eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Bobolice: Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice
Numer ogłoszenia: 53843 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40807 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobolice, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 58 401, faks 94 34 58 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice w okresie do 31.12.2018 r., obejmująca następujące podległe gminie jednostki organizacyjne: 1) Gmina Bobolice: - Straż Miejska w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, - OSP Bobolice, - OSP Kłanino, - OSP Porost, - OSPGozd, - OSP Drzewiany, 2) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobolicach, ul. Jedności 13, 76-020 Bobolice, 3) Środowiskowy Dom Samopomocy Odnowa w Bobolicach, ul. Głowackiego 7A, 76-020 Bobolice, zwane dalej Zamawiającym. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawy: a) benzyny bezołowiowej Pb 95, b) oleju napędowego ON. 3. Kalkulowane zapotrzebowanie w okresie trwania przedmiotu umowy: a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 5.100,00 litrów, b) olej napędowy ON - 27.000,00 litrów. Wskazane powyżej paliwa odpowiadać muszą wymogom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). 4. Podana ilość paliwa oszacowana została na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania. Zamawiający informuje, iż podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w granicach administracyjnych miasta Bobolice przez cały okres realizacji umowy, co najmniej jedną stację paliw czynną całodobowo, siedem dni w tygodniu, obsługującą rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart flotowych (paliwowych) i oferującą w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw stanowiący podstawowy przedmiot niniejszego zamówienia wymieniony w SIWZ Rozdział B pkt 2 i 3. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji paliwowych należących do Wykonawcy na obszarze całego kraju, na których Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupu paliw zależnie od miejsca wystąpienia potrzeb uzupełnienia paliwa, na takich samych warunkach cenowych. 7. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem elektronicznych bądź magnetycznych kart paliwowych pojazdu umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 8. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia w terminie 15 dni od daty złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie kart, wystawi i umożliwi Zamawiającemu korzystanie z bezpłatnych kart paliwowych w następującej kombinacji: a) 15 kart paliwowych zabezpieczonych numerem PIN, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu; b) 3 karty paliwowe zabezpieczone numerem PIN, wystawione na osprzęt OSP; 9. Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieodpłatne wydanie dodatkowych 3 kart paliwowych, w przypadku ewentualnego zwiększenia taboru Zamawiającego lub konieczności dokonania wymiany niewłaściwie funkcjonujących kart. Wydanie lub wymiana kart dodatkowych nastąpi z zachowaniem zasad i terminów, o których mowa w pkt 8. 10. Wystawione karty muszą obejmować wyłącznie zakup paliw, o których mowa w pkt 2, bez usług dodatkowych takich jak np.: mycie pojazdów, zakup na stacjach środków eksploatacyjnych, spożywczych itp. 11. Szczegółowe zasady dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart flotowych określone są w treści ogólnych warunków sprzedaży i używania kart flotowych Wykonawcy, które stanowią załącznik do umowy. Ogólne warunki sprzedaży i używania kart flotowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 12. Rozliczenie zakupu paliwa następować będzie w systemie dwóch okresów rozliczeniowych od 1 do 15 i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego przez Wykonawcę zbiorczej faktury VAT (wraz z załączonym raportem z dokonanych przez Zamawiającego w minionym okresie rozliczeniowym). Raport, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać następujące informacje: data i miejsce zakupu, ilość i rodzaj zakupionego paliwa (ilość litrów), aktualna cena 1 litra paliwa (zł/litr), wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu (zł), numer rejestracyjny pojazdu lub karty paliwowej. Oferowany przez Wykonawcę upust naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość paliwa na stacji paliw. 14. Wcześniejsze zakończenie realizacji umowy nastąpi z chwilą wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ Rozdział B Opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 30.16.31.00 - Karty na zakup paliwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna, ul. Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118224,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128656,48

  • Oferta z najniższą ceną: 128656,48 / Oferta z najwyższą ceną: 128656,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.