Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Sulęcin: dostawa odczynników do analizatora immunochemicznego i dzierżawę analizatora immunochemicznego dla Laboratorium Diagnostycznego
Numer ogłoszenia: 53609 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7552431 wew. 233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do analizatora immunochemicznego i dzierżawę analizatora immunochemicznego dla Laboratorium Diagnostycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników do analizatora immunochemicznego i dzierżawę analizatora immunochemicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 SIWZ, - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5.Obowiązki Wykonawcy: - Zapoznanie się z miejsce wykonania zamówienia, - Zadanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, - Zabezpieczenie we własnym zakresie, na własnym zakresie, na koszt wszystkich niezbędnych materiałów, oraz środków transportowych potrzebnych do prawidłowego wykonania zamówienia, - Bezpłatne zaprezentowanie przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.W przypadku, o którym mowa w ust. 9 pkt. 6 SIWZ , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 9 pkt. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, 3.przedmiot zamówienia - wypełniony Załączniki nr 2A, 2B do SIWZ, 4.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie w języku polskim aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie. 5.Kopie aktualnych, charakterystyk niebezpiecznych substancji chemicznych. 6.oświadczenie Wykonawcy - o pełnej kompatybilność oferowanych odczynników z analizatorem 7.oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 do SIWZ, 8.wzór umowy - wypełniony i parafowany Załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin ; Sekcja Administracyjno-Gospodarcza..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sulęcinie ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługę przeglądu, konserwacji, napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
- Usługa kominiarska z podziałem na 2 części.
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Remont budynku nr 40/k.2605 m. Czerwieńsk
- Dostawa środków czystości w podziale na dwie części: Część nr 1 Służba Mundurowa - Zakup i dostawa środków czystości Część nr 2 Służba Żywnościowa dostawa materiałów do utrzymania czystości
- Wymiana kotła parowego budynek nr 2/k.2629 m. Skwierzyna oraz remont pomieszczeń budynek nr 2/k.2629 m. Skwierzyna w podziale na dwie części.
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego
- Zakup oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań objętych projektem NPZ - 11 zadań
- Dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych dla Krajowego Laboratorium Referencyjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa podłoży i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- ZP/CZD/088/25 Dostawa odczynników mikrobiologicznych i zestawów transportowych z podłożami do systemu automatycznej analizy mikrobiologicznej WASP.
- Dostawa produktów leczniczych weterynaryjnych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokołowie Podlaskim.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.