eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynbudowa ulic Żółtej i Zielonej w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53437

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: budowa ulic Żółtej i Zielonej w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, do kontaktów: Sławomir Chmarycz, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax (0-89) 535-35-01, e-mail: zampub@mzdmiz.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdmiz.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulic Żółtej i Zielonej w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ulicy Zielonej od skrzyżowania z ulicą Białą/Żółtą do ulicy Czarnej jako ulicy klasy L , oraz ulicy Żółtej ( ciąg pieszo - jezdny ) jako ulicy klasy D. W tym wykonanie robót sanitarnych, elektrycznych, drogowych oraz zagospodarowanie zieleni. Budowa ulicy Zielonej od ulicy Czarnej do nasypu kolejowego . W tym wykonanie robót drogowych oraz zagospodarowanie zieleni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje budowę: 1.W etapie I ulicy Zielonej od skrzyżowania z ulicą Białą/Żółtą do ulicy Czarnej jako ulicy klasy L , oraz ulicy Żółtej ( ciąg pieszo - jezdny ) jako ulicy klasy D. W tym wykonanie robót sanitarnych, elektrycznych, drogowych oraz zagospodarowanie zieleni 2.W etapie II ulicy Zielonej od ulicy Czarnej do nasypu kolejowego . W tym wykonanie robót drogowych oraz zagospodarowanie zieleni. Podział prac na etapy spowodowane jest sposobem finansowania inwestycji. Realizację zadania należy rozpocząć od etapu I, na realizację którego Zamawiający posiada środki. Warunkiem przystąpienia do realizacji etapu II jest pozyskanie środków przez Zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy \Pzp\. Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. - dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak:uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg, Do uprawnień należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia: - wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - Wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać wykonanie co najmniej 1 roboty w zakresie budownictwa drogowego, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: - polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym:wymagane jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 PLN. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 80 % wartości zamówienia brutto podanego w ofercie, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie na formularzu (załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do SIWZ). 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 7.Dokumenty potwierdzające kwalifikacje niezbędne do zrealizowania zamówienia zgodnie z § 5 pkt 5.1 ppkt 1). 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia wymienione w pkt 6.1 należy dołączyć do oferty. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wiarygodność przedstawionych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń złożonych przez podwykonawcę. W przypadku złożenia nieprawdziwych dokumentów przez wykonawcę lub podwykonawcę cała oferta będzie odrzucona. Zamawiający w przypadkach określonych rozporządzeniem może na etapie oceny ofert żądać przedłożenia oryginałów dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni Zamawiający przekazuje SIWZ. Opłatę za SIWZ można dokonać przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Dróg, Mostów i Zieleni w Banku PKO SA I O/Olsztyn Nr 31124015901111000014655810 z dopiskiem : Opłata za SIWZ, lub w kasie siedziby Zamawiającego. SIWZ będzie do pobrania (bezpłatnie) także na stronie internetowej Zamawiającego (www.mzdmiz.olsztyn.pl) od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.11.2006, godzina 10:15, Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 212 (II piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.