eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › WYWÓZ ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI (POKONSUMPCYJNYCH) ORAZ WYWÓZ INNYCH ODPADÓW (z podziałem na zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Świnoujście: WYWÓZ ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI (POKONSUMPCYJNYCH) ORAZ WYWÓZ INNYCH ODPADÓW (z podziałem na zadania)
Numer ogłoszenia: 53904 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego , ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3242581, faks 91 3242309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI (POKONSUMPCYJNYCH) ORAZ WYWÓZ INNYCH ODPADÓW (z podziałem na zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - Wywóz odpadów ulegających biodegradacji(pokonsumpcyjnych), Zadanie nr 2 - Wywóz innych odpadów: a) Wywóz odpadów drewnianych, trociny b) Wywóz odpadów z pierza, c) Wywóz odpadów - papier i tektura d) Wywóz odpadów - szkło, e) Wywóz odpadów - tworzywa sztuczne, f) Wywóz odpadów - tekstylia, g) Wywóz odpadów - drewno, h) Wywóz odpadów - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych 2. Harmonogram odbioru wraz z terenem objętym usługą dla zadania nr 1 i nr 2 zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6, 90.52.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualną decyzję odpowiedniego organu administracji publicznej o dopuszczeniu do prowadzenia działalności w zakresie działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego tj. w zakresie transportu odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 lutego 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), stosownie do miejsca wykonywania usługi, KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków c) decyzję powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą przedsiębiorstwo do prowadzenia działalności nadzorowanej, o której mowa w art. 1 pkt. 1 lit o) Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2004 r. Nr 69 poz. 625 z późn. zm.) - wymagane przy złożeniu oferty na zadanie nr 1, KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków d) decyzję o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 października 2008 r. w sprawie sposobu ustalania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1193) - wymagane przy złożeniu oferty na zadanie nr 1, KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W/w wykaz musi zawierać: a) co najmniej dwie usługi dotyczące wywozu odpadów ulegających biodegradacji (pokonsumpcyjnych) o łącznej wartości minimum 60.000,00 zł na zadanie nr 1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) b) co najmniej dwie usługi dotyczące wywozu innych odpadów (odpady drewniane, trociny; pierze; papier, tektura; szkło; tworzywa sztuczne; tekstylia; drewno; opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych) o łącznej wartości minimum 15.000,00 zł na zadanie nr 2 (wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Dowodem na potwierdzenie należycie wykonanych usług jest poświadczenie, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1) lub oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków; Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 SIWZ, 2) wypełniony Formularz cenowy na odpowiednie zadanie/zadania o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 2 i/lub nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje), 4) oświadczenie Wykonawcy według załącznika nr 8 do SIWZ wskazujące części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom; 5) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) cena umowna może ulec zmianie tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od terminu wprowadzenia tych zmian; 2) w przypadku zmiany ilości żywionych żołnierzy - zmiany te mogą być uzależnione od zmiany ilości żołnierzy w związku z profesjonalizacją wojska. Ilość może ulec zmianie w granicach 20 % ogólnej ilości zrealizowanych usług wywozu odpadów pokonsumpcyjnych - Wykonawca z tego tytułu nie będzie rościł żadnych pretensji wobec Zamawiającego - dotyczy zadania nr 1. 3) ilości odpadów określonych w zadaniu nr 2 jest ilością planowaną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia maksymalnie do 20% przyjętych w umowie ilości odpadów w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy(np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany przepisów prawnych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanej usługi. 4) przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Wykonawcy może nastąpić w następującym przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpws.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO, ul. Steyera 28, 72 - 600 ŚWINOUJŚCIE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego bud. Nr 34 sztab, pok. 13 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W związku ze specyfiką funkcjonowania zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 30 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert ani żadnych innych dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem przetargowym. 2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która będzie załącznikiem do umowy w sprawie przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorców w formie spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy tej spółki, która będzie załącznikiem do umowy w sprawie przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów ulegających biodegradacji (pokonsumpcyjnych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Harmonogram odbioru wraz z terenem objętym usługą zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz innych odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wywóz innych odpadów: a) Wywóz odpadów drewnianych, trociny b) Wywóz odpadów z pierza, c) Wywóz odpadów - papier i tektura d) Wywóz odpadów - szkło e) Wywóz odpadów - tworzywa sztuczne f) Wywóz odpadów - tekstylia g) Wywóz odpadów - drewno h) Wywóz odpadów - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych 2. Harmonogram odbioru wraz z terenem objętym usługą zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6, 90.52.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.