Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Miechów: Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie
Numer ogłoszenia: 53614 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykucie bruzd: - dla przewodów wtynkowych w cegle - 2503m - dla rur RS47 w cegle - 32m b) Układanie przewodów kablowych - YDYpżo 5x6 mm - 269m - YDYpżo 5x2,5 mm2 - 152m - YDYpżo 1x2,5 mm2 - 791m - YDYpżo 3x2,5 mm2 - 606m - YDYpżo 3x1,5 mm2 - 687m - YDYpżo 2x1,5 mm2 - 89m - YKSY 19x1,5 mm2 - 68m - YDY5x10 mm2 - 41m c) Układanie przewodów kabelkowych wciąganych do rur - YDY 5x25 mm2 - 10m - YDY 3x2,5mm2 - 66m - YLYżo 5x25 mm2 - 32m d) Układanie rur stalowych w gotowych bruzdach w betonie - o śr. do 29 mm - 10m - o śr. do 21 mm - 66m e) Zaprawienie bruzd - 253m f) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany: - na zaprawie cementowej lub gipsowej - 268szt. - przykręcane do kołków plastykowych - 5szt. g) Założenie puszek instalacyjnych podtynkowych - o śr. do 80 mm - 134szt. - o śr. do 60 mm - 134szt. h) Założenie gniazd instalacyjnych wtyczkowych: - 2-biegunowe - 68szt. - 3-biegunowe - 5szt. i) Założenie łączników: - jednobiegunowych - 21szt. - świecznikowych - 26szt. - schodowych - 14szt. j) Zamocowanie opraw oświetleniowych przykręcanych: - SR 236 - 36kpl. - SR 418/PA EVG - 15kpl. - SR 418/PA EVG AW - 7kpl. - SDS 218 - 18kpl. - SDS 218 AW - 15kpl. - SDS 236 - 10kpl. - SDS 236 AW - 8 kpl - SDS 258 - 22 kpl k) Zamocowanie belek montażowych oświetleniowych SD 136 - 3kpl. l) Oprawy oświetleniowe: - żarowe oświetleniowe przykręcane - Plafoniera 60W - 50kpl. - żarowe bryzgoodporne strugo odporne plafoniera - 8kpl. - żarowe bryzgoodporne strugoodporne porcelanowe przykręcane - 14kpl. - zawieszane - żarowa - 33kpl. - naświetlacz halogenowy - 43kpl. - oświetlenia awaryjnego z podtrzymaniem 3h - 19kpl. - oświetlenia awaryjnego z podtrzymaniem 2h - 19kpl. - przeszkodowe zabudowane w stopień (LED 1,5W) - 58kpl. m) Montaż transformatora - 230/12V-50VA w obudowie - 7szt. n) Montaż rozdzielni RG - 1szt. o) Montaż ściemniacza oświetlenia do 4kW - 1szt. p) Montaż rozdzielni: - R 01 - 1szt. - R 02 - 1szt. - R -1 - 1szt. - R -2 - 1szt. r) Montaż szafki sterowania oświetleniem - 2szt. s) Montaż przycisku zał./wył.5 par w obudowie zamykanej - 3szt. t) Demontaż instalacji elektrycznej - osprzętu i opraw oświetleniowych - 1szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000,00 zł 4)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi 3)ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 3 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 9, z których powinno wynikać że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 150 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, 4)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 4 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 8, 9 SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 150 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
pok. 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów sekretariat pok. 155.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- "Dostawa asortymentu do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie - powtórka."
- Nadzór inspektorski nad zadaniem pn. "Aktualizacja Ewidencji Gruntów i Budynków Racławice i Kozłów
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- Budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gaz., przebudową instalacji wod., przebudową instalacji kan. sanitarnej -w budynku Zespołu Szkoły nr 1 przy ul. Racławickiej 23 w m. Miechów
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzyszącymi zlokalizowanych na terenie Zakładu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Remont pomieszczenia kotłowni oraz budowa wewnętrznej instalacji gazowej w Budynku Ośrodka Zdrowia w Jakubowie
- Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 2 części
- Modernizacja oświetlenia hali poprzez wymianę na lampy LED wraz z zastosowaniem systemu sterowania oświetleniem
- Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Głodowo, gmina Pułtusk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.