eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › pomoc techniczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-17

POZYCJA 53868

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ostrołęka: pomoc techniczna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ostrołęckie Przedsiebiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Marzena Ziemska, ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029-760-31-73, 029-760-32-61 wew.44, fax 029-760-32-61, e-mail: sekretariat@opwik.pl lub jrpziemska@opwik,pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opwik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o. o.; pobór i uzdatnianie wody, działalność usługowa w zakresie rozprowadzania wody, odprowadzanie ścieków. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Ostrołęka, ul. Kurpiowska 21. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1) opracowanie czterech ogłoszeń o zamówieniach i czterech Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla robót budowlanych (m.in. opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dla robót projektowanych przez Zamawiającego wymagających pozwolenia na budowę w tym : - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - dokumentację projektową : a) opracowanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych na podstawie posiadanych projektów przez Zamawiającego, b) opracowanie projektów wykonawczych na podstawie posiadanych projektów przez Zamawiającego, c) opracowanie przedmiarów robót, d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.) dla n/w zadań wg procedury FIDIC: Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 określane jako "czerwony" FIDIC (lub RED FIDIC): 1.1. Zamówienie 1 - Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków "Chemiczna"; dostawa sprzętu eksploatacyjnego. Termin opracowania - 4 m-ce od daty podpisania umowy 1.2. Zamówienie 2 - Modernizacja pompowni głównych z budową rurociągu tłocznego z pompowni "Leśna" do oczyszczalni "Chemiczna".Termin opracowania - 2 m-ce od daty podpisania umowy 1.3. Zamówienie 3 - kanalizacja lewobrzeżnej Ostrołęki, rejon Śródmieście i Wojciechowice; dostawa sprzętu eksploatacyjnego.Termin opracowania - 4 m-ce od daty podpisania umowy 1.4. Zamówienie 4 - Kanalizacja prawobrzeżnej Ostrołęki i terenów przyległych w gm. Olszewo Borki; kanalizacja ciśnieniowa wsi Nakły w Gm. Olszewo Borki.Termin opracowania - 3 m-ce od daty podpisania umowy 2) opracowanie ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ na wyłonienie w drodze przetargu nieograniczonego Inżyniera Kontraktu dla kompleksowej obsługi przy realizacji robót budowlanych (4 zadania - wskazane w części III SIWZ) prowadzonych wg procedury FIDIC : Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 określane jako "czerwony" FIDIC (lub RED FIDIC). Termin opracowania - 2 m-ce od daty podpisania umowy. Ogłoszenia o zamówieniach i SIWZ (na wybór Inżyniera Kontraktu i dla robót budowlanych) należy wykonać w szczególności zgodnie z aktualnymi wersjami poniżej wymienionych dokumentów : a) obowiązującymi w Polsce w momencie ich przygotowania przepisami dot. zamówień publicznych, b) wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przy projektach dofinansowywanych ze środków Funduszu Spójności, c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz.2072) lub innymi obowiązującymi w momencie przygotowywania materiałów. Przykładowe wzory SIWZ na usługi i roboty budowlane znajdują się na stronach NFOŚiGW : www.nfosigw.gov.pl, pod hasłem: Fundusz Spójności - Zalecenia do przygotowania dokumentów przetargowych dla przedsięwzięć Funduszu Spójności (obowiązuje od 1 maja 2004r.). Przygotowując SIWZ na wybór Inżyniera Kontraktu, Wykonawca powinien skorzystać ze znajdujących się na stronach NFOŚiGW wytycznych dotyczących zakresu obowiązków Inżyniera oraz wytycznych do przygotowania warunków kontraktu na usługę. Ponadto Wykonawca przygotowując dokumentację przetargową dla robót budowlanych powinien skorzystać z wytycznych dotyczących warunków szczególnych kontraktu na budowę (tzw. "czerwony" FIDIC) dostępnych na stronie internetowej NFOŚiGW. 3) opracowanie kosztorysów inwestorskich (w rozbiciu na poszczególne zadania), Termin opracowania - taki jak w pkt. 1.1., 1.2, 1.3, 1.4. Kosztorysy inwestorskie należy opracować w szczególności zgodnie z aktualną wersją rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz.1389) lub innym obowiązującym w momencie przygotowywania materiałów. 4) uczestnictwo przy opiniowaniu przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub również MŚ opracowanych przez Wykonawcę ogłoszeń o zamówieniach i SIWZ. Termin wykonania - do wszystkich wymagań i uwag do opracowanych ogłoszeń o zamówieniach i SIWZ naniesionych przez NFOŚiGW lub również MŚ Wykonawca zobowiązany jest odnieść się w terminie nie przekraczającym 10 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. 5) udział eksperta (zespołu ekspertów) w pracach Komisji Przetargowej przy postępowaniach przetargowych dotyczących zamówień publicznych opisanych w pkt 1 i 2. Termin realizacji - 12 m-cy od daty podpisania umowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.23.20 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia wynosi 150.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 10.500 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a.1) Kierownik zespołu - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika zespołu odpowiedzialnego za opracowanie kompletnej SIWZ dla co najmniej 1 inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji Kierownika zespołu przez osoby wymienione w pkt. a.2), a.3), a.4) pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania dotyczące Kierownika zespołu. a.2) Specjalista do sp. przetargów - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w opracowywaniu kompletnej SIWZ dla co najmniej 1 inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowanej w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.) i warunki kontraktowe FIDIC. Zamawiający dopuszcza udział Specjalisty do sp. przetargów w opracowywaniu SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994 r. (Dz. U. tj.2002 r. Nr 72 poz. 664 z późn. zm.). a.3) Inżynier ds. oczyszczalni - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przygotowaniu co najmniej jednej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dotyczącej budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o Qdśr na poziomie nie mniejszym niż 10.000 m3/d lub 100.000 RLM. a.4) Inżynier sanitarny - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przygotowaniu co najmniej jednej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dotyczącej budowy sieci kanalizacji sanitarnej o dł. co najmniej 10 km UWAGA : W przypadku gdy ww. osoby, biorące udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił pełna usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie : b.1) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie przez Wykonawcę kompletnej SIWZ na Inżyniera Kontraktu dla projektu z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, b.2) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie przez Wykonawcę kompletnej SIWZ na roboty budowlane z zakresu budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o Qdśr na poziomie nie mniejszym niż 10.000 m3/d lub 100.000 RLM. b.3) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie przez Wykonawcę kompletnej SIWZ na roboty budowlane z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o długości min 10 km. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.) lub ustawę o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994 r. (Dz. U. tj.2002 r. Nr 72 poz. 664 z późn. zm.). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) : a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie min 0,5 mln PLN. UWAGA : W przypadku, gdy kwoty będą podane w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni w trybie spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub jedno wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego); f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ). (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3). g) Informacje nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ); h) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ). (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 5). Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie mogą być wystawione przez bezpośredniego Inwestora (odbiorcę usługi) lub głównego Wykonawcę, w przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia realizował usługę, której dotyczą powyższe dokumenty, jako Podwykonawca. j) rachunek zysków i strat zgodnie z przepisami o rachunkowości, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (przedkłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną a ich sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie; lub przedkłada tylko jeden z Wykonawców spełniający dany warunek).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opwik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, Ostrołęka, ul. Kurpiowska 21, budynek A, I piętro, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt finansowany ze środków UE - Fundusz Spójności - decyzja KE dla projektu p.n. Modernizacja i rozbudowa systemu odbioru ścieków w Ostrołęce i gminie Olszewo - Borki. Projekt nr 2005/PL/16/C/PE/011. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.