To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-10
Krapkowice: Dostawa zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 53460 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30482 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Krapkowicach, ul. Rybacka 9, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4661888, faks 077 4661888.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej szt. fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem - zamiatarką czołową, pługiem jednolemieszowym, posypywarką oraz kosiarką, ręcznym zestawem do odsypywania zanieczyszczeń komunalnych oraz myjką wysokociśnieniową, rok produkcji 2016 i dostarczenie go do siedziby Zamawiającego. Wymagane parametry techniczne maszyny określone są w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest przeprowadzić 2 pracownikom Zamawiającego szkolenie trwające co najmniej 8 godzin w celu przedstawienia zasad działania i możliwości wykorzystania maszyny i jego funkcji w praktyce. Na dostarczoną maszynę Wykonawca udzieli co najmniej 24 -miesięcznej gwarancji bez limitu bez limitu roboczogodzin i bez limitu przejechanych kilometrów. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hako Polska Sp. z o.o., ul. Czerwona Maki 63, 30-392 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301350,00
Oferta z najniższą ceną: 301350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344830,50
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.