Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Warszawa: Ochrona ubezpieczeniowa IMBiGS w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2016
Numer ogłoszenia: 53768 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego , ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8530201, 8431944, faks 0-22 8435981.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytutu Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona ubezpieczeniowa IMBiGS w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa, polegająca na ubezpieczeniu wg Programu Ubezpieczeniowego IMBiGS (Załącznik Nr 1 do SIWZ) mienia stanowiącego własność Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego lub będącego w jego posiadaniu oraz innych zagrożeń, wynikających z jego działalności statutowej, prowadzonej w 6 lokalizacjach:ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - siedziba główna IMBiGS, ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa; ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa; ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa; ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków; al. W. Korfantego 193 A, 40-157 Katowice. 2. Zakres ubezpieczenia obejmuje: a)budynki i budowle we wszystkich lokalizacjach, b) mienie ruchome (techniczne urządzenia, maszyny, aparaty i narzędzia, wyposażenie biur, magazynów i innych pomieszczeń, środki obrotowe, tj. towary, surowce, półprodukty, wyroby gotowe lub w toku produkcji, materiały pomocnicze, opakowania, części zapasowe maszyn i urządzeń, wartości pieniężne), c) nakłady inwestycyjne, d) szyby i przedmioty szklane, e) wartości pieniężne od kradzieży z włamaniem i rabunku we wszystkich lokalizacjach oraz od rabunku w transporcie, e) mienie ruchome w ramach sumy ubezpieczenia znajdujące się poza miejscem ubezpieczenia, 5% sumy ubezpieczenia w czasie transportu do i z lokalizacji głównej, f) sprzęt elektroniczny stacjonarny (komputery, aparatura badawcza) i mobilny (tablety, laptopy, kamery i aparaty fotograficzne) - od wszystkich ryzyk, g) odpowiedzialność cywilna (OC) z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa), h) ubezpieczenie NNW uczestników szkoleń i wykładowców, i) ubezpieczenie pracowników podczas podróży zagranicznych, j) mienie osobiste pracowników zatrudnionych u Ubezpieczonego, tj. przedmioty osobistego użytku pracowników, które znajdują się w miejscu pracy (z wyłączeniem wartości pieniężnych), k) ubezpieczenia komunikacyjne - floty pojazdów, l) ubezpieczeniem objęte będzie także mienie stanowiące własność osób trzecich, jeżeli przekazane zostało ubezpieczonemu w celu wykonania usługi (do użytkowania w ramach dzierżawy, najmu, leasingu, użyczenia lub innego rodzaju umów) lub przechowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wartość sum ubezpieczenia dla poszczególnych rodzajów i zakresów ubezpieczenia (rodzajów umów, wymagań oraz danych niezbędnych do sporządzenia kalkulacji oferty przetargowej) zawiera Program Ubezpieczeniowy IMBiGS (Załącznik Nr 1 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, c) w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia, d) w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, objętego przedmiotem zamówienia nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób, e) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka, f) Zamawiający, najpóźniej na 2 miesiące przed końcem pierwszego, rocznego okresu wykonywania zamówienia, wyrazi pisemnie wolę kontynuowania umowy na tych samych warunkach w kolejnym, 12-miesięcznym okresie zamówienia; maksymalny okres wykonania zamówienia wraz z przewidywaną jednokrotną, automatyczną kontynuacją umowy w kolejnym rocznym okresie nie może przekroczyć 24 miesięcy. g) każdej ze stron będzie przysługiwało prawo wypowiedzenia umowy po upływie pierwszego jednorocznego okresu jej obowiązywania, z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w § 11 umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (z zastrzeżeniem pkt. 3 lit. f ). 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imbigs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
ul. Racjonalizacji 6/8
02-673 Warszawa
pok. nr 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego ul. Racjonalizacji 6/8 02-673 Warszawa pok. nr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stara Dąbrowa
- Dostawa samochodów elektrycznych dla WIOŚ Katowice
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Kraśnickiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nakielskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz NNW członków OSP
- Udzielenie TR Warszawa ubezpieczenia ryzyk budowy i montażu (CAR/EAR) oraz OC Inwestora z podziałem na dwie części w związku z realizacją inwestycji Budowa budynku TR Warszawa"
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.