Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Przasnysz: Świadczenie usług pralniczych w DPS
Numer ogłoszenia: 53494 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752 30 45, fax 0 29 752 30 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych w DPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze w DPS wg CPV 93.00.00.00-8 - Różne usługi; 93.15.00.00-4 - Usługi prasowania; nr sprawy ZG-ZP/01/2008. Usługi wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem środków piorących i dezynfekujących o nie niszczącym działaniu. Wykonawca dokonuje n/w czynności: 1)pranie wodne z pełnym wykończeniem i dezynfekcją, z prasowaniem, suszeniem bielizny fasonowej oraz innej wymagającej prasowania po praniu, a także prania odzieży, pościeli i maglowania (około 3500 kg miesięcznie) 2)własnymi urządzeniami 3)zakupuje na własny koszt: środki piorące, dezynfekujące oraz zapachowe 4)przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem 5)Wykonawca zobowiązany jest w czasie trwania umowy zapewnić odbiór i przywóz prania własnym transportem, dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) 6)odbierane i dostarczane pranie będzie każdorazowo ważone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy 7)dostarczane pranie należy dowieźć w godzinach pracy DPS (700 - 1500) 8)usługa winna być wykonana zgodnie z wymogami sanitarnymi (dezynfekcja prania i transportu) 9)wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji w związku z wykonywaniem w/w usługi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: 1. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 3. Wypełniony Formularz cenowy - zał. nr. 4 do oferty. 4. Wykaz środków piorących i dezynfekujących które będą zastosowane przy realizacji zamówienia - zał. nr. 3 do oferty 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1, 5 powinny być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl wejść w zakładkę BIP, a następnie Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Ruda 1 06-300 Przasnysz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat DPS, ul.Ruda 1; 06-300 Przasnysz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- ,,Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno- biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - roboty budowlane
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - usługi szkoleniowe
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego i sprzętu agd dla żłobka i przedszkola przy ul. Lipowej w Przasnyszu (2 części)
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej, odzieży szpitalnej i pozostałego asortymentu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





