Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-20
Og³oszenie nr 535354-N-2017 z dnia 2017-06-20 r.
Gmina ¯ukowo: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE DRÓG GMINY ¯UKOWO - NAWIERZCHNIE ASFALTOWE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¯ukowo, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Gdañska
52
,
83330
¯ukowo, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
+48 58 6858300, , e-mail
ugzukowo@zukowo.pl, , faks
+48 58 6858300.
Adres strony internetowej (URL): www.zukowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zukowo.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zukowo.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej. Wykonawca winien zamie¶ciæ ofertê w kopercie, która bêdzie posiada³a oznaczenie "OFERTA - ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE DRÓG GMINY ¯UKOWO - NAWIERZCHNIE ASFALTOWE. Nr sprawy: ZP.271.39.2017". Koperta oferty powinna uniemo¿liwiaæ odczytanie zawarto¶ci, byæ zamkniêta i zabezpieczona w sposób uniemo¿liwiaj±cy jej bez¶ladowe otwarcie
Adres:
Urz±d Gminy w ¯ukowie, ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo (Biuro Obs³ugi Klienta - pokój nr 3)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE DRÓG GMINY ¯UKOWO - NAWIERZCHNIE ASFALTOWE
Numer referencyjny:
ZP.271.39.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Zamówienie pn. "Zaprojektowanie i wybudowanie dróg gminy ¯ukowo - nawierzchnie asfaltowe" obejmuje: Zadanie 1. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Tuchomskiej w Chwaszczynie Zadanie 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. S³onecznej w Przyja¼ni Zadanie 3. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na dzia³ce nr 163/2 w Rutkach 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale II SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w programach funkcjonalno - u¿ytkowych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
45111200-0 |
45233140-2 |
45233120-6 |
45233220-1 |
45233290-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienie, o którym mowa powy¿ej bêdzie polega³o na wykonaniu nawierzchni asfaltowej na ul. Dêbowej, Ko¶cielnej, Sosnowej i ¯eglarskiej w Baninie. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szeroko¶ci ok. 4,50 m i d³ugo¶ci ok. 900,00 mb z betonu asfaltowego oraz obustronnymi poboczami z frezu asfaltowego o szeroko¶ci ok. 0,75 m i gr. 10 cm na terenie dz. nr 35/43, 35/19, 35/13, 34/23, 34/59, 34/25 w Baninie wraz wykonaniem zawrotki, wyniesionych skrzy¿owañ z kostki betonowej, progów zwalniaj±cych. Wykonawca uzyska za¶wiadczenie o przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych. Pozosta³e ustalenia zawarte s± w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym. 2. Wykonanie prac budowlanych zwi±zanych z wykonaniem nawierzchni asfaltowej na podstawie sporz±dzonej przez wykonawcê dokumentacji technicznej. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej zarejestrowan± w Starostwie Powiatowym w Kartuzach mapê pomiaru powykonawczego, ¶wiadectwa, atesty i dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie materia³ów do wbudowania nawierzchni asfaltowej, oraz w³a¶ciwe o¶wiadczenia kierownika budowy na temat prawid³owo¶ci wykonania prac budowlanych. Zamawiaj±cy udzieli powy¿szego zamówienia pod warunkiem zaistnienia potrzeby po stronie Zamawiaj±cego oraz pod warunkiem zapewnienia ¶rodków finansowych na ten cel oraz po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±. W wyniku negocjacji zostanie zawarta odrêbna umowa.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-11-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2017-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej je¶li:
a) posiada do¶wiadczenie, tj.
Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, które polega³o na budowie / przebudowie / remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 2.000,00 m2.
Do wskazanych robót budowlanych nale¿y za³±czyæ dowody, ¿e zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Pod pojêciem "wykona³" nale¿y rozumieæ zamówienie (robotê budowlan±), zrealizowane, zakoñczone przez Wykonawcê i odebrane protokolarnie przez Zamawiaj±cego (po usuniêciu ewentualnych wad i usterek).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek opisany powy¿ej nie podlega sumowaniu tzn. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym powy¿ej do¶wiadczeniem.
b) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych, tj.
Wykonawca dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± co najmniej piêcioletnie do¶wiadczenie zawodowe po wydaniu uprawnieñ w kierowaniu robotami budowlanymi / nadzorowaniu robót.
Wskazane osoby musz± posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.). Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Ponadto wskazane osoby musz± byæ zrzeszone we w³a¶ciwych bran¿owo izbach samorz±dów zawodowych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych (za³±cznik nr 5 do SIWZ) wraz z dowodami okre¶laj±cymi, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia (za³±cznik nr 6 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy wraz z ofert± przedk³adaj± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2A, 2B, 2C do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie (2A, 2B, 2C) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w tym celu Wykonawca sk³ada pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 3 do SIWZ (je¶li dotyczy). 3) Pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy 4) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga, aby oferta zosta³a zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 7.000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100). [patrz rozdzia³ I pkt VIII SIWZ]
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty zosta³y opisane w § 21 w ogólnych warunkach umowy (patrz: rozdzia³ III SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja): 1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców (ka¿dy z konsorcjantów, ka¿dy wspólnik spó³ki cywilnej). 5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani - ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI ¯UKOWO
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy ¯ukowo - uk³adanie p³yt typu yomb
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy ¯ukowo - roboty brukarskie
- Zakup pod³ogi interaktywnej do zajêæ terapii i rewalidacji -SP Pêpowo, SP Niestêpowo, SP Przyja¼ñ.
- Budowa ul. S³onecznej w Rêbiechowie i Czaplach
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dzia³ce o nr ewidencyjnym 53, obrêb Skrzeszewo, gmina ¯ukowo, ul. Jaskó³cza
wiêcej: przetargi ¯UKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska do padla i tê¿ni wraz z elementami ma³ej architektury na terenie sportowo-rekreacyjnym w Nowogrodzie Bobrzañskim (dz. nr 1840/34)
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych dzia³añ ratowniczych w zakresie zwalczania zagro¿eñ dla ¶rodowiska
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Rac³awice zniszczonych w wyniku zdarzeñ nosz±cych znamiona klêski ¿ywio³owej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Budowa drogi KDW 4 w miejscowo¶ci Staniszcze Ma³e"
- Roboty budowlane polegaj±ce na budowie MOR Borchówka wraz z doposa¿eniem istniej±cych MOR na terenie Gminy Nowosolna
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.