eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradzbudowa stacji filtracji na miejskiej oczyszczalni ścieków w Sieradzu z/s w Dzigorzewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-17

POZYCJA 53882

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sieradz: budowa stacji filtracji na miejskiej oczyszczalni ścieków w Sieradzu z/s w Dzigorzewie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Kępski, Ryszard Drabent, ul. Jana Pawła II 182A, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8225865 w. 39, fax 043 8225865, e-mail: rdrabent@mpwiksieradz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwiksieradz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa stacji filtracji na miejskiej oczyszczalni ścieków w Sieradzu z/s w Dzigorzewie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sieradzu z/s w Dzigorzewie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie oczyszczalni ścieków w Dzigorzewie stacji filtracji ścieków o wydajności ok. 600 m3/h. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie budynku jednokondygnacyjnego w konstrukcji żelbetowej monolitycznej o powierzchni całkowitej ok.100 m2 i kubaturze ok. 640 m3 (w tym kubatura części podziemnej ok.150 m3) wyposażonego w: instalacje elektryczną siły, oświetlenia oraz instalację sterowniczo-sygnalizacyjną, instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z funkcją ogrzewania, wodociąg do utrzymania czystości oraz jako źródło tzw. \wody startowej\, odwodnienie liniowe z wprowadzeniem odpływu do kanalizacji sanitarnej oczyszczalni, przewody technologiczne doprowadzające i odprowadzające ścieki, przewody technologiczne odprowadzające zanieczyszczenia zatrzymane na filtrach, - dostawę i montaż dwóch sztuk urządzeń filtracyjnych ścieków o wydajności 300 m3/h każde, - wykonanie sieci międzyobiektowych: przewody technologiczne dopływu i odpływu ścieków, podłączenie wodociągu do projektowanego budynku, podłączenie sieci energetycznej i sterowniczej, podłączenie kanalizacji sanitarnej, - wykonanie zagospodarowania terenu, w tym ok. 250 m2 dróg i chodników. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w p. III.2)C 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie kompletnej stacji filtracji ścieków o wydajności ok. 600 m3/h. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 PLN. Wadium winno zostać wniesione wyłącznie przez Wykonawców zaproszonych przez zamawiającego do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winni spełniać wszystkie wymienione w niniejszym punkcie warunki. Brak spełnienia któregokolwiek z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku (DzU nr 19, poz. 177 z późn. zmian.) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wybudowaniu obiektów budowlanych z funkcjami technologicznymi o wartości netto nie mniejszej niż 2 000 000 PLN każdy, b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - samochód skrzyniowy 3,5t - samochód samowyładowawczy do 5 t - koparka gąsienicowa 0,25 m3 - koparko - spycharka na podwoziu ciągnikowym 0,15 m3 - żuraw samochodowy powyżej 5 t - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t - ubijak spalinowy 200 kg - pompy do miejscowego odwodnienia wykopów - zgrzewarki do rur PE zgrzewanych doczołowo - zgrzewarki do muf elektrooporowych. c) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości nie mniejszej niż 20 pracowników. d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - łącznie, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy; Kierownik Robót Instalacyjno-Sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - łącznie, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Instalacyjno-Sanitarnych; Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz uprawnienia dozoru w zakresie montażu i prac kontrolo-pomiarowych dla: a. urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, b. urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV, c. zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW, d. aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. a. i b. lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - łącznie, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych przychody ze sprzedaży w wysokości min. 5.000.000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 750.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 750.000 PLN c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1.000.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunku spowoduje wykluczenia wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 zaproszeni do złożenia oferty zostaną wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków: Ocena dokonana zostanie w następujący sposób: Wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu (pkt A .2) otrzyma 1 punkt pomocniczy za każdą wykonaną w okresie ostatnich 5 lat robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie obiektu budowlanego o funkcji technologicznej i wartości netto nie mniejszej niż 2 000 000 PLN. Za robotę wykonaną w okresie ostatnich 5 lat uznaje się robotę zakończoną w okresie 5 lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pięciu wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów zostanie zaproszonych do złożenia ofert. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących Wykonawcę na piąte miejsce, o zaproszeniu zdecyduje łączna wartość wykonanych w ostatnich 5-ciu latach robót budowlanych. Dopuszczalne jest składanie wniosków przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale określające jego zakres. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notarialnie. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną i skasowaną opłatę skarbową, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 9 września 2000 roku o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty: 1) Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), b) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp), , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 1 pkt 9 ustawy pzp, , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument może być złożony wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających wniosek wspólnie) f) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt C pkt 1): (i) lit. a, b, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (ii) lit. c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt (i) tiret pierwsze i trzecie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt (i) tiret drugie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ostatni akapit pkt f) należy stosować odpowiednio. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich ), b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich ), c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich ), Wszelkie wartości podane w walucie innej niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego Niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych, (aktualnych na dzień składania wniosku do dopuszczenie do udziału w postępowaniu) b) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, c) wykaz niezbędnych do wykonania zmówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz ,którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu robót, - wskazanie wartości robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.