Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koszalin: Ośrodek Pstrągowy Karsina
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: AQUA-FARM sp.zo.o., do kontaktów: Jolanta Ciepła, ul. Zakole 1/2, 75-814 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3420759, fax 094 3420759, e-mail: aquafarm@interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ośrodek Pstrągowy Karsina. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa żelbetowych stawów pstrągowych - tuczowych szt. 24, narybkowych szt. 10, wylęgarni, podchowalni, studni głębinowej, przyłącza elektro-energetycznego 15kV, doprowadzalnika wody, odstojnika wód poprodukcyjnych, budowli służących do podczyszczania wód poprodukcyjnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m. Karsina, gm. Polanów. woj. zachodniopomorskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.11.2005; data zakończenia: 31.07.2006.
III.1) Wymagane wadium: 50 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1) Warunki uczestnictwa: 1.1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. Udzielą gwarancji na wykonane prace na czas nie krótszy niż 36 miesięcy, 1.3. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN, 1.4. Udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat realizowali: - prace polegające na budowie stawów rybnych - żelbetowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4500 m kw. w skomplikowanych warunkach gruntowych, 1.5. Przedstawią uprawnienia budowlane (wykonawcze) osób, które przewidziane są przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierowników robót w specjalności pozwalającej na wykonanie wszelkich prac związanych z przedmiotem zamówienia, zaświadczenia potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 1.6. Zrealizują przedmiot zamówienia w terminie: 279 dni (kalendarzowych), od daty rozpoczęciu budowy. 2. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez zamawiającego warunków. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku następujące dokumenty: 2.1. Podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2.3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego; 2.4.1. dla podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dn. 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197 poz. 1661) - informację w zakresie określonym w par. 1 ust. l pkt 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 645), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków, 2.4.2. dla podmiotów innych niż wymienione w ppkt 2.4.1 informację w zakresie określonym w par. 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 645), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano należycie. Za odpowiadające zamówienie zamawiający uważa wykonanie robót zgodnie z pkt 1, ppkt 1.4. 2.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z pkt 1 ppkt 1.5. 2.7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 2.8. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu ustawy o rachunkowości albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty i zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.9. Informacja banków, w których wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2.9. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót. 2.10 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, złoży dokumenty wymienione w ppkt 2.2, 2.3 i 2.4 zgodnie z par. 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.11 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno określać w szczególności: a) postępowanie, którego dotyczy, b) wykonawców, ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, c) pełnomocnictwa wykonawców ubiegających się o udzielenie publicznego, d) zakres pełnomocnictwa, e) zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania pełnomocnictwa oraz dokonywania zmian w jego treści do czasu zakończenia prac będących przedmiotem zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia z zamawiającym. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców oraz ustanowionego Pełnomocnika. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, ze osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. 3. Wniosek powinien być sporządzany w języku polskim, powinien być napisany na maszynie do pisania/komputerze lub ręcznie atramentem nieścieralnym. 4. Wniosek zostanie podpisany przez osoby upoważnione, a wszystkie strony wniosku, w tym załączniki zostaną parafowane przez osoby podpisujące wniosek. 5. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania wniosku. 6. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być dołączone do wniosku, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do wniosku. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobą uprawnioną do podpisania wniosku. 7. W przypadku, gdyby wykonawca jako załącznik do wniosku dołączył kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w sposób określony w pkt 4. 8. Ocena wniosku i kryteria wyboru: Ocena wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia" wszystkich warunków. Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższego kryterium, jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający zakwalifikuje 5 wniosków, w których wykonawcy udokumentują największe doświadczenie, tj. prace polegające na budowie stawów rybnych żelbetowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4500 m kw. w skomplikowanych warunkach gruntowych odpowiednio 1 pkt i jeden punkt więcej za każde 500 m.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 100%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, SPO "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006", Działanie: 3.2.1 "Chów i hodowla ryb". 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 179 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Domu Ludowego w Parceli
- "Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Nieskurzowie"
- Budowa drogi gminnej nr G493047P w miejscowości Drzewce oraz Budowa dróg wewnętrznych N49 i N48 w miejscowości Drzewce
- Budowa ul. Niebieskiej, ul. Błękitnej oraz ul. Granatowej w Koninku, gmina Kórnik
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Sycowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Karmonki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.