Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-15
Łódź: Nadzór autorski i usługi serwisowe systemu informatycznego Eskulap
Numer ogłoszenia: 53783 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, faks 042 6341254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz - mswia-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór autorski i usługi serwisowe systemu informatycznego Eskulap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ilość licencji dla poszczególnych aplikacji: Eskulap - Ruch Chorych 2 Eskulap - Ruch Chorych - Izba Przyjęć 5 Eskulap - Ruch Chorych - Oddział 16 Eskulap - Ruch Chorych - Statystyka 4 Eskulap - Apteka 4 Eskulap - Apteczka Oddziałowa 18 Eskulap - Rozliczenia z płatnikami 3 Eskulap - Ruch Chorych - Archiwum 2 Eskulap - Kolejki Oczekujących 2 Eskulap - Rejestracja do Poradni 24 Eskulap - Gabinet 10 Eskulap - Zlecenia Medyczne do Laboratorium 18 Eskulap - Dokumentacja Medyczna 18 Eskulap - Blok Operacyjny 2 Eskulap - Zlecenia medyczne - blok zlecenia i wyniki diagnostyka ogólna 15 Eskulap - Zakład Histopatologii 1 Eskulap - Zlecenia medyczne - blok zlecenia i wyniki histopatologia 10 Eskulap - HL7 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożone oświadczenie o spełnianiu warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min 90 000 ,00 zł ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożone oświadczenie o spełnianiu warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożone oświadczenie o spełnianiu warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożone oświadczenie o spełnianiu warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualna autoryzacja producenta oprogramowania uprawniająca do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy. Oświadczenie o dysponowaniu serwisem www o funkcjonalności opisanej poniżej zawierającym jego adres oraz dane umożliwiające autentykację na koncie demonstracyjnym w tym serwisie. wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy, baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy serwisowanego przez wykonawcę oprogramowania, publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach i automatyczne wysyłanie tych informacji na podane przez zamawiającego skrzynki e-mailowe wybranych pracowników zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę umowy po stronie zamawiającego serwis http lub serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty(załącznik nr 1) szczegółowe wymagania techniczne co do przedmiotu umowy jednocześnie stanowiące załączniki do umowy (załącznik nr 2 część 1-6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom oświadczenie zawierające wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a) zawieszenie realizacji umowy lub rozwiązanie umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej, ogłoszenia upadłości Wykonawcy, utraty przez Wykonawcę autoryzacji producentów uprawniających do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy b) zmiana po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub osób uprawnionych do wprowadzania Zgłoszeń Serwisowych c) w przypadku zmian stawek podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany, z podaniem ich uzasadnienia. Wszelkie zmiany nastąpią w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Budynek Administracji piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pościeli jednorazowej dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich RON POŁUDNIE ; RON ZO dzielnica Górna
- "Zapewnienie sali warsztatowej, usługi restauracyjnej w miejscu warsztatu "Budowanie wizerunku w pomocy społecznej" w dniach 3 i 4 lipca 2025 r. na terenie miasta Łodzi"
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego oraz osuszaczy powietrza dla potrzeb Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad zintegrowanym oprogramowaniem AMMS/InfoMedica
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.