eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieDostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Błonie: Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów.
Numer ogłoszenia: 53707 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów: Pakiet 1; Dostawa routera, Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych, Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych, Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall), Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem, Pakiet 6; Oprogramowanie STATISTICA pakiet zaawansowany, Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2/1 Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2/2 Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2/3 Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2/4 Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2/5 Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2/6 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2a/1 Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2a/2 Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2a/3 Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2a/4 Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2a/5 Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2a/6 Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów. 2. KOD CPV: 30 21 31 00-6 komputery przenośne, 30 21 32 00-7 laptopy, 30 23 20 00-4 sprzęt peryferyjny, 30 23 30 00-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe, 32 41 31 00-2 rutery sieciowe 32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe, § 4. Termin wykonania zamówienia 1). Termin realizacji zamówienia: a). Pakiety (1-5)- max. 31 dni od daty zawarcia umowy. b). Pakiet 6-- max.21 dni od daty zawarcia umowy, 2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.20.00-4, 30.23.30.00-1, 30.24.10.00-0, 32.41.31.00-2, 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej jednej głównej dostawy o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie-załącznik nr 4, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1). Szczegółowe Specyfikacje oferowanego produktu dla Pakietów: Pakiet 1; Dostawa routera, Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych, Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych, Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall), Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: a). podpisanego Formularza Oferty - załącznik nr 1/1; 1/2; 1/3; 1/4; 1/5; 1/6 b). podpisanego Formularza cenowego - załącznik nr 2a/1; 2a/2; 2a/3; 2a/4; 2a/5, 2a/6 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi (załącznik nr 6 do SIWZ). 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1). w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, c) zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt. lit. b)-c), o zakres tych zmian. 2). w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego, nowego fabrycznie, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy rachunku bankowego, b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami. 5. Jeżeli opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy, niemożliwymi do przewidzenia w momencie składania oferty, Zamawiający może wyznaczyć w porozumieniu z Wykonawcą dodatkowy termin realizacji zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że opóźnienie w realizacji zamówienia było niemożliwe do przewidzenia w momencie składania oferty. 6.Zapis o którym mowa w § 8 ust.5 nie dotyczy sytuacji gdy w postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert jest termin realizacji zamówienia, § 17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihar.edu.pl/dostawy_i_usługi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie Budynek laboratorium II p. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 14:00, miejsce: IHAR-PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1; Dostawa routera,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2/1 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2a/1 30 23 20 00-4 sprzęt peryferyjny, 30 23 30 00-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych 32 41 31 00-2 rutery sieciowe 1). Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy. 2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.30.00-1, 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów: Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych, Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2/2 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2a/2 32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów: Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych, Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2/3 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2a/3 2. KOD CPV: 30 23 30 00-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych 1). Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy. 2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów: Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall), Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2/4 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2a/4 Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów. 2. KOD CPV: 30 23 20 00-4 sprzęt peryferyjny, 32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe, § 4. Termin wykonania zamówienia 1). Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy. 2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów: Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem, Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2/5 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2a/5 Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów. 2. KOD CPV: 30 21 31 00-6 komputery przenośne, 30 21 32 00-7 laptopy, 30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe, § 4. Termin wykonania zamówienia 1). Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy. 2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.24.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6; Oprogramowanie STATISTICA pakiet zaawansowany,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów: Pakiet 6; Oprogramowanie STATISTICA pakiet zaawansowany, Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2/6 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2a/6 Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów. 2. KOD CPV: 30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe, § 4. Termin wykonania zamówienia 1). Termin realizacji zamówienia: max. 21 dni od daty zawarcia umowy. 2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.