eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Drawskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Drawsko Pomorskie: Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Drawskiego
Numer ogłoszenia: 536956 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461934 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Drawski, Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 36 334 64, faks 94 36 307 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Drawskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Drawskiego, wyszczególnionych poniżej: 1) Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim, Plac Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie 2) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Drawsku Pomorskim, Pl. M. Konopnickiej 1, 78-500 Drawsko Pomorskie 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bolesława Chrobrego 4, 78-500 Drawsko Pomorskie 4) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Obr. Westerplatte 11, 78-500 Drawsko Pomorskie 5) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pomorskie 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Seminaryjna 2, 78-500 Drawsko Pomorskie 7) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Grunwaldzka 1, 78-550 Czaplinek 8) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Pławieńska 4-6, 78-550 Czaplinek 9) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Okrzei 9, 78-520 Złocieniec 10) Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Warmińska 1, 78-500 Drawsko Pomorskie 11) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Wolności 20, 78-540 Kalisz Pomorski 12) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, Bobrowo, 78-520 Złocieniec 13) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Złocieniecka 22a, 78-500 Drawsko Pomorskie 14) Dom Pomocy Społecznej, Darskowo 7, 78-520 Złocieniec 15) Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo Wychowawcza w Drawsku Pomorskim, ul. Połczyńska 9, 78-500 Drawsko Pomorskie 2. Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [kWh] w okresie od 01.01.2014 - 31.12.2015 roku wynosi 1 666 262 kWh. 3. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii elektrycznej wskazana w Załączniku nr 1 stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie w stosunku do prognoz. Faktyczne zużycie energii elektrycznej (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii elektrycznej wskazanej w Załączniku nr 1) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii elektrycznej. 4. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1. 5. Informacje dodatkowe: a) Dlatego w zaoferowanych jednostkowych cenach energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych. b) Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2007 r. Nr 128, poz. 895 ze zm.). c) Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. d) Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustala się w oparciu o odczyty wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych. e) Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym nie mogą być wyższe niż określone w aktualnej taryfie Wykonawcy. f) Rozpoczynając realizację zamówienia Wykonawca winien zapewnić ciągłość dostawy energii elektrycznej. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nastąpi po skutecznym zakończeniu realizacji dotychczas obowiązującej kompleksowej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. g) Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). h) Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia na swój koszt wszelkich formalności wynikających z konieczności rozwiązania obowiązującej kompleksowej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji oraz zawarcia nowej umowy świadczenia usług dystrybucji i przeniesienia - przejęcia obowiązków dostawcy energii w terminie umożliwiającym zawarcie nowych umów. i) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz) oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do siwz) wraz z zał. nr 1 do umowy (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszą specyfikacji istotnych warunków zamówienia. j) Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. k) Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w ust 1 niniejszego rozdziału. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia publicznego w imieniu własnym i jednostek organizacyjnych Powiatu Drawskiego. Na dostawę energii elektrycznej zawarta zostanie jedna umowa, zaś fakturowanie następować będzie odrębnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Drawskiego. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona dla poszczególnych jednostek zawierała w sobie zarówno wartość dostawy jak i przesyłu. W przypadku, gdy w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego okaże się, że dostawca i dystrybutor to dwa odrębne podmioty, Zamawiający dopuszcza fakturowanie przesyłu i dostawy odrębnie pod warunkiem adresowania indywidualnie dla każdego z płatników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREEN SA, Prosta 32, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 437560,40

  • Oferta z najniższą ceną: 437560,40 / Oferta z najwyższą ceną: 453922,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.