eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUtrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Wrocław: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie
Numer ogłoszenia: 53429 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie w podziale na następujące części: Część 1 - obejmuje: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b. Zakres : 1. Sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica); - pierwsze sprzątanie ręczne po okresie zimowym 30,719 km / 28.400,0 m2 - drugie sprzątanie ręczne po okresie letnim 30,719 km / 28.400,0 m2 - mechaniczne 30,719 km / 28.400,0 m2 - dwa razy w roku. 2. Zamiatanie chodników w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica) trzykrotnie w ciągu roku o długości 16.847,0 m /49.139,5 m2.; 3. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 3, 12 dwukrotnie w ciągu roku 618 szt. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 3, 12 czterokrotnie w ciągu roku o długości 110,192 km, dodatkowe sprzątanie pasa drogowego w m. Lubin, Głogów, Wschowa, Polkowice pięciokrotnie w ciągu roku o długości 20,184 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2315 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2500 szt. 7. Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych przy drodze nr 12 w m. Głogów polegających na wycince krzewów 130,0 m2, rozbiórce ogrodzeń 520,0 mb, rozbiórce altan 160,0 m3, niwelacji terenu 4.980,0 m2, posianiu trawy 4.980,0 m2. Część 2 - obejmuje: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 18, 94 i A-18. Zakres : 1. Zamiatanie chodników w ciągu drogi nr i 94 trzykrotnie w ciągu roku o długości 555,0 m /1.384,0 m2.; 2. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotnie w ciągu roku 194 szt. 3. Ręczne oczyszczenie rowu z namułu bez naruszania skarp w ciągu drogi nr 18 na długości 17.500,0 mb. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 czterokrotne w ciągu roku o długości 44,932 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 320 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 950 szt. 7. Porządkowanie terenu przy drodze nr 18 po byłych punktach handlowych 1.387,0 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12.500,00 PLN, odpowiednio dla: a. Części I -10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100), b. Części II -2.500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Kredyt Bank SA IV O/Wrocław, nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000, b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą z Części wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Koordynatora: a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 3 lata doświadczenia przy realizacji zadań polegających na utrzymaniu czystości dróg i pasa drogowego. Od osób wskazanych na stanowiska Koordynatora nie wymaga się, aby posiadały uprawnienia budowlane. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: Część 1: Samochód specjalny próżniowo-ssący 1 szt., Myjka ciśnieniowa 1 szt., zamiatarka mechaniczna 1 szt., Samochód ciężarowy ład. 3-5 ton lub ciągnik z przyczepą 1 szt., Samochód dostawczy 1 szt., Zestaw znaków drogowych do prowadzenia prac w pasie drogowym 1 zestaw. Część 2: Samochód specjalny próżniowo-ssący 1 szt., Myjka ciśnieniowa 1 szt., Samochód ciężarowy ład. 3-5 ton lub ciągnik z przyczepą 1 szt., Samochód dostawczy 1 szt., Zestaw znaków drogowych do prowadzenia prac w pasie drogowym 1 zestaw. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: Część 1 : 2 zadania polegające na utrzymaniu czystości dróg i pasa drogowego każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. - z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi/roboty te zostały wykonane należycie. Część 2 : 1 zadanie polegające na utrzymaniu czystości dróg i pasa drogowego każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. - z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi/roboty te zostały wykonane należycie. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III.2) muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.2), na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt III.2) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) Wykaz środków transportu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń i środki transportu. d) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.b). 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.a) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.b) albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Mickiewicza 61.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Rejonu pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b. Zakres : 1. Sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica); - pierwsze sprzątanie ręczne po okresie zimowym 30,719 km / 28.400,0 m2 - drugie sprzątanie ręczne po okresie letnim 30,719 km / 28.400,0 m2 - mechaniczne 30,719 km / 28.400,0 m2 - dwa razy w roku. 2. Zamiatanie chodników w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica) trzykrotnie w ciągu roku o długości 16.847,0 m /49.139,5 m2.; 3. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 3, 12 dwukrotnie w ciągu roku 618 szt. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 3, 12 czterokrotnie w ciągu roku o długości 110,192 km, dodatkowe sprzątanie pasa drogowego w m. Lubin, Głogów, Wschowa, Polkowice pięciokrotnie w ciągu roku o długości 20,184 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2315 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2500 szt. 7. Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych przy drodze nr 12 w m. Głogów polegających na wycince krzewów 130,0 m2, rozbiórce ogrodzeń 520,0 mb, rozbiórce altan 160,0 m3, niwelacji terenu 4.980,0 m2, posianiu trawy 4.980,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.48.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 18, 94 i A-18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 18, 94 i A-18. Zakres : 1. Zamiatanie chodników w ciągu drogi nr i 94 trzykrotnie w ciągu roku o długości 555,0 m /1.384,0 m2.; 2. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotnie w ciągu roku 194 szt. 3. Ręczne oczyszczenie rowu z namułu bez naruszania skarp w ciągu drogi nr 18 na długości 17.500,0 mb. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 czterokrotne w ciągu roku o długości 44,932 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 320 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 950 szt. 7. Porządkowanie terenu przy drodze nr 18 po byłych punktach handlowych 1.387,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.48.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.