To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Opole: P/5/2009 Dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 53406 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20866 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/5/2009 Dostawa artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. dostawa do magazynu technicznego zamawiającego artykułów biurowych i papieru na potrzeby Zespołu Pakiet I - artykuły biurowe Pakiet II - papier do drukarek według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 2 zadania. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 30192000-1 30197630-1 30197644-2 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia wynikającej z ilości wskazanych w załączniku nr 1 A..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35107.89 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowe JARGAL Mariola Jarmolińska, ul. Oleska 133,, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21590.59
- Oferta z najniższą ceną: 21590.59 oferta z najwyższą ceną: 21758.04
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13517,30
- Oferta z najniższą ceną: 13517,30 oferta z najwyższą ceną: 14172,25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie i montaż tablic informujących o nazwie formy ochrony przyrody (w ilości 8 szt.)
- BUDOWA DEDYKOWANEGO OŚWIETLENIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ZWIĘKSZAJĄCĄ BEZPIECZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 451 W M. NAMYSŁÓW UL. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej. (DB, DPKiK, WM, WEiZ, WBiA, WWFiF)
- U/22/2025 Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup licencji systemów serwerowych i dostępowych Microsoft
- Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych oraz wskaźników biologicznych do sterylizacji
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.