazowe w całości ) do każdego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Słupsk - przewidywane miejsce docelowe dostawy miejscowość GAĆ - 3000 szt oraz Jezierzyce - 56 szt. Płyty winny być pakowane i zabezpieczone po maksymalnie 8 szt na palecie. Termin realizacji zamówienia - do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na przedmiot dostawy, w tym jego trwałość minimum na okres 36 miesięcy od dnia dostarczenia płyt Zamawiającemu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20%

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ 3000 zl

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw potwierdzonych stosownymi referencjami - Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie, minimum jednego kontraktu - umowy na dostawę minimum 2000 szt płyt żelbetowych typu JOMB lub dwóch kontraktów na dostawę minimum po 1000 szt płyt żelbetowych JOMB każdy. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie o przynależności/ nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej na podstawie art 26 ust 2 d ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ceny w przypadku ustawowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 6/AJ/2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5 76 - 200 Słupsk - pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 14:00, miejsce: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5 76 - 200 Słupsk - sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.