eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA SPZZOZ W KOZIENICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Kozienice: DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA SPZZOZ W KOZIENICACH
Numer ogłoszenia: 53491 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA SPZZOZ W KOZIENICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa automatycznego analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników dla SPZZOZ w Kozienicach. 2. Przedmiot zamówienia składa się z jednego niepodzielnego zadania. 3. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania. 4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz, - z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego Załącznikiem nr 4 siwz. Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadających rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym - dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego lub wyrobu niemedycznego (jeżeli dotyczy) do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych lub ustawy o systemie oceny zgodności (dla całego kompletu lub pojedynczego wyrobu): deklaracji zgodności CE, certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną - jeżeli dotyczy, wpisy lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy. Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE (jeżeli dotyczy) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 10.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 10 pkt. 3, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. W razie działania Wykonawcy poprzez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 6. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: 1) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 siwz, 2) Wypełniony przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2 siwz, 3) Parafowany i wypełniony wzór umowy (parafowany i wypełniony w miarę możliwości) - Załącznik nr 5 siwz, 4) Katalog lub prospekt, lub folder dla oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem techniczno-jakościowym w języku polskim. 5) Oświadczenie Wykonawcy - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego Załącznikiem nr 3 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Stałość cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice telefon:/048/614-82-34 faks:/048/614-81-39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria - parter budynku Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.