eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › USŁUGA SERWISOWANIA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH XEROX NA ZASADZIE ODPŁATNOŚCI OD KOPII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Katowice: USŁUGA SERWISOWANIA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH XEROX NA ZASADZIE ODPŁATNOŚCI OD KOPII
Numer ogłoszenia: 53757 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWANIA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH XEROX NA ZASADZIE ODPŁATNOŚCI OD KOPII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych (umowa serwisowo-materiałowa) posiadanych przez Zamawiającego, tj. Xerox WC 5755 (3 szt.), Xerox WC 5655 (1 szt.), Xerox WC 5230 (1 szt.), na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Serwisowanie urządzeń winny wykonywać osoby przeszkolone w serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox odpowiednio z serii WC 52XX, WC 56XX oraz serii 57XX, przez producenta tych urządzeń. Podstawą rozliczania Stron przyszłej umowy będzie faktyczna ilość kopii dowolnego formatu wykonanych przez Zamawiającego na serwisowanych urządzeniach w danym miesiącu, z uwzględnieniem ceny netto za 100 kopii określonej dla danego urządzenia (podanej w ofercie). Ilość kopii będzie ustalana w oparciu o stan licznika danego urządzenia. Urządzenia Xerox objęte serwisowaniem stanowią własność Zamawiającego i zostały zakupione w roku: WC 5655 - rok 2009 WC 5755 - rok 2010 WC 5230 - rok 2009. Stan licznika (ilość kopii) urządzeń Xerox na dzień 27.02.2014 wynosi: WC 5655 (1 szt.) stan licznika: 669.200 WC 5755 (3 szt.) stan licznika: 303.340/440.700/340.880 WC 5230 ( 1 szt.) stan licznika: 221.760.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać w formularzu wykaz usług, usługi opisane poniżej oraz załączyć poświadczenia, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) należycie. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną z każdej z niżej wymienionych usług wykonaną lub wykonywaną przez Wykonawcę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 1) co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 52xx oraz 2) co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 56xx oraz 3) co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 57xx, z podaniem wartości usług, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na wykonywaniu usług j.w. w okresie co najmniej 6 miesięcy, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę (umowa została zrealizowana). Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie (aktualne, nadal realizowane) polegające na wykonywaniu usług j.w. w okresie co najmniej 6 miesięcy, które są nadal wykonywane (umowa jest nadal zrealizowana przez Wykonawcę). Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych. Wskazany wyżej warunek długości trwania usługi (co najmniej 6 miesięcy) dotyczy wyłącznie usług wymienionych w pkt 1-3 powyżej. Przez przedmiot usługi należy rozumieć usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Xerox danej serii. Jeżeli zakres przedmiotowy umowy byłby szerszy (obejmowałby serwisowanie innych urządzeń, inne usługi lub inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyliczyć i podać dane dotyczące wyłącznie usług serwisowania wskazanych w pkt 1-3. UWAGA! Podając datę wykonania danej usługi serwisowania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) usługi; w przypadku usługi wykonywanej (nadal realizowanej) - Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części usługi z zaznaczeniem, iż jest to usługa nadal realizowana. Wykonawca podaje również okres świadczenia usługi (co najmniej 6 miesięcy). Podając wartość usługi Wykonawca - w przypadku usługi wykonanej - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanej usługi; zaś - w przypadku usługi wykonywanej (nadal realizowanej) - Wykonawca wpisuje kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część usługi. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również inne urządzenia, inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące wyłącznie usługi serwisowania zdefiniowanej w niniejszej SIWZ. W przypadku podawania wartości Wykonawca winien wpisać zarówno kwotę stanowiącą wartość całego zamówienia, jak i wartość samej usługi serwisowania urządzenia Xerox WC z serii 56XX , serii 52XX bądź Xerox WC z serii 57XX. Wykonawca może wykazać jedno zamówienie (usługę) obejmujące swoim przedmiotem każde z urządzeń o którym mowa w SIWZ ( Xerox WC z serii 56XX , Xerox WC serii 52XX, Xerox WC z serii 57XX). Nie wyklucza się, by Wykonawca w wykazie podał trzy różne zamówienia (usługi) obejmujące swoim przedmiotem każde z urządzeń wskazanych w SIWZ (pkt V ppkt 1b) Uwaga! Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (poz. 231), dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, dowodem może być oświadczenie Wykonawcy. Skorzystanie z zasobu wiedzy i doświadczenia innego podmiotu Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w oferowanym zakresie, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 10 formularza oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobu wiedzy i doświadczenia innego podmiotu (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać: 1) podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres); 2) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - wskazać, jakie konkretnie zasoby udostępni inny podmiot - co stanowi te zasoby; 3) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu - wskazać, w jaki sposób Wykonawca będzie wykorzystywał zasoby innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - na czym konkretnie będzie polegało udostępnienie Wykonawcy zasobu wiedzy i doświadczenia przez inny podmiot 4) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 5) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zasoby winny zostać udostępnione na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Szczegółowy opis zawiera pkt III.3.2. niniejszego ogłoszenia oraz SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, jeśli po upływie 11 miesięcy licząc od dnia wskazanego w ust. 1, suma płatności z tytułu realizacji umowy nie przekroczy 80% wynagrodzenia całkowitego, o którym mowa w §3 ust.1 albo ilość wykonanych kopii na danym urządzeniu nie osiągnie ilości gwarantowanej, Strony mogą przedłużyć termin realizacji umowy w drodze pisemnego aneksu, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. Przedłużenie terminu winno nastąpić przy uwzględnieniu §4 ust.6 zd. 2 umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen netto za wykonanie 100 kopii dowolnego formatu podanych w §3 ust. 1 (tabela), zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązującą na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT oznaczałaby zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 5/pn/2014, tj. złotych brutto. Suma wystawionych faktur VAT może być niższa od ceny brutto oferty. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 13:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.