eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Kalisz: Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 5355 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych. Przedmiot zamówienia składa się z 12 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1 zestaw do dynamicznej stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa; zadanie nr 2 Stabilizacja transpedikularna z dostępu tylnego; zadanie nr 3 Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa; zadanie nr 4 protezy trzonu szyjnego; zadanie nr 5 stabilizacja szyjno - potyliczna (materiał stop tytanu); zadanie nr 6 Stabilizacja międzywyrostkowa płytą - tytan; zadanie nr 7 Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa kręgosłupa lędźwiowego; zadanie nr 8 Wbijane klatki lędźwiowe do techniki PLIF lub TLIF; zadanie nr 9 płynny wchłanialny substytut kostny do przezskórnego wypełniania ubytków kostnych; zadanie nr 10 Substytut kostny; zadanie nr 11 cement kostny; zadanie nr 12 sztuczna opona twarda;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10 - 33.18.41.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga poniżej. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestaw do dynamicznej stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do dynamicznej stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa - 15 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stabilizacja transpedikularna z dostępu tylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja transpedikularna z dostępu tylnego - 35 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa - 35 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: protezy trzonu szyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: protezy trzonu szyjnego - 45 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: stabilizacja szyjno - potyliczna (materiał stop tytanu),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stabilizacja szyjno - potyliczna (materiał stop tytanu) - 3 zestawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stabilizacja międzywyrostkowa płytą - tytan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja międzywyrostkowa płytą - tytan - 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa kręgosłupa lędźwiowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa kręgosłupa lędźwiowego - 10 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wbijane klatki lędźwiowe do techniki PLIF lub TLIF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wbijane klatki lędźwiowe do techniki PLIF lub TLIF - 10 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: płynny wchłanialny substytut kostny do przezskórnego wypełniania ubytków kostnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płynny wchłanialny substytut kostny do przezskórnego wypełniania ubytków kostnych - 10 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Substytut kostny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substytut kostny - szt 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: cement kostny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cement kostny - 30 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sztuczna opona twarda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sztuczna opona twarda - 20szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.