eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostawy artykułów piśmienniczych, papieru i artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Łódź: Sukcesywne dostawy artykułów piśmienniczych, papieru i artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 53401 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12698 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 663 33 90, 663 33 85, faks 042 663 33 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów piśmienniczych, papieru i artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów piśmienniczych, papieru i artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi z podziałem na 3 zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się z formularzach cenowych - Załączniki Nr 2A-2C do SIWZ. 3. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Formularzach cenowych (Załączniki Nr 2A-C do SIWZ), posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 4. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta /Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 5. Zamawiający dokonując opisu poszczególnych produktów wskazał nazwę handlową (nazwę producenta, typ produktu), tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. obejmujących towary innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od produktów wskazanych przez Zamawiającego oraz o tej samej wielkości produktu, wielkości opakowania. Produkt równoważny zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularzy cenowych. 6. Dostawa realizowana będzie partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach ustalonych na podstawie pisemnego zamówienia częściowego przekazanego Wykonawcy faxem. 7. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych towarów. 8. Na towary, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 352884.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej PO KL WŁ na lata 2007-2013, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Województwa Łódzkiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy artykułów piśmienniczych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 170712.18
  • Oferta z najniższą ceną: 170712.18 oferta z najwyższą ceną: 187343.33
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy papieru

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWIX Zbigniew Gaworski & Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 166209.08
  • Oferta z najniższą ceną: 166209.08 oferta z najwyższą ceną: 168521.97
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawy artykułów biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWIX Zbigniew Gaworski & Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15963.49
  • Oferta z najniższą ceną: 15963.49 oferta z najwyższą ceną: 15963.49
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.