Ogłoszenie z dnia 2005-10-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Łaziska Górne: dostawa obuwia ochronnego tj:trzewików bezpiecznychz podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem, trzewików bezpiecznych z metalowym podnoskiem, butów bezpiecznych typu saperki i wkładek do butów przemysłowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Bolesław Śmiały, do kontaktów: Grzegorz Bezen, ul. Pstrowskiego 12, 43-173 Łaziska Górne, tel. 032 2248652, e-mail: bole_przetarg@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: KW S.A. oddział KWK Bolesław Śmiały, Ewa Muras, Jerzy Mendecki, ul. Pstrowskiego 12, 43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. +48/32/2248568, +48/32/2248503, fax +48/32/2248351, e-mail: bole_umowy@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: KW S.A. oddział KWK Bolesław Śmiały, Jerzy Mendecki, ul. Pstrowskiego 12, 43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. +48/32/2248503, fax +48/32/2248351, e-mail: bole_umowy@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: KW S.A. oddział KWK Bolesław Śmiały, Ewa Muras, ul. Pstrowskiego 12, 43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. +48/32/2248568, fax +48/32/2248351, e-mail: bole_umowy@kwsa.pl, www.kwsa.pl.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa obuwia ochronnego tj:trzewików bezpiecznychz podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem, trzewików bezpiecznych z metalowym podnoskiem, butów bezpiecznych typu saperki i wkładek do butów przemysłowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa obuwia ochronnego tj: trzewików bezpiecznych z podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem, trzewików bezpiecznych z metalowym podnoskiem, butów bezpiecznych typu saperki i wkładek do butów przemysłowych dla Kopalń i Zakładów Górniczych Kompanii Węglowej S.A. w roku 2006. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kopalnie i Zakłady Górnicze Kompanii Węglowej S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy obuwia ochronnego tj: trzewików bezpiecznych z podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem, trzewików bezpiecznych z metalowym podnoskiem, butów bezpiecznych typu saperki i wkładek do butów przemysłowych w ilości 156 883 sztuk. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla całości przedmiotu zamówienia - 30 600 PLN. Wadia dla poszczególnych zadań wg. SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN] jest większa od: Dla zadania 1 1 650 000,00 PLN Dla zadania 2 980 000,00 PLN Dla zadania 3 140 000,00 PLN Dla zadania 4 290 000,00 PLN Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia 3 060 000,00 PLN. /rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), musi być większa od sumy wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone w pkt. 2 W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość przychodu uzyskana w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) musi być większa od sumy wartości określonej przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wniosą wadium na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 oraz 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodny z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 7) Dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) W przypadku kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie Załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców 2) W przypadku kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) Oświadczenie każdego uczestnika konsorcjum stwierdzające iż: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podpisane przez osoby uprawnione. b) Dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.1) 1,2,3,4,5 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców. c) Wspólny Formularz Ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. d)Dokument jednoznacznie wskazujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ich pełnomocnika oraz jego zakres umocowań. e) Dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez ustanowionego pełnomocnika. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punktach III.2.1) 2 i 3 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.2 i III.2.1.3 z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III.2.1)2 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie 1 z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III.2.1)3 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie 1 z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 2.1.4) Inne informacje: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia ochronnego w tym: 1. trzewiki bezpieczne podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem, 2. trzewiki bezpieczne z metalowym podnoskiem, 3. buty bezpieczne typu saperki , 4. wkładki do butów przemysłowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 149 - 149128 z dnia 04.08.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3350071. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie KWK Bolesław Śmiały,ul.Pstrowskiego,Łaziska Górne lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 14.11.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 11.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 10:00, Kompania Węglowa S.A, Katowice, ul. Powstańców 30, sala nr 100.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa trzewików bezpiecznych z podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem. 3) Zakres lub wartość: Dostawa trzewików bezpiecznych z podwyższoną cholewką i metalowym podnoskiem w szacunkowej ilości 19 319 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa trzewików bezpiecznych z metalowym podnoskiem. 3) Zakres lub wartość: Dostawa trzewików bezpiecznych z metalowym podnoskiem w szacunkowej ilości 24 301 sztuk. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa butów bezpiecznych typu saperki. 3) Zakres lub wartość: Dostawa butów bezpiecznych typu saperki w szacunkowej ilosci 2 440 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa wkładek do butów przemysłowych. 3) Zakres lub wartość: Dostawa wkładek do butów przemysłowych w szacunkowej ilości 110 823 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Remont podzespołów kruszarek dla Oddziałów PGG S.A.
- Dzierżawa kombajnu ścianowego w okresie eksploatacji ścian 599 w pokładzie 325/1 i 574 w pokładzie 325 wraz z zabezpieczeniem obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy dla PGG S.A Oddział KWK "Bolesław Śmiały"
- Naprawy serwisowe spycharek gąsienicowych eksploatowanych w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Bolesław Śmiały" w okresie 24 miesięcy.
- Dostawa aparatury badawczej do lokalizacji uszkodzeń kabli elektroenergetycznych napięciem wolnozmiennym VLF dla Oddziału KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





