eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa 1 samochodu specjalnego - podnośnika z drabiną ratowniczą, o wysokości roboczej nie mniejszej niż 42 m, z wyposażeniem, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2005-10-13

POZYCJA 53734

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa 1 samochodu specjalnego - podnośnika z drabiną ratowniczą, o wysokości roboczej nie mniejszej niż 42 m, z wyposażeniem, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Andrzej Wieteska; Andrzej Wincenciak, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 73 00, fax 022 596 78 00, www.warszawa-straz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Techniczny Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, Andrzej Wieteska; Andrzej Wincenciak, ul. Domaniewska 40 A, 00-672 Warszawa, tel. (22) 596-74-01; 596-74-04, fax (22) 596-78-40, www.warszawa-straz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Techniczny Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, Andrzej Wieteska; Andrzej Wincenciak, ul. Domaniewska 40 A, 00-672 Warszawa, tel. (22) 596-74-01; 596-74-04, fax (22) 596-78-40, www.warszawa-straz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wydział Techniczny Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, Andrzej Wieteska; Andrzej Wincenciak, ul. Domaniewska 40 A, 00-672 Warszawa, tel. (22) 596-74-01; 596-74-04, fax (22) 596-78-40, www.warszawa-straz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 samochodu specjalnego - podnośnika z drabiną ratowniczą, o wysokości roboczej nie mniejszej niż 42 m, z wyposażeniem, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pojazd powinien być zbudowany i wyposażony zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej oraz Sprawiedliwości z dnia 18 maja 2000 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Urzędu Ochrony Państwa, Straży Granicznej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. Nr 45 z 2000 r., poz. 524 z późniejszymi zmianami) oraz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. Nr 32 z 2003 r. poz. 262 z późniejszymi zmianami). Pojazd powinien spełniać wymagania Zamawiającego wyspecyfikowane w dalszej części załącznika oraz adekwatne wymagania ujęte w opracowaniach KG PSP - CNBOP. Producent podwozia pojazdu oraz podnośnika powinien posiadać autoryzowany serwis na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: dostawa do siedziby zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.15.10 - Pojazdy z podnośnikami Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.51.00 - Pojazdy z podnośnikami 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1szt. samochodu specjalnego - podnośnika z drabiną ratowniczą, o wysokości roboczej nie mniejszej niż 42 m, z wyposażeniem. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przedmiot umowy objęty jest stawką podatku VAT w wysokości 7 %, zgodnie z art. 41 ust. 2 i 10 Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 Nr 54 poz. 535). Ustalona cena zostanie zapłacona WYKONAWCY na jego konto bankowe w terminie do 30 dni od daty wpłynięcia faktury. Podstawą do wystawienia faktury za przedmiot umowy jest dla WYKONAWCY protokół odbioru faktycznego przedmiotu umowy podpisany przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO i WYKONAWCY. Faktura będzie wystawiona w terminie do 7 dni od daty odbioru faktycznego. Termin płatności uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu płatności. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki i złożą oświadczenie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw do jednostek ochrony przeciwpożarowej minimum jednego podnośnika pożarniczego zbliżonego (wysokość robocza nie mniejsza niż 37 m) parametrami roboczymi przedmiotowi zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Integralną częścią zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę możliwości wykonywania wymaganej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługi serwisowej przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji i po jej zakończeniu, minimum w czasie podanym w ofercie. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy zaoferują podwozie producenta nieposiadającego autoryzowanej stacji obsługi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dodatkowo wykonawcy muszą spełniać wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę i wymagany jest wyłącznie od wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zmianami), 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów należy załączyć umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie i tak np.: - w przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki. Reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, - w przypadku ofert wspólnych /konsorcja/ należy załączyć umowę konsorcjum, - w przypadku innych typów umów, muszą być podane ramy współpracy oferentów składających ofertę wspólną, oraz reprezentacje wspólników. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2000 r. Nr 86 poz. 960 ze zm.). Dokument ten powinien być przedstawiony w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, oraz dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informacja z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - minimum do wysokości wartości składanej oferty. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia woli o zawarciu umowy ubezpieczenia OC po rozstrzygnięciu przetargu, lecz przed datą podpisania umowy realizacji. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (potwierdzających spełnianie przedmiotowego warunku określonego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw do jednostek ochrony przeciwpożarowej podnośników pożarniczych o parametrach roboczych zbliżonych (wysokość robocza nie mniejsza niż 37 m) przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 25 % Parametry techniczno-eksploatacyjne - 70 % Warunki serwisu, gwarancji, rękojmi - 5 % Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MTT 2371/14/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest nieodpłatna. Zamawiający prześle specyfikację pocztą na pisemną prośbę oferenta. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 10:10, Pokój Naczelnika Wydziału Technicznego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.