Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Czudec: utworzenie 16 stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Systemów Wentylacyjnych Konstrukcyjnych i Odpylajacych"INSTAL CZUDEC" Fonfara Józef, Fonfara Paweł, do kontaktów: Rachwał Józef, ul. Rzeszowska 35, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 27 71 069, fax 017 27 71 963. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Systemów Wentylacyjnych Konstrukcyjnych i Odpylajacych"INSTAL CZUDEC" Fonfara Józef, Fonfara Paweł, Rachwał Józef, ul. Rzeszowska 35, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 22 95 936, fax 017 22 95 936. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Systemów Wentylacyjnych Konstrukcyjnych i Odpylajacych"INSTAL CZUDEC" Fonfara Józef, Fonfara Paweł, Rachwał Józef, ul. Rzeszowska 35, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 22 95 936, fax 017 22 95 936. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zakąłd produkcyjny; produkcja i usługi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie 16 stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : "INSTAL CZUDEC" ul. Rzeszowska 35, 38-120 Czudec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i montaż urządzeń dla potrzeb utworzenia 16 stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych 1) Stanowisko 1 (4 osoby) - Zwijarka do obrzeży i zamykarka typ "TORMEC ARC - DUO" - 1 szt. 2) Stanowiska 2 (1 osoba) - Wiertarka słupowa W-50 - 1 szt., spawarka (półautomat spawalniczy Typ 425 W) -1 szt. 3) Stanowisko 3 (1 osoba) - Wiertarka z przylgnią magnetyczną Typ KBM50Q - 1 szt., wiertarka słupowa W 50 -. 1 szt., szlifierka kątowa 125 - 1 szt., szlifierka kątowa 230 - 1 szt. 4) Stanowisko 4 (1 osoba) - Urządzenie spawalnicze Faltig 400 AC/DC - 1 szt., młot igłowy pneumatyczny - 1 szt., szlifierka kątowa 125 - 1 szt., szlifierka kątowa 230 - 1 szt. 5) Stanowisko 5 (1 osoba) - Zgrzewarka punktowa ZPM-25 -1 szt., nożyce elektryczne USC-160 1 szt., inwentarz spawalniczy ESI 150, 1 szt., szlifierka kątowa 125 - 1 szt. 6) Stanowisko 6 (2 osoby) - Giętarka walcowa Typ 20/25 - 1 szt., półautomat spawalniczy MAGOMIG 425 W - 1 szt., Wiertarka z przylgnią magnetyczną Typ KBM50Q - 1 szt., szlifierka kątowa 125 - 1 szt., szlifierka kątowa 230 - 1 szt., młot igłowy pneumatyczny ręczny - 1 szt. 7) Stanowisko 7 (1 osoba) - Wiertarka z przylgnią magnetyczną Typ KBM50Q " 1 szt., półautomat spawalniczy MAGOMIG 425 W - 1 szt., siłownik hydrauliczny model YS 30/200 - 1 szt. 8) Stanowisko 8 (2 osoby) - Przecinarka taśmowa Typ 610.440DGH z oporządzeniem - l szt., podajnik rolkowy - 1 szt., zderzak mechaniczny - 1 szt. 9) Stanowisko 9 (2 osoby) - Giętarka krawędziowa Typ HS7 - 1 szt., nożyce GSC 160 - 1 szt., urządzenie spawalnicze Faltig 400 AC/DC - 1 szt., wiertarka elektryczna Typ 6408 - 1 szt., szlifierka kątowa 125 - 1 szt. 10) Stanowisko 10 (1 osoba) - Wiertarka z przylgnią magnetyczną Typ KBM50Q - 1 szt., półautomat spawalniczy MAGOMIG 425 W- 1 szt., chwytak samozaciskowy WLL-1,0t- 1 szt., szlifierka kątowa 125 - 1 szt. Zamówienie obejmuje zakup i montaż urządzeń o podanych typach lub równoważnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.43.00.00 - Obrabiarki do obróbki metali Kod CPV wg słownika 2008: 42.63.00.00 - Obrabiarki do obróbki metali Oryginalny kod CPV: 29.43.10.00 - Obrabiarki do wykańczania metali Kod CPV wg słownika 2008: 42.63.10.00 - Obrabiarki do wykańczania metali Oryginalny kod CPV: 29.43.72.00 - Obrabiarki do wiercenia metalu Kod CPV wg słownika 2008: 42.63.72.00 - Obrabiarki do wiercenia metalu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 24.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ze względu na wartość zamówienia zamawiający odstępuje od pobierania wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykonawcy udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na montaż i zainstalowanie urządzenia 4) Wykonawcy złożą w ofercie wszystkie wymagane dokumenty (wymienione w punkcie II.1.6) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, na podstawie złożonych przez oferenta dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w punkcie II.1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. gwarancja 15 3. termin wykonania 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2006, godzina 12:15, "INSTAL CZUDEC" ul. Rzeszowska 35, 38-120 Czudec.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.