Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-15
Lipie: WYBÓR PERSONELU ZARZĄDZAJĄCEGO PROJEKTEM - STAWIAMY NA EDUKACJĘ
Numer ogłoszenia: 53853 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15541 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipie, ul. Częstochowska 29, 42-165 Lipie, woj. śląskie, tel. 034 3188033, faks 034 3188032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR PERSONELU ZARZĄDZAJĄCEGO PROJEKTEM - STAWIAMY NA EDUKACJĘ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektu -Stawiamy na edukację, finansowanego z EFS. CPV 79421000-1Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych. Projekt dotyczy wyrównania szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie gminy Lipie i jest realizowany w ramach poddziałania 9.1.2. Całkowity budżet projektu wynosi ogółem 1 080 368,00 zł. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - zadania. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno dowolnie wybrane przez siebie zadanie. ZADANIE NR 1: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU STAWIAMY NA EDUKACJĘ. ZADANIE NR 2: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU STAWIAMY NA EDUKACJĘ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt - Stawiamy na edukację, finansowany z EFS. Projekt dotyczy wyrównania szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie gminy Lipie i jest realizowany w ramach poddziałania 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU STAWIAMY NA EDUKACJĘ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Witold Cyprych, ul. Częstochowska 33/6, 42-165 Lipie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69000,00
Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU STAWIAMY NA EDUKACJĘ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Kasprzak, ul. Częstochowska 50, 42-165 Lipie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55200,00
Oferta z najniższą ceną: 55200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LIPIE
więcej: przetargi LIPIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





