Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Targ: dostawa oleju napędowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji, do kontaktów: Niemiec Józef, ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a, 34-400 Nowy Targ, tel. 0182665882, fax 0182665882, e-mail: MZK@um.nowytarg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Codzienne tankowanie olejem napędowym pojazdów zamawiającego we własnej stacji paliw dostawcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejski Zakład Komunikacji w Nowym Targu, ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 26 000 litrów miesięcznie, tj. 312 000 litrów rocznie. Zamówienie powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Forma płatności przelew, termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz wymagania wyszczególnione w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, których stacja paliw znajduje się nie dalej niż 5 km od siedziby zamawiajacego i gwarantują tankowanie w godzinach od 5.00 do 24.00. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłatami na składki, oświadczenia o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tożsamych dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających części zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 08/05/ZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 12:00, MZK, 34-400 Nowy Targ, ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Obidowa oraz część Klikuszowej
- USŁUGA - ZATRUDNIENIE PODMIOTU ZEWNĘTRZNEGO ZAPEWNIAJĄCEGO SPECJALISTÓW
- Zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi - zatrudnienie podmiotu zewnętrznego zapewniającego wykwalifikowanych pracowników
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." - 4 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2026 roku z podziałem na części.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2026
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2026-2027 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby Drogi Powiatowe Lipno Sp. z o.o."
- Zakup paliwa w systemie bezgotówkowym
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





