Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Sucha Beskidzka: Wykonanie projektów technicznych
Numer ogłoszenia: 53409 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów technicznych: temat 1 Zadanie 1: Wykonanie projektu technicznego wraz z kosztorysami i przdmiarami robót budynku nr 2 Szpitala w Makowie Podhalańskim Temat 2 Zadanie nr 1: Wykonanie projektu technicznego wraz z kosztorysami i przedmiarami robót pracowni endoskopowej przewodu pokarmowego w Bloku C Zadanie nr 2: Wykonanie projektu technicznego wraz z kosztorysami i przedmiarami robót zasilania awaryjnego przychodni specjalistycznych bloku C Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia jak w niniejszym zamówieniu, a dla zadania 1 i 2 przynajmniej 1 musi być zrealizowane w zakładach opieki zdrowotnej z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców, charakterystyką, -referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane z należytą starannością, - wykaz osób należących do kierownictwa firmy i merytorycznego (kluczowego) personelu technicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych ( uprawnienia, o których mowa w pkt. 3 lit. b niniejszego rozdziału oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Do potwierdzenia oświadczeniem 4.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Do potwierdzenia oświadczeniem 5.Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6.Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia jak w niniejszym zamówieniu, a dla zadania 1 i 2 przynajmniej 1 musi być zrealizowane w zakładach opieki zdrowotnej z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców, charakterystyką, -referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane z należytą starannością, - wykaz osób należących do kierownictwa firmy i merytorycznego (kluczowego) personelu technicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych ( uprawnienia, o których mowa w pkt. 3 lit. b niniejszego rozdziału oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), 3. Oświadczenie, ż oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Oświadczenie,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego , że oferent nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 7. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego , że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - 8. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka Dział zamówień Publicznych Blok A pok.016.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w projetu technicznego budynku nr 2 Szpitala w Makowie Podhalańskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2 etapach projektu technicznego wraz z kosztorysami i przedmiarami robót, zgodnie z oparacowaną koncepcją modernizacji budynku nr 2 szpitala w makowie Podhalańskim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektów technicznych: -Wykonanie projektu technicznego pracowni endoskopowej w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej - Wykonanie projektu technicznego zasilania awaryjnego przychodni specjalistycznej Bloku C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów technicznych: Wykonanie projektu technicznego wraz z kosztorysami i przedmiarami robót pracowni endoskopowej przewodu pokarmowego w Bloku C III piętro Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej Wykonanie projektu technicznego wraz z kosztorysami i przedmiarami robót zasilania awaryjnego przychodni specjalistycznych bloku C Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej III postępowanie
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Nadzór Inwestorski - Termomodernizacje budynków oświatowych
- Budowa nowego przyłącza ciepłowniczego oraz budowa wymiennika ciepła w budynku przy ul. Racławickiej 23
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Tolkmicku
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





