Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: likwidację kolein nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na terenie województwa podlaskiego poprzez frezowanie na zimno Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, do kontaktów: Halina Mendyk, tel. +48 85 6645839 (procedura przetargowa), Elżbieta Urwanowicz, tel. +48 85 6645821 (sprawy techniczne), ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. +48 85 6645800, 6645837, 6645838, 6645839, fax +48 85 6526157, 6513783, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialystok.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidację kolein nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na terenie województwa podlaskiego poprzez frezowanie na zimno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe na terenie wojwództwa podlaskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: likwidację kolein nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na terenie województwa podlaskiego poprzez frezowanie na zimno. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania przedstawione poniżej: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem zawodowym odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniżej: Lp./ Stanowisko Wymagane uprawnienia/ Wymagana liczba osób / Doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach)/ Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót (w latach) 1/ 2/ 3/ 4/ 5 1./ Kierownik robót drogowych (upr. w specjalności drogowej)/ 1/ 2/ 2 (w tym co najmniej 2 roboty o łącznej wartości min. 100 000 PLN ) Uwaga: Przez wymagane doświadczenie zawodowe, dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika). Przez doświadczenie w zakresie podobnych robót rozumie się doświadczenie w pracach związanych z frezowaniem nawierzchni bitumicznej. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować frezarką drogową o szerokości bębna co najmniej 1800 mm umożliwiającą frezowanie na określoną głębokość. Frezarka winna być zaopatrzona w system odpylania oraz przenośnik sfrezowanego materiału, podający go z jezdni na środki transportu. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z frezowaniem nawierzchni bitumicznej. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców: - wg. potrzeb jednak nie więcej niż 40 % wartości robót, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy wykażą, że posiadają doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju robót (minimum 1 zadanie o wartości 50 000 PLN). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki oceniane będą na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. g) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). h) Informację o sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") jakimi dysponuje wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe") tj. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: I) w pkt b), d), i e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, II) w pkt c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. I) 1) i 2) oraz pkt. II) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków, natomiast dokument, o którym mowa w pkt I) 3), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt b) - e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt a) - e) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt f) - i) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





