eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona ubezpieczeniowa IMBiGS w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Warszawa: Ochrona ubezpieczeniowa IMBiGS w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2016
Numer ogłoszenia: 53768 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego , ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8530201, 8431944, faks 0-22 8435981.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytutu Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona ubezpieczeniowa IMBiGS w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa, polegająca na ubezpieczeniu wg Programu Ubezpieczeniowego IMBiGS (Załącznik Nr 1 do SIWZ) mienia stanowiącego własność Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego lub będącego w jego posiadaniu oraz innych zagrożeń, wynikających z jego działalności statutowej, prowadzonej w 6 lokalizacjach:ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - siedziba główna IMBiGS, ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa; ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa; ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa; ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków; al. W. Korfantego 193 A, 40-157 Katowice. 2. Zakres ubezpieczenia obejmuje: a)budynki i budowle we wszystkich lokalizacjach, b) mienie ruchome (techniczne urządzenia, maszyny, aparaty i narzędzia, wyposażenie biur, magazynów i innych pomieszczeń, środki obrotowe, tj. towary, surowce, półprodukty, wyroby gotowe lub w toku produkcji, materiały pomocnicze, opakowania, części zapasowe maszyn i urządzeń, wartości pieniężne), c) nakłady inwestycyjne, d) szyby i przedmioty szklane, e) wartości pieniężne od kradzieży z włamaniem i rabunku we wszystkich lokalizacjach oraz od rabunku w transporcie, e) mienie ruchome w ramach sumy ubezpieczenia znajdujące się poza miejscem ubezpieczenia, 5% sumy ubezpieczenia w czasie transportu do i z lokalizacji głównej, f) sprzęt elektroniczny stacjonarny (komputery, aparatura badawcza) i mobilny (tablety, laptopy, kamery i aparaty fotograficzne) - od wszystkich ryzyk, g) odpowiedzialność cywilna (OC) z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa), h) ubezpieczenie NNW uczestników szkoleń i wykładowców, i) ubezpieczenie pracowników podczas podróży zagranicznych, j) mienie osobiste pracowników zatrudnionych u Ubezpieczonego, tj. przedmioty osobistego użytku pracowników, które znajdują się w miejscu pracy (z wyłączeniem wartości pieniężnych), k) ubezpieczenia komunikacyjne - floty pojazdów, l) ubezpieczeniem objęte będzie także mienie stanowiące własność osób trzecich, jeżeli przekazane zostało ubezpieczonemu w celu wykonania usługi (do użytkowania w ramach dzierżawy, najmu, leasingu, użyczenia lub innego rodzaju umów) lub przechowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wartość sum ubezpieczenia dla poszczególnych rodzajów i zakresów ubezpieczenia (rodzajów umów, wymagań oraz danych niezbędnych do sporządzenia kalkulacji oferty przetargowej) zawiera Program Ubezpieczeniowy IMBiGS (Załącznik Nr 1 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, c) w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia, d) w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, objętego przedmiotem zamówienia nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób, e) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka, f) Zamawiający, najpóźniej na 2 miesiące przed końcem pierwszego, rocznego okresu wykonywania zamówienia, wyrazi pisemnie wolę kontynuowania umowy na tych samych warunkach w kolejnym, 12-miesięcznym okresie zamówienia; maksymalny okres wykonania zamówienia wraz z przewidywaną jednokrotną, automatyczną kontynuacją umowy w kolejnym rocznym okresie nie może przekroczyć 24 miesięcy. g) każdej ze stron będzie przysługiwało prawo wypowiedzenia umowy po upływie pierwszego jednorocznego okresu jej obowiązywania, z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w § 11 umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (z zastrzeżeniem pkt. 3 lit. f ). 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imbigs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego ul. Racjonalizacji 6/8 02-673 Warszawa pok. nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego ul. Racjonalizacji 6/8 02-673 Warszawa pok. nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.