Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: parkowanie pojazdów na koszt Policji dla Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Rzepka Dorota, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3596219, 3596222, fax 032 3596212, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Miejska Policji, Rzepka Dorota, ul. Jana Pawła II 16, 41-100 Siemianowice Śl., woj. śląskie, tel. 032 3596219, 3596222, fax 032 3596212, www.siemian@policja.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Miejska Policji, Rzepka Dorota, ul. Jana Pawła II 16, 41-100 Siemianowice Śl., woj. śląskie, tel. 032 3596219, 3596222, fax 032 3596212, www.siemian@policja.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Miejska Policji, Zespół Prezydialny, ul. Jana Pawła II 16, 40-038 Siemianowice Śl., woj. śląskie, tel. 032 3596212, fax 032 3596212, www.siemian@policja.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: parkowanie pojazdów na koszt Policji dla Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Parkowanie całodobowe pojazdów zabezpieczonych przez funkcjonariuszy KMP w Siemianowicach Śląskich. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługa bedzie wykonywana na terenie miasta Siemianowice Śląskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia w skali całego garnizonu śląskiego wynosi 129 934,68 euro, w tym dla Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich wynosi 1623,70 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;
III.1) Wymagane wadium: 160,32 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 Ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego z warunków, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 50.000 zł. W przypadku składnia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów. c) posiadają parking znajdujący się w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 16, mającym odpowiednie warunki techniczne tj. teren ogrodzony, oświetlony, dozorowany całodobowo. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ustawy 1. Wypełniony formularz ofertowy Zamawiającego - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 z 27.11.2002r. poz, 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. Oświadczenie wykonawcy, że parking znajduje się w odległości 10 km od siedziby Komendy i posiada; - co najmniej 20 miejsc parkingowych na pojazdy do 3,5t, w tym co najmniej 3 miejsca na pojazdy powyżej 12t - możliwość zabezpieczenia elementów samochodów lub całych samochodów w zamkniętych pomieszczeniach (np. garaż, hala itp.) - posiadanie wiaty lub innego zadaszenia w celu zabezpieczenia jednorazowo co najmniej kilku pojazdów - wyposażenie parkingu w kanał lub dźwig, lub podnośnik słupowy o nośności do 2,5t. 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1,2,3,4,5,6,7,8 SIWZ zgodnie z art 23 ust3 Ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w podpunkcie 2,4,5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane jjrawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa podpunkcie 10 oraz pdpkt. 3 zastępuje je się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Uwaga 1 .* kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. Nr 128 poz. 1176 z późn. zm.) Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo , którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: opłata za pierwsze 24 godziny parkowania - 20% każda następna rozpoczęta doba parkowania - 80% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2005, godzina 12:00, Komenda Miejska Policji, 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 16 pokój nr 35.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"
- Usuwanie i przechowywanie oraz demontaż pojazdów usuniętych z drogi na terenie miasta Słupska na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





